Data e postimit: 2016-04-12 19:29:25
Lexime: 3435
Forca e retorikes ne veper
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vepra e Sabri Godos
Autori: Erblin Cullhaj
Shkolla: Feti Vogli
Klasa: 10 A
Qyteti: Tirane
E-mail: eculai7@gmail.com


Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren e Sabri Godos . Ne kete veper autori na ben te kuptojme qe forca nuk eshte arritja me e madhe , por zgjuarsia dhe besnikeria . Fjalimi i Skenderbeut eshte shembulli i nje oratorie te persosur,ku bie ne sy nje ligjerim i sakte , i argumentuar , i mencur dhe i sinqerte .....ai ka tre qellime kryesore

Vepra te ngjashme
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: paolo jorgji · Lloji: Thenie · Tema: forca lind kur humb
Jo ti nuk di asgje ne lidhje me forcen ... edhe nqse mendon se je perballur e ke gabim ... Forca lind kur humb ...kur humb mbase te vetmen shprese qe ke ... kur humb besimi ... kur humb gjithe boten . kur mendon se nuk te falin per nje gabim qe ke bere .....
Autori: eri · Lloji: Analize letrare · Tema: lahuta e malcis
lahuta e malcis eshte nje veper arti e persosur dhe e perkryer ne vetvete...ajo eshte nje epope kombetare dhe me teper se kaq,nje epos ballkanik,ndersa autori i saj eshte nje shkrimtar me instinktin e drejte te poetit ose ndryshe nje frymetar i fjales. ...
Autori: Eriona Bushi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Romeo dhe Zhulieta
Gjate rrjedhes se viteve nuk kane munguar asnjehere mosmarreveshjet dhe konfliktet e ndryshme midis njerezve.Ato mund te kene qene thjesht disa zenka momentale dhe te parendesishme,por nuk kane qene te rralla edhe rastet kur konflikte te ndryshme te kene ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: I semuri per mend
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft te mire ne oratori dhe jo aq shume ne praktik ndeshet shpeshedhe ne kohen tone. Ne kohen gjate te ciles vepra eshte shkruar sigurisht qemartesat e detyruar...
Autori: rrumzi leshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SKENDERBEU
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi peripecite e ndryshme te heroit para kthimit ne shqiperi,ardhja si sundimtar i territoreve shqiptare,lufterat dhe betejat e fituara dhe te humbura,jane te ...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i shpates se Skenderbeut
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe...
Autori: kasilda lloshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: don kishoti
Don kishoti eshte nje veper per te cilen mundohemi qe ta kuptojme dhe te mesojme me teper rreth saj pasi ne duhet ta kuptojme personalitetin e te tjereve.Don kishoti ishte nje nga njerezit me imagjinativ per te cilin duhet te besh dicka qe ka te beje me a...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Më shumë bën mendja ,sesa forca (fuqia) ! 2.Nuk jetohet në bisht të kalit ! 3.Fiton mendja e jo fuqia (forca) ! 4.Në shtëpinë e tij cdo njeri e ndien vetën trim ! 5.Njeriu nuk duhet të dijë vetëm të flasë,por edhe të hesht !...
Autori: D.Kolaveri · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Krahazimi i dy pjesave poezise dhe prozes.
Tek poezia ''Kroi'' autori shkruan poezine ne vargje ndersa tek vepra e dyte ''Kroni i katundit'' qe eshte proze autori nuk e shkruan ne vargje por ne rreshta,tek poezia nuk jane perdorur fjale ku te krijohet rime midis tyre por jane perdorur fjale pa rim...
Autori: Rexhina Reci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A eshte Cezari personazhi kryesor i vepres
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte personazhi kryesor ne kete veper. Nje arsye qe deshmon se Shekspiri ka pasur te drejte qe i ka vene kete titull vepres,eshte se tragjedia e brutit varet tere...
Autori: esti es · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Karakteri romantik i vepres “Romeo & Zhuljeta”
Romeo dhe Zhuljeta eshte veper e shkrimtarit humanist te shekullit te kaluar “William Shekspeare”, qe mbahet si mbretereshe e veprave romantike. Saktesisht eshte nje drame tragjike , ne te cilen gershetohen me nje harmoni te cuditshme ndjenja e dashur...
Autori: emili · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: don kishoti
Don Kishoti eshte nje zoteri nga Spanja qendrore, qe pasi kishte lexuar shume libra mesjetare kalorsiake vendos te behet dhe ai nje kalores. Keshtu merr shpaten dhe mburojen dhe del ne kerkim te aventurave, bashke me mikun e tij fshatar Sanco Panco, te ci...




Komentet e fundit!

Emri: olsi klosi
Email: olsiklosi@hotmail.com
Komenti: 3+9 bejn 12 erblin je shum i talentuar te ndjekim nga larg



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com