Data e postimit: 2013-05-14 15:26:49
Lexime: 15490
NENA IME
Lloji: Hartim
Tema: Fjal e dashur, fjala nene
Autori: Vjollca Krasniqi
Shkolla: Vicar Kasniqi
Klasa: Vl 1 e gjashta nje
Qyteti: Malisheva
E-mail: voca-01@hotmail.com


-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur.
Nenat tonae kan nje ftes shume te bukur dhe ne ate ftesen e nenes time une gjithmon ja uroj nga nje buqet me lule shum te bukura dhe me arom te kedshme.
Ne jeten time nenen time gjithmone do ta kem ne zemersepse ajo eshte lumturia e jetes sone.
Me keshillat e nenave tona do te jemi te nxenes te mir dhe te resektuar. Keshillat e nenave tona na bejne e lumtur ne jeten ton.
Fjala nene ka nje kuptim hum te medha dhe fjala nene eshte kudo ne bot e permendur.
Une ne jeten time gjithmon nenen time do ta kem ne zemer dhe ne mendje. Ajo eshte personi mei veqant per ne, ajo eshte personi me i rendesishemper mua. Ne duhet te kemi haren tone sepse kemi nje nene si ylli qe ndriqon ne qiel ne erresire. Dhe ajoeshte personi me i vlefshem ne kete bote per mua...

Vepra te ngjashme
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: uejda gjergji · Lloji: Pershkrim · Tema: nena
NJE FJALE E SHENJTE ME E MADHE NE KETE BOTE,EMRI I NENES SIME QE KURR NUK DO TA HARROJ.KJO FJALE HYJNORE JA ZBUKURON JETEN TE GJITHEVE SEPSE PA FJALEN NENE BOTA NUK DO TE KISHTE KUPTIM.TI JE AJO QE JE KUJDESUR PER MUA .NE ORET E VONA ,UNE JAM AJO QE TE KA...
Autori: Eljesa Sinani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani po flas per vete se mua te lumtur me ben nje njeri me i shenjeti ne bote qe me lindi me rriti e me rriti , me dha edukate dhe dituri ajo eshte NENA
Autori: Eggy · Lloji: Analize letrare · Tema: Nene
Nene o nene Ska si ti o nene Je me e mira ne kte bote Askush ty nuk te zevendeson Ti te jep buke ,e dituri Te jep kurajo ,,miresi Vetem ti te do vertete Pa ty nene skam ku shkoj Duaje nenen sa eshte gjalle Se vetem ajo ,te do me shpirt Se a...
Autori: Elisa Qerimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e neses
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e nenave gjdo nene ka nje urimë nje dhurat te flasesh per nenen eshte pak sepse nena meriton me shum meriton me shum dashuri dhe me shkum respektim sepse nen...
Autori: zamira elezi · Lloji: Analize letrare · Tema: 8 marsi
8 marsi dite e bekuar, dita e nenave te bukuara qe na rriten me mund.Ne femijet kemi rastin tu shprehim dashurine ,tu themi cfare mendojme per to,tu themi sa shum i duam nenat tona te dashura ja uroj nenes time kete dite te bekuar i uroj mbaresi ne jete ...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena Ime
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten, Qe ma dha ngrohtsin dhe Lumturin, Dashuria per nenen kurr nuk mbarohet, E me zemren e saj asgje nuk krahesohet, As toka, As qielli, As bota, Nena e...
Autori: ina haxhimali · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nena
nena sapo degjon fjalen nene ne mendje te vijne nje sere mendimesh ,por ne kuptimet me te mira . nena nuk e di se cvend ze ne jeten e te tjereve por ne jeten time ajo ka nje vend shu...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi I Nenes
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane saj ne njenje qe sdo ta ndjesh kurre me ! Nje jete mendoj per ty !! E h moj nene ! Ti qe me dhe jeten ! Me fale lumturine !Nuk me lejove te qaja ! Me rrite...
Autori: Blinera Murati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Per nenen
Nene ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugetim te jetes time,ti je ajo e cila nuk me braktis kurre.E di nene,un prej tejekam marre shume pak gjera,sepse ti je e arritshme.Ti je ajo qe qdo dite me ben te qesh e qdo dite me jep kurajo pergjithqka...
Autori: Brinilda Nilda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENA
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pra...
Autori: Anonim · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena ime ♥
Nene moj, Ti qe gjumit i the STOP per mua Ti qe njerezve u the VETEM ATE DUA Ti qe vuajtje e brenga plot mban mbi supe Ti qe te qaren time me fjale e zbute Ti qe nga zemra buron vec dashuri Ti qe nga fryma jote marrim vec butesi Ti qe vjen vetem nj...
Autori: fillore kastrati · Lloji: Analize letrare · Tema: per nenen
Nena fjala nene vlen sa thesari i argjent nena eshte gruaja qe te lindi dhe ajo te rriti .fjala nen ka kuptim te bukur ajo gjithmon len fjal te bukura pra nene eshte thesari yne
Autori: Anaili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Urim per 8 mars
Nena eshte emri qe buron si ujvare nga gryka e malit per te rrjedhur ne venat e nje engjelli me emrin femije.Nena eshte nje krijese hyjnore qe si nje shenjt zbret e na mbron nga cdo enderr e frikshme apo rrezik qe na kanoset.Nena eshte krijesa qe shendrr...




Komentet e fundit!

Emri: hajgare
Email: hajgare@gmail.com
Komenti: shum pldh koka qikjo fuck you

Emri: vjosa
Email: vjosa_387@live.com
Komenti: Shummm e bukur qenka veq komplimente...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com