Data e postimit: 2015-05-13 15:53:12
Lexime: 29554
skenderbeu
Lloji: Ese informuese
Tema: skenderbeu
Autori: fioralba bardhoshi
Shkolla: 17 shkurti qesarak
Klasa: 5a
Qyteti: tirane
E-mail: alba@gmail.com


Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojtje ndaj pushtuesit te huaj perfaqeson nje rrugekalim nga nje gjendje e veshtire ne nje enderr te pakrahasuar me tjeter ne endrren e lirise.Skenderbeu ndikoi fuqishem ne jeten shpirterore te shqipetareve dhe per rritjen e vetedijes kombetare te tyre.Ngriti themelet e nje endrre qe me pas u be realitet.Dhe po ai e siguroi formulen e pavdekshmerise me endrrat dhe veprat e tij,fuqia e te cilave perfaqeson historine e nje populli,historine e nje kombi.Kjo eshte forca me te cilen ai e udheheq vendindhe vete individin eshte e paimagjinueshme me e madhe se gjithcka tjeter duke ndikuar ne historine e mijera njerezve dhe duke siguruar enderren e mijera te tjereve.Skenderbeu me aftesite e tij arriti te bashkonte shqiptaret ne nje,pa dallim feje,krahine apo ideje kunder pushtuesve te huaj.Ai realizoi te parin bashkim te shqipetareve e cila hapi rrugene krijimit te shtetit te pavarur shqipetar,themeluesi i te cilit u be ai vete.Ne kushtet e pabarazise,se thekesuar ndermjet forcave osmane dhe atyre shqiptare.Skenderbeu perpunoi strategjine dhe taktiken e tij luftarake ne baze te se ciles qendronte mendimi e fitorja nuk varet nga numri i ushtareve.Skenderbeu u shndrrua ne simbol te luftes per liri dhe pavaresi.

Dekada dhe shekuj do te pasojne,por Skenderbeu dhe figura e tij do te jene per jete me ne,kjo me ane te vargjeve dhe librave qe shfletohen.Kujtimi i tij mbeti dhe do te mbetet gjalle neper gojedhenat e tregimet e shumta popullore qe i dhane atij tiparet e nje figure legjendrae dhe me te dashur per shqiptaret

Vepra te ngjashme
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
Autori: sabri godo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: skenderbeu nje figure historike apo simbol
skenderbeu nje figure historike
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: Ledia Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i shpates se Skenderbeut
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe...
Autori: Uinda Kapaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Madheshtia e figures se Skenderbeut.
Me kerkuan te krijoja nje ese per Gjergj Kastriot Skenderbeun. Nuk mund ta pershkruaj me fjale emocionin qe ndjeva ne ato momente. Ndihesha e privilegjuar qe do te kishe mundesine te shkruaja per simbolin dhe krenarine e kombit shqiptar. Ndersa tani hesh...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore. kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij ...
Autori: Kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kombi
Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per h...
Autori: olti muho · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
shqiperia eshte vendi qe kam lindur ajo ka historira te shumta ajo eshte vend i vogel por me vlera te medha cdo i njohur shqipetar ka historine e vet disa te njohur ismail kadare ismail qemali luigj gurakuqi isa boletini argjirua skenderbeu etj
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...
Autori: fatjon · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
…………….Nje kohe lufterash , pergjakjesh, vrasjesh masakrash , lotesh Smund te te shihte syri vecse vrasje pushtime , nuk degjoje gje tjeter pervec te krisurave te armeve , kemba shkelte vec ne vende te minuara. Nje periudhe tranzicioni per te g...
Autori: rrumzi leshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SKENDERBEU
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi peripecite e ndryshme te heroit para kthimit ne shqiperi,ardhja si sundimtar i territoreve shqiptare,lufterat dhe betejat e fituara dhe te humbura,jane te ...




Komentet e fundit!

Emri: gsjhhjjb
Email: hahsyeh@hotmail.com
Komenti:

Emri: kokkaa
Email: koka56@yoohu.com
Komenti: ckemiiiiiiiiiiiii goca e vogel me esene per skenderbeun por a nuk mendoni dhe ju se kjo goca e ka bere pak kot? pergjigjuni te gjithe ketu

Emri: Fjoraf
Email: Fjona.kamami@hotmail.com
Komenti: mir😲

Emri: LAla
Email: hdjsa@outlook.com
Komenti:

Emri: LAla
Email: hdjsa@outlook.com
Komenti:

Emri: ahahahhahaha
Email: hahaha@hotmail.com
Komenti: o cme shpetove pz

Emri: erder
Email: erder@gmail.com
Komenti:

Emri: ESTER
Email: hasa.brunilda@yahoo.com
Komenti: SHUME BUKUR

Emri: dana
Email: adrianakola123@gmail.com
Komenti:

Emri: MEGVINA HASANLLARI
Email: al.megvina@gmail.com
Komenti:


Emri: hgnvdgfd
Email: hgnvdgfd@gmail.com
Komenti:

Emri: KristinA
Email: Kristina@yahoo.com
Komenti: Sh e bkr

Emri: elma
Email: elmajb6@gmail.com
Komenti: Sa pak subjektivitet

Emri: hhahah
Email: ccc@gd.al
Komenti: pershkrim subjektiv ska?

Emri: muahah
Email: hahahah@yahoo.com
Komenti: me shpetove nga 4

Emri: jhrfyt
Email: iohjds@home.al
Komenti: hahhahahhah sa kot



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com