Data e postimit: 2018-03-19 23:01:41
Lexime: 8010
Tirana
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Tirana
Autori: Iocelli27
Shkolla: jeronim de rada
Klasa: 5c
Qyteti: tirane ,Shqiperi
E-mail: taniocelli@gmail.com


Klima e Tiranes eshte shume e pershtatshme per zhvillimin e ekonomive te ndryshme.Relievi i Tiranes eshte reliev fushor i perbere nga male dhe kodra.Tirana ka shume liqene si :liqeni artificial ,liqeni i farkes etj.Tirana ka lumin Lana i cili eshte i ndotur dhe me ere te keqe.Ne marim uje nga ujerat nentokesore si : Bovilla etj .

Vepra te ngjashme
Autori: Blajjdjbdjsk · Lloji: Pershkrim · Tema: Hdjnxnx
Qyteti I'm Tirana njekohesisht edhe kryeqyteti I vendit tone ka numrin me te larte te banoreve. I vendosur ne epiqender te Shqiperise me nje reliev fushor-kodrinore dhe nje klime te bute mesdhetare e ben edhe me te lehte e te bukur jetesen ne te. Ne qende...
Autori: ergita shkoza · Lloji: Pershkrim · Tema: pushimet
PETRELA… Vetem 10 km larg Tiranes te ndajne nga Petrela.Historia e saj daton vite me pare.Ndonese eshte ne periferi te Tiranes ajo eshte nje vend mjaft I populluar dhe I modernizuar.Duket sikur Parisi ka ardhur per tu vendosur ne Shqiperi.Por,duke mos ...
Autori: Josel · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Liqeni
Vizitova liqenin mbrëmë, u bë kohë s'e kisha parë. Dallgët e tij sa më shijuan, rendën, më puthën plot me mall. Sa herë kam diçka në shpirt, Bregut të tij me vrap nxitoj, liqenit, mikut tim më të mirë, të parit dua t'ia ka...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
Atdheu , eshte nje fjale e vogel por me kuptim te madh . Atdheu eshte si buka, e uritur, qe te iken nga duart e dot nuk te ngop. Eshte si ajri, qe pa te dot nuk jeton, eshte i pavdekshem si loti , eshte i paktahasueshem si nena . Atdheu im , qe ndodhet ne...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Nje shetitje ne park
Pranvera ka dite qe ka trokitur ne dyert tona.Ngjyrat e saj kane prekur edhe pjesen tone te Tokes duke kthyer gjallerine,harene dhe lumturine gjerave dhe njerzve.Dielli eshte bere me i ngrohte dhe rrezet e tij kane larguar inatin e reve dhe ato rralle kuj...
Autori: Buhar Azizi · Lloji: Analize letrare · Tema: atdheu
Une e dua shume atdheun tim.Aty kam shtepine,familjen,ketu kam lindur,ETJ. Athde im ka shume histori te vjetra.Ai ka :Fusha male kodra ETJ. Ne SHKUP eshte KALAJA E VJETER . Ne atdhe eshte e kaluara por edhe e ardhmja . Atdheu eshte familja e dyte per...
Autori: Steisi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e paprek...
Autori: rugen · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NATYRA
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.Por,njeriu e ka demtuar dhe ndryshuar ate,e ka ndotur ajrin dhe token,e ka ndotur ujin,vete jeten.Kjo nuk eshte aspak e drejte. Kur viziton zonat e papreku...
Autori: Tris · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti une rrethohet nga disa fusha d...
Autori: girl... · Lloji: Poezi personale · Tema: babi im
Sa lind dielli e hapet qielli syte e babit me kujtohen shikoj qiellin anembane babi im rete shperndan ai eshte liqeni im lotet e tij sjellin gezim ai eshte babai im kur une qaj me jep perqafim kur une qesh me sjell me shume gezim ...
Autori: Chantal · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pamja nga kodra e Durresit
Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti yne rrethohet nga disa fusha d...
Autori: enis mumajesi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Më e mira per te gjithe
Ne në lagje jemi 26 djem.Kishim bërë plan te dilnim si grup.E kishim lënë takimin tek stacioni i autobusit ne oren 8 fiks.Të gjithë erdhëm atje por na doli një problem.Ne nuk e menduam se ku do te shkonim.10 djem thoshin te shkojmë tek liqeni ar...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rendesia e librave.
Libri eshte nje perle per te cilen nuk ke nevoje te shkosh ne fund te oqeanit per ta gjetur.Libri eshte nje thesar per te cilin nuk te duhet nje harte per ta marre.Kam lexuar libra dhe me besoni kur them se nuk ekziston nje ilac me efektiv qe te ben te ha...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com