Data e postimit: 2018-11-16 22:46:59
Lexime: 3383
kurre mos thuaj kurre
Lloji: Analize letrare
Tema: kurre mos thuaj kurre
Autori: Armando Gega
Shkolla: 11 Deshmoret
Klasa: XII
Qyteti: Elbasan
E-mail: armando.gega21@gmail.com


Kurre mos thuaj kurre. Nje fjali e thjeshte por me nje kuptim te madh. Shpesh ne njerezit e perdorim fjalen kurre por gjithmone e thyejme kete fjale. Sa here kemi nje sekrek themi qe kurre nuk do t'ia tregojme ndonjerit por sa here e ndiejme qe duhet ta ndajme me dike. I premtojme prinderve shume gjera dhe keto premtime sjane gje tjeter vetem se premtime te mbuluara nga pluhuri i harreses. Pra c'jemi ne?! S'jemi gje tjeter vecse peshkatare qe i hedhim grepin vetes. Kurre moa thuaj kurre pasi jemi karvane qe vdesim per te verteten. Prinderit gjithmone me qortojne per telefonin. Nuk duhet te qendroj gjate ne telefon. Mos e shpenzoj gjithe kohen ne te. Shpeshhere e fshesh, mendoj se sdo e kujtoj me. "Kurre sdo e marr me ate telefon" them me vete. Papritur i them edhe prinderve, kurre nuk do i kushtoj rendesi telefonit. Kjo "kurre" qe i thashe atyre ishte vetem nje peme qe e preva dhe nga kjo peme nxora letren ku ne te shkruajta fjalen kurre. Pasi e shkruajta nuk isha ne gjendje qe ta mbaja por isha aq i papergjegjshem saqe e dogja dhe theva nje fjale. Tani e kam kuptuar se nje fjale vlen shume. Por fjala kurre mund te jete fjala qe mund te te ngreje koken lart. Mund te jesh ne momentet me te veshtira te jetes saqe ke prekur fundin dhe persona te ndryshem thone se kurre sdo dalesh nga ky fund. Ata e kane shume gabim pasi fundin e prek vetem nje here. Ne qofte se do ta prekesh fundin, buzeqesh sepse te jepet vetem nje here ne jete. Ne themi se kurre sdo ngrihemi me. Ne jemi ata qe biem viktime e fjales tone. Gjeja me e bukur kur prek fundin eshte se do fillosh vetem te ngrihesh. Do te mundohemi qe t'i rrezojme njerezve fjalen ku njekohesisht edhe fjalen tone. Kurre mos themi kurre pasi jemi mendimi qe na ben te vuajme. Mos thuaj kurre sepse ti je ai qe krijove pasqyren per te pare te metat e tua.

Vepra te ngjashme
Autori: Abriana Memia · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena e dyte
E dashur mesuese Ne jemi shume te lumtur qe jemi nxenesit e tu. Edhe pse je pak nevrike ti fal dashuri tek ne pafund. eshte viti i pare bashke por na duket sikur jemi te lidhur bashke prej kohesh. Jemi pak te levizshem dhe te zhurmshem por me kalimin e k...
Autori: Anais · Lloji: Poezi dashurie · Tema: kujtime
Zgjohem ne mengjes Krejt e vetmuar Trupin tim se shes Edhe pse me kan tradhetuar Sot nje jete e re Ku une kam harruar te shkuaren Mund te jem e ve por smund ta fshij te shkruaren Dashuria eshte magji ku ne te gjen liri Ngrohtesia ste mungon N...
Autori: Eralda Manarkolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Nene Tereza
Nene Tereza Te gjithe e dime se Nene Tereza ka qene nje humaniste e madhe.Ajo njihej si nena e mijera femijeve.Po kush ishte Nene Tereza? Cila ishte merita e saj? Emri i vertete i Nene Terezes ishte Gonxhe Bojagjiu.Qe e vogel deshironte e ishte murg...
Autori: Mikela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: si te cmojme dashurine.
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine. Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet. oh Dashuri! Ata nuk te kuptojne fare qe thone se embelsia jote eshte e hidhur,kur fryti yt i pasur eshte i tille. sa asgje me te embel s'mund te kete. Dashuria esh...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Miqesia
MIQESIA Miqesia eshte gjeja me e bukur ne bote dhe asnjehere e kote duhet te kesh pak dashuri qe te zesh shume miqesi. Eshte nje ndjenje qe te prek dhe zemren ta vret Me SHOQEN duhet te keni dashuri per me shume lumturi. Per shoqerine te...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: B MEHMETI · Lloji: Poezi personale · Tema: poezi per babin
ESHTE NJERIU ME ZEMERMIRE QE NA PLOTESON CDO DESHIRE GJITHMONE TI ME BEN TE QESH ESHTE LUMTURI NJE BABA TE KESH BABAI ESHTE DRITA QE NDIZET NE ERRESIRE BABAI ESHTE LIRIA QE NDIEN NE HAPESIRE BABAI ESHTE NJERIU QE KURRE STE THOT JO BABAI ESHTE NJE ...
Autori: anjeza balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: shoqes time te ngushte
shoqja ime e dashur o sa fort te kam dashur gjithmone me ke ndihmuar ne detyrat e klases kurre ste harroj. ishe shoqja ime me e ngushte por te moorii zoti dhe zdo te shoh me kurre me. e di se ti me shen nga qielli por ma bej me dore eja tek ...
Autori: Aksa Bardhi. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Atdheu
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre...
Autori: danny · Lloji: Leter · Tema: nje dashuri e zbehte
Dikur mendoja se isha e dashuruar,por nuk e dija se ishte dashuri imagjinare,inekzistente. Vuaja pa e patur nje qellim,qaja si femije,por per dike qe nuk e meritonte. Mendoja se ecja gjate jetes me dashuri,por jo. Nji dite isha krejt e veteme,po mendoja: ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Duaji te gjithe, besoji vetem disave, askujt mos i bej keq!
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh. Mos i jep llogari askujt! Eshte jeta jote dhe e vendos VETEM TI c`ben me te. Mos urre askend! Shikoja anet e mira. Sado i keq te jete njeriu ai e ka gjithmone dicka pozitive. Ose ...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dimri
Netet e ftohta kur mendoj per ty ndihem si flutur qe vjen drejt teje ne zemer te mbaj e ste harroj kurre se ti je ai qe dua mos e harro kurre!
Autori: Bleron Seferi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Femijet e Braktizur!!
Femijet e braktisur Mes dhimbjes e lotit e shkruajta kete poezi per t’ua dedikuar bashkemoshatareve te mi, ...
Autori: ANA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: femijet
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri. Akili eshte nje 13 vjecar varfanjak qe bredhe tere diten neper rruget e qytetit duke kerkuar lemosh tek njerezit.Ate e diskriminojne e shajne madje ndonjeher...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com