Data e postimit: 2014-04-04 15:12:46
Lexime: 73859
Une dhe televizioni
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Une dhe televizioni
Autori: Artiola pg
Shkolla: Servet Agolli
Klasa: 8b
Qyteti: Pogradec
E-mail: artiolaola15@yahoo.com


Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjutera e televizore te dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi,edhe une jam futur brenda kesaj bote zhvillimi,ku per prinderit tane duket disi e tepruar dhe ndikuese se tepermi ne vendimet e jetes sone te perditshme.Pavaresisht te gjitha ketyre pajisjeve,si te gjithe njerezit dhe une i qendroj besnike te parit te televizorit.
Mundohem qe te balancoj kohen ne aktivitetin tim te perditshem,te mbaroj mesimet dhe me pas te shfrytezoj kohen e lire duke lexuar ndonje liber jashteshkollor,apo duke pare televizion.
Televizioni,per mua eshte nje mjet clodhes dhe argetues,sepse duke pare ate,mendja jone lundron ne nje bote tjeter imagjinare.Ne televizion shoh filma e programe per moshen time.Gjithmone mundohem qe te ndjek televizion per nje kohe jo shume te gjate,pasi mund te kem demtim te syve apo lodhje mendore.
Per mua,televizioni eshte nje mjet argetimi,por gjithmone i kontrolluar nga prinderit,pasi ndikimi negativ qe ai mund te kete per brezin e ri,mund te shkaterroje shoqerine tone.

Vepra te ngjashme
Autori: xhoana hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
Autori: SO NA · Lloji: Analize letrare · Tema: UNE DHE TELEVIZIONI
Televizioni eshte mjeti me i perhapur i komunikimit te populli i cili luan nje rol teper te rendesishem ne jeten e perditshme pasi ndjekja e tij, ne ditet e sotme eshte nje nga menyrat kryesore te argetimit per shumicen e shtresave te popullsise. Per mend...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta prane televizorit
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot programe te larmishme,me filma,emisione,cat LIVE e deri tek telenovelat.Nje shumellojshmeri e programeve qe mundeson televizori ka terhequr shume njerez pas tij...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: Anonim · Lloji: Ese informuese · Tema: Si dueht te na ndihmoje familja,shkolla,rrethi shoqeror per tu perballuar me realitetin dhe veshtiresite qe ekzistojne ne te ?!
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta...
Autori: I.HYSENAJ · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pasqyra
PASQYRA Për njeriun e sotëm,i cili është mësuar qe ta shohe imazhin e tij në kamera,fotografi dhe televizion,është shumë e vështire që të mendojë se si mund të bëhej më parë pa të. Duke e parë veten në pasqyrë secili prej nesh ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe nga vitet e tjera,jo vetem per mua por per 'te gjithe'.Ne keto pushime nuk ka qene "argetimi" ne krye te gjithçkaje,por kane qene "frika"dhe"kujdesi" nga nje armik i papritur dhe i panjohur deri diku per te gjit...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Koha e lire
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne a...
Autori: Armando Gega · Lloji: Analize letrare · Tema: kurre mos thuaj kurre
Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta n...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...




Komentet e fundit!

Emri: DiAwesomeDude
Email: rumejsaalushi12@gmail.com
Komenti: meriton nje kupe ari

Emri: realiteti
Email: cakeqeshef@gmail.com
Komenti: edhe nje fmi i klases t 3 ka fjalor me te pasur dhe te zhvilluar se ti pz nk e di dmth a e ke bo thjesht me u tall a e ke srz po pz ke lon nam

Emri: army
Email: armyforever@gmail.com
Komenti: shume bukur te lumte per punen qe ben.

Emri: fgth
Email: Tonidanaj@yahoo.com
Komenti:

Emri: llolol
Email: lolol@live.com
Komenti:

Emri: Elisa
Email: babeheybabehey@gamail.com
Komenti: shm bkr

Emri: Elisa
Email: babeheybabehey@gamail.com
Komenti:

Emri: Elisa
Email: babeheybabehey@gamail.com
Komenti:

Emri: keli
Email: gesi.poci@hotmail.com
Komenti:

Emri: Klajdi
Email: klajdikurti777@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur me ndimoi shume per detyren


Emri: Nona
Email: Nona@bish.com
Komenti: Shum flm per ese me ndihmove sepse me ishte e nevojshme per detyrat e gjuhe i lumte nxenses/i per idet e saj sepse eshte lodhur

Emri: Era
Email: Era.era@yahoo.com
Komenti: shum e bukur me nevojitet vrtet kjo flm

Emri: gimi hoxhalli
Email: gimihoxhalli@hotmail.com
Komenti: shm bkr

Emri: gimi hoxhalli
Email: gimihoxhalli@hotmail.com
Komenti: shm bkr

Emri: denisa
Email: denisahoxha@gmail.com
Komenti: shume e bukur bravo

Emri: sehit karaj
Email: sehitkaraj@gemail.com
Komenti: Te gjith jemi me kasen e get a apo b...libri gjuhe

Emri: Ska cte duhet
Email: ik-andej-o-kinez@bum.com
Komenti: Te gjithe ketu jane ne klase te tete dhe duan nje ese per gjuhen. 😂. Une po ashtu. Kjo do te me hyje ne pune!

