Data e postimit: 2011-11-16 14:00:52
Lexime: 23682
Shpata e Skenderbeut
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkrimi i shpates se Skenderbeut
Autori: Ledia Stafa
Shkolla: Vasil Kamami
Klasa: 10
Qyteti: Elbasan
E-mail: andistafa11@yahoo.com


Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmone mbante me vete shpaten e tij, te cilen e quante si pjese e gjymtyreve te tij. Skenderbeu nuk jeton me, por ai eshte i meshiruar pikerisht te shpata qe mbante. Per kete shpate jane thurur shume legjenda, por ajo c`ka dihet me siguri eshte se forma e saj eshte e harkuar ne fund, sebashku me dorezen eshte 121cm e gjate dhe peshon 3.2kg. Nga mjegulla e lashtesise jane derdhur legjenda per peshen e saj, pasi disa thonin, qe shpata ishte aq e rende, sa vetem forca e skenderbeut mund ta perballonte. Pesha e saj i takon perberjes se saj pasi ajo ishte e perbere nga celiku domesku. Meritat e krijimit te kesaj shpate i jepen nje mjeshtri shpat-beres italian anonim. Kjo shpate deshmon historine e Shqiperise gjate shekujve XIV. Ka rezistuar cdo beteje dhe cdo person ne format e saj, madje kur u mor per te rindertuar ne Vjene, ekspertet pohuan qe kishte ende njolla gjaku ne te. Shpata e Skenderbeut ka kontribuar ne historine ne lufterat kunder turqeve, ka nderruar faqen e historise shqipetare duke sjelle optimizem, shpresa e fitore. Ajo ka qene aq e mprehte sa legjenda e Librazhdit thote se Skenderbeu shpate dhe sot e kesaj dite mban emrin Shkembi i Skenderbeut. Vlera e ketij objekti nuk njihet vetem nga shqiptaret, por nga e gjithe bota e cila kjo e fundit e ka shpallur ate nje nga monumentet e kulluar dhe si i tille mbrohet me ligj. Kush eshte i interesuar per te vezhguar nga afer madheshtin e kesaj shpate, duhet te shkoje ne Viene, pasi shpata ndodhet ne Koleksionin e Armeve dhe Armaturave ne New Burg, Vjene.

Punoi Ledia Stafa

Vepra te ngjashme
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: xhuliana mema · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
SKENDERBEU-HEROI YNE KOMBETAR Skenderbeu.Per te shkruar per kete njeri nuk mjaftuan dhe nuk do te mjaftojne kurre romanet per ta pershkruar ashtu sic duhet.Ishte po aq hero,aq edhe misterioz.Nje burre me mjeker te gjate,e fuqi te mbinatyrshme.Po nuk...
Autori: Ledia Fili · Lloji: Ese informuese · Tema: Ese informuese per kalane e Krujes
Kruja eshte nje qytet qe ndodhet ne Shqiperine e mesme. Por nje nga bukurite e ketij qyteti eshte edhe kalaja e Krujes,e cila eshte ngritur ne shek.V-VI. Kjo eshte nje nga kalate me te njohura ne Shqiperi. Ajo eshte e ngritur ne nje koder shkembore. Brend...
Autori: rrumzi leshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SKENDERