Data e postimit: 2018-05-11 06:35:45
Lexime: 35114
Ema Bovari ese argumentuese
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Tema: Si e gjykoni zonjen Bovari : fajtore, te pafajshme, as fajtore e as te pafajshme? Per zgjedhjen tuaj parashtroni te pakten dy argumente.
Autori: Gustav Flober
Shkolla: aleks buda
Klasa: 11-3
Qyteti: tirane
E-mail: smileymajli2@gmail.com


Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot deshire per jeten ndoshta realiteti aq i hidhur do ta karakterizonte si nje femer imorale ,dhe te padenje per familjen gje shume e padrejte. Pse valle nje femer duhet te karakterizohet e tille ? Pse nje femer nuk mundet te enderrroje? Gjithcka ndodh per shkak se Ema Bovari nje qenie aq e pafajshme nuk dinte te bente ndarjen e asaj jete qe shihte permes romaneve te panumert qe lexonte ne shtepine ku jetonte(tek murgeshat)dhe asaj cfare egzistonte me te vertete pas kangjellave , nje vajze qe mendonte se ndoshta do te gjente princin e endrrave te saj por fatkeqsisht kete gje nuk arriti ta shohe tek bashkeshorti i saj dhe nuk ishte ai njeriu per te cilin kishte imagjinuar. Ai shprehte krejt te kunderten e asaj cka donte Ema .
E konsideroj fajtore ,sepse ajo mendoi vetem per veten e saj dhe jo per familjeen. Ajo ishte egoiste dhe naive dy vese qe me njera-tjetren te nderthurura shkaterrojne karakterin e saj. Ema Bovari ishte nje grua qe kishte shume gjera ne jete, familje, para, por ajo kerkonte me shume, kerkonte nje reng te larte shoqeror, ajo iluziononte, kerkonte nje jete si ne romane.Eshte normale te gjykohet negativisht, per aktin e vetevrasjes, per jeten jo dinjitoze qe nisi te bente.
E gjykoj negativisht sepse kerkoi me shume se cduhet, edhe cdo gje e tepert te ben dem.
E konsideroj te pafajshme, sepse ajo thjesht donte me te miren per veten e saj. Ajo ishte nje enderrimtare e cila besonte se vertet lumturia perfekte egsiston ,ndaj per kte nuk mund ti vem faj. Duke e trajtuar pozitivisht, une do te thoja se Ema enderronte nje jete me te mire. Edhe enderrat nuk te bejne dem, cdokush ka enderra e qellime per jeten e tij. Ajo provoi ti perkase nje shtrese te larte shoqerore , mbeti e zhgenjuer, beri nje familje , mbeti e zhgenjyer, mendoi se gjeti dashurine , mbeti e zhgenjyer, atehere vendosi te vetevritej. Sipas meje Ema nuk vdiq nga dashuria, por nga zhgenjimi dhe hipokrizia e njereze dhe realitetit.

Vepra te ngjashme
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: Dani Dan · Lloji: Ese informuese · Tema: Ema Bovari
A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme? Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...
Autori: Edona · Lloji: Tregime erotike · Tema: Nuk u realizua
Qdo gjë qe rrezatonte ndoshta kishte zbritur nje ndriqim nga qielli i pakufishem!.. Frika mbizotronte ne atë natë ato rrengjethje me shumë i perngjanin vdekjes,por i tejekaluam ato gjera qdo gje shkoi per mrekulli. Shkembeve ca fjalë edhe pse ishin...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota e Ideve
Nuk sherbente per te qene nje vajze e vogel. Ne vend qe te luante ne rrugen prane shtepise; lexonte. Ne vend qe te kerkonte shoke dhe shoqe; nuk I donte. Historite e librave gjithmone ju duken me interesante se sa realiteti. I ofronin shume gjera qe asn...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Luis😥
Nuk mund ta besoj akoma qe ti nuk je me ne kete jete.Si munde te largohesh keshtu?Si munde te lesh gjithe keto njerez qe te duan pas?Si mundi zoti te te largonte aq shpejt nga kjo jete?Si mundi te te largonte akoma pa krijuar familjen,akoma pa mbushur te ...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: FEMRA
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...




Komentet e fundit!

Emri: aqif
Email: aqiftorromani13@gmail.com
Komenti: ajo ishte e pamoralshme

Emri: elsa
Email: elsaleci@gmail.com
Komenti: tekst koti fare?

Emri: hrkmmdhttttt
Email: pulsarapexuk@gmail.com
Komenti: Kopjo fund e krye.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com