Emri: andi
Email: andiandi@hotmail.com
Komenti: 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆

Emri: kokkari
Email: kokariqipidh@gmail.com
Komenti: shum ese e bukur

Emri: gledis doka
Email: gledissdoka@hotmail.com
Komenti: qenke suer pish u duke


Emri: era
Email: klkml @hotmail.com
Komenti: shum e bukur

Emri: emi
Email: emi@yahoo.com
Komenti: me ndihmuat me te vertete shumme

Emri: emi
Email: emi@yahoo.com
Komenti: me ndihmuat me te vertete shumme

Emri: rrtr
Email: rrtt@hotmail.vom
Komenti: A mundesh me shkru I tjeter se me duhet

Emri: sara
Email: sara-lulja@hotmail.com
Komenti: Flm me ndihmove per esen

Emri: gashifier
Email: jsdbajdehbwe@gmail.com
Komenti: shum ese e mir flm

Emri: seers
Email: seers@yaho .com
Komenti: Shum shum kot

Emri: Justin Bieber
Email: Justinbieber@gmail.com
Komenti: Flm me ndihmove shum me detyrat e shkolles ☺👍✌👌👏

Emri: Soena
Email: Diywithso@gmail.com
Komenti: Te lumte dora💕 Me dhe nje ide shum te mire per esene☺️

Emri: ina
Email: nukdoni@yahoo.com
Komenti: shume faleminderit per esene e bukur me ndihmove shume


Emri: Mico
Email: micomico123@yahoo.com
Komenti: mora 10 ne gjuhe flm

Emri: cika qe te do
Email: cika.qe.te.do@live.com
Komenti: shum e bukur me nevojitet vrtet kjo flm

Emri: cika qe te do
Email: cika.qe.te.do@live.com
Komenti: shum e bukur me nevojitet vrtet kjo flm

Emri: marina
Email: marina.reverte@hotmail.com
Komenti: shum bukur hahahaha

Emri: FloriAnA
Email: floriana@yahoo.com
Komenti: Mora 10 ne Gjuh FLMMMMMMM

Emri: anna
Email: an.an@gmail.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuum flm

Emri: elsion
Email: anxhelatopi38@gmail.com
Komenti: Ese shume e bukur flm

Emri: ajo vajza
Email: vajzagrb@gmail.com
Komenti: rrofsh me erdhen idet

Emri: Reni
Email: Renato@hotmail.com
Komenti: Ese shm e bukur,,,,,flm qe me ndihmove per detyrat

Emri: tina
Email: mari-sula123@hotmail.com
Komenti: ese shum e bukur Bravo


Emri: Manda
Email: manda@hotmail.com
Komenti: Te lumt, me ndihmove shum e detyren

Emri: alba
Email: alba@me.com
Komenti: shum ese e bukur dhe e thjeshte

Emri: fiona
Email: fiona.hoxha123@yahoo.com
Komenti: shum mire te lumte

Emri: uaaaaa
Email: anjeza@live.com
Komenti: flm per zgjidhjen e detyres shum ese e bukur bravo

Emri: uaaaaa
Email: anjeza@live.com
Komenti: flm per zgjidhjen e detyres shum ese e bukur bravo

Emri: mamo
Email: mamutrank@gmail.com
Komenti: yll esej flm shum me ndihmut shummm shummmm

Emri: anto
Email: nderim_hoxha@yahoo.com
Komenti:

Emri: Kleo
Email: kocaqikleo@gmail.com
Komenti: Te flm shum shum

Emri: shaheni
Email: marjel troci@gmail.com
Komenti: Rrofsh

Emri: amarildo
Email: amarildomario@live.com
Komenti: flm me duhej shum kjo ese


Emri: kev bisha
Email: kevindisha@outlook.com
Komenti: rrofsh

Emri: sex
Email: Izabelabuzi@gmail.com
Komenti: sex kush do

Emri: era
Email: era@live.com
Komenti: shum mir

Emri: kena
Email: otr@home.al
Komenti:

Emri: kot
Email: kot@home.al
Komenti: hahahaha sa kot

Emri: ervis maci
Email: ervismaci445@hotmail.com
Komenti: jam ne klas te 6 dhe mu me duhej kjo tem ju lumte ju jeni zgjithja ime bravo

Emri: neda
Email: neda@yahoo.com
Komenti: flm shummm per detyrennnn

Emri: kristi
Email: kristian.kola5@hotmail.com
Komenti: shum bukur flm shum per esene

Emri: jkjhkl
Email: jhjkhlkhlkh@hotmail.com
Komenti:

Emri: jkjhkl
Email: jhjkhlkhlkh@hotmail.com
Komenti:


Emri: arushe
Email: masdmasmasmd@yahoo.com
Komenti: hallall hallall hallall

Emri: arushe
Email: masdmasmasmd@yahoo.com
Komenti: hallall hallall hallall

Emri: arushe
Email: masdmasmasmd@yahoo.com
Komenti: hallall hallall hallall

Emri: nida
Email: nida-manaj@live.com
Komenti: ju falenderoj per kete hartim sepse edhe un kisha nje detyr te tille flm me ndihmuat shum

Emri: eri
Email: eri.o@hotmail.com
Komenti: shume bukur te lumte

Emri: une
Email: uneai.com@yahooo.com
Komenti: shum bukur..frymezim nuk gjeta por sapo lexova fjalin e par u frymezova.......sh flm

Emri: bina
Email: bina@live.com
Komenti: ja keni fut kot

Emri: odeta
Email: odeta@gmail.com
Komenti: /

Emri: klea
Email: klea@gmail.com
Komenti: flm se me ndihmove shume se e km ene une kete teme shm flm

Emri: dudu
Email: dudu@yahoo.com
Komenti: Bravo shum mir u jam ne klas te tet dhe me duhej njebese me te njejten teme por nuk frymezohesha..hapa internetin dhe jeta kete..shume pune e mire..te lumte..:)


Emri: eee
Email: resuli_@live.co
Komenti: hhhhhhhhh



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com