Data e postimit: 2017-11-09 21:41:33
Lexime: 4370
Prometeu heroi i vetmuar
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Letersi 10
Autori: Ismail
Shkolla: Gjergj Fishta
Klasa: 10 A
Qyteti: Peje
E-mail: egliegli2@hotmail.com


Beheni vete mos prisni nga une tua tregoj un e ju ta beni n fletore e car do mesoni keshtu ..bejini vet e do vij koha qe do shkoni lart r me lart e sdo dini te beni nje ese me 15 fjali e jo mo me 50 e 100...đź‘Ť

Vepra te ngjashme
Autori: ema · Lloji: Anekdota · Tema: per te qeshur
mamaja e benit po priste nje femije . beni e pyeti: mami pse te eshte fryre barku ? ajo i tha :sepse po pres nje moter per ty. pas pak beni doli ne rruge dhe pa nje burre te shendoshe . beni e pyeti burrin e shendoshe : cfare po pret ? trenin, ju perg...
Autori: eris · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pushimet
beni ecen vet esht nje veper shum e mir flet per nje djal te cilin mamaja e ti se len te dal kurr vet askund mirpo nje dit xhaxhi i benit vjen nga fshati dhe e merr benin me veti atje ne fshat beni meson gjithqka mandej edhe te dal vet
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Anekdota · Tema: treni
-Vizatojeni trenin duke ecur!- u kish thënë mësuesja nxënësve. Beni vizatoi vetëm binarët. -Ku është treni?-pyeti mësuesja. -Qe sapo kaloi,-qeshi Beni.
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: PĂ«rqafimi
PĂ«rqafimi -Sa i mirĂ« qĂ« je! – i tha mami Benit, ndĂ«rsa po shĂ«titnin nĂ« park nĂ« buzĂ«mbrĂ«mje. –Je shumĂ« i mirĂ« dhe shumĂ« i kĂ«ndshĂ«m, s’ka nĂ« botĂ« si ti! -VĂ«rtet s’ka nĂ« botĂ« si unĂ«? – pyeti Beni. -Sigurisht qĂ« jo, - iu pĂ...
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Analize letrare · Tema: Qesh.
Profesori Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri? Profesori:Kur budalli thote ndonje send eshte 100%i sigurt ndersa I mencuri mendihet me shume. Beni:Profesor,sa je I sigurt per kete? Profesori:100% HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
Autori: anna · Lloji: Poezi personale · Tema: zoti yne
Te flasesh per ALLAHUN nuk ka mbarim, cdo fjale e librit te tij te duket nje gezim. AI eshte nje dhe tjeter s'ka, gjithmone mbi ne syte e tij i mban. Njerezit qe bejne keq ALLAHU i shikon, dhe ne xhehenem AI i denon. Pra...
Autori: Desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stop bullizmit
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose k...
Autori: TheSepirothOftheOrigin · Lloji: Ese informuese · Tema: Informacion mbi Nene Terezen
Mesues dhe prinder. Ka ardhur koha qe te ndryshoni qendrimet ndaj femijeve. Mos i mesoni te respektojne ose te mburren me figura te njohura. Ju besoj se e dini mire se respekti fitohet dhe nuk eshte per mburrje.Ndiqni mendjen tuaj dhe gjykimin tuaj. Nene...
Autori: Djellza · Lloji: Ese informuese · Tema: Arroganca e te rinjeve te sotem
Arroganca te rinjeve Duke e verejtur arrogancen e te rinjeve te sotëem, gabimet qe ata bejn pa kthim mbrapa, ateherë pash nevojen per keshilla te ndryshme qe ata duhet ti ndjekin. Mosha jon eshte ajo ku fillojnë hapat e pare, dhe zhvillimi i trurut t...
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mesuesja
Mesuesja eshte nje fenomen qe njihet nga gjith bota .Eshte ajo qe kerkon nje te ardhme te lumtur tek nxenesit!.. Bejini pytje vetes pse u thone mesusit te mesoni ??? Ato nuk fitojne asgje prej nesh,vetem te falenderohen nga familjet e nxenesve .Mseuesj...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: maotra ime e madhe
TE gjith femijet qe kane nje moter te madhe duhet te lexojne kete hartim.Te gjitha motrat e medhaja te gjykojne ose per gabimet qe ben dhe ia tregon sa here e ziesh osekur ti nuk i liron kompjuterin ajo te bene presion . Te gjithe femijet duhet ti pergj...
Autori: Alea Bella · Lloji: Ese filozofike · Tema: Bukuria konsumuese
Te vendosesh veten tende ne rrezik vetem sepse do besh nje selfi tingullon absurde. Ne lartesi mbi 200 m, nje frike e pa imagjinueshme dhe ti prap vazhdon. Pa mjete mbrojtese, pa asnjelloj sigurie dhe mjafton nje pakujdesi e vogel dhe behesh copash per c...
Autori: Elma Ibishi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Te flasesh per libri te nevojiten shum fjal te bukura . UN sot vendosa ta marr temen e librit . Ne sot e japim maksimumin ton vetem per jeten e metutshme . Libri eshte shoki i jetes ,pa nje liber smund te jetojm sepse libri eshte shum i vleshem per jetat ...
Autori: eda · Lloji: Poezi personale · Tema: Flutur
Sa do te doja nje flutur te jem krahe te bukur shumngjyresh te kem te fluturoj lart tek ret dhe endrren per te njohur boten ta bej realitet. te shko...




Komentet e fundit!

Emri: ela
Email: ela@gmail.com
Komenti: injorant budall gomar

Emri: xhansu
Email: xhansu@gmail.com
Komenti: sa i trash qe je



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com