Data e postimit: 2020-03-31 19:32:45
Lexime: 4126
Ne zemra jeton fjala shprese
Lloji: Ese pershkruese
Tema: koronavirusi
Autori: Klevisa Manovi
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Peshkopi
E-mail: manoviemilio@gmail.com


NE ZEMRA JETON FJALA SHPRESE

Boshlleku,vdekja dhe semundja pushtuan vendin.
Vdekja po na kalon para sysh dhe semundja eshte bere mbreteresha e vendit,ka vendosur kuroren.
Ngado ka rene nje qetesi e madhe.
Valle pse?
Kudo ne Bote ka mberritur nje semundje e pamposhtur e ashtuquajtur koronavirus.Per ta rrezuar sa me shpejt nga "froni", per t'ia marre situaten nga duart na eshte kerkuar te vete karantinohemi.
Ndonjehere mendoj mos valle ky eshte fundi i botes?!
Por perseri mundohem ta heq nga mendja kete pyetje duke menduar per ditet e mira qe do vijne,duke menduar se ne jemi popull i forte ne nuk e njohim fjalen frike,duke e ditur se me besim,kurajo,kujdes dhe shprese do ia dalim.
Bota po perballet ashper me kete virus dhe kujdesi dhe masat qe kemi marre jane te shumta.Edhe pse ne distance zemrat e Shqipetareve dhe gjithe botes jane bashke.Te mos rrime duke fajesuar Kinezet sepse dhe ato nuk e dinin se me cfare do perballeshin,por te mendojme per me te miren.
Le t'i bashkojme forcat,le te qendrojme ne shtepi per te miren tone,per te miren e Shqipes sone.Une e di se ne zemrat e te gjitheve jeton fjala shprese!!
Forca Shqipe, ti do ia dalesh!!

Vepra te ngjashme
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: E.C · Lloji: Tekst filozofik · Tema: Absurditeti i jetes njerezore
Gezuar njerez te kesaj bote! Gezuar… A eshte valle fjala e duhur? Sigurisht, eshte ajo cka i urojme njeri-tjetrit cdo vit ne te njejten dite, shpesh te rrembyer nga vorbulla e fuqishme e normave qe na mbyt ne cdo rast, atehere kur vendosim te luftojme o...
Autori: Sara Jaupi · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Covid 19
Te nderuar zonja dhe zoterinj Ju falenderoj te gjitheve per pjesmarrjen dhe per mbeshtetjen tuaj te plote. Jemi mbledhur sot ketu per te diskutuar rreth problemeve qe ju shqetesojne.Prandaj ndodhem ketu per te dhene idete dhe mendimet e mia qe te gjithe...
Autori: Ardisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ku po shkojme me kaq ligesi
EHH si eshte jeta plot me te papritura .... rrethohemi nga e mira e keqja ligesia qe jane udhetare me ne ne cdo hap qe hedhim. Pra jeta eshte si film ku gjithesecili nga ne mundohet te luaje me bukur rolin kryesor..kemi shume raste qe ne nuk jemi te perg...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Hartim · Tema: Korona Virus
Korona Virus! E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi! E stepur pa asnje shpjegim! Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe! Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar! Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar es...
Autori: Edwrado Hoxha · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujdes derrasa eshte e kalbur
E ulur ne copezen e nje toke shkruaj: “E lodhur, e heshtur, me pesimizmin me te madh; Te gjitha keto te krijuara nga koherat qe ne po jetojme. Ne ate flete qe une shkruaj megjithese larg botes, ne ate copez te vogel atje tej shihen gjurmet e trishta te ...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Kush jam une? mos valle eshte nje pyetje retorike te ciles nuk mund ti kthejme pergjigje?Eshte ajo pyetje te ciles mundohem cdo dite t'i kthej pergjigjen e merituar por jo,ndodh krejt e kunderta.Cdo dite ne vijim perjetoj gjera te reja,disa te bukura e di...
Autori: Rovena Mulla · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Varferia
Shqiperia. Eh, c'eshte Shqiperia ne krahasim me vendet e tjera? Sapo e degjojme renditet ne mendjen tone lista e problemeve te shumta, pa mbarim. Nje nder problemet qe ka qene pjese e Shqiperise, por dhe qe vazhdon te jete akoma dhe n ditet e sotme eshte...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese filozofike · Tema: ''Te rrosh a te mos rrosh kjo eshte ceshtja?!''
Te rrosh a te mos rrosh?!Valle a s'eshte me mire te reflektosh?! Te lejosh mendimet e strukura ne nje labirinthte heshtur ne erresiren e nates vetmja qe degjon eshte puhiza e lehte mbledhese e pjesezave me te vogla te asaj cfare mbeti! Dje,shume pak amb...
Autori: Ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik. Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi t...
Autori: Mbesha Nazaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e ardhmja
Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e arritur gjithcka duam , i ngjan nje trageti gjigand , por dalngadale ai fillon te lekundet e te shperbeht nga stuhite e jetes . Ka raste kur e gjen veten mbi...
Autori: Anonimous · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof....
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos ndoshta rritemi nga dhuna prej te tjereve? Sa absurde! Tek degjoj keto fjale me vijne mendime nga me te cuditshmet!Pse valle ,a nuk jemi te lire?! Te lir...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria
Liri… eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne ndergjegjen e ne shpirt, por qe ndoshta nuk kemi te drejte te na shfaqet. Sa e njohim lirine ne te vertete? Sa mire njohim historite e sklleverve afrikane...




Komentet e fundit!

Emri: iljas pemaj
Email: iljaspemaj@hotmail.com
Komenti: Bravo,te lumte por te lutem mos na e kujto kete qe po ndodh

Emri: Rina
Email: altinaiseni@yahoo.com
Komenti: Ju pëlqen.....



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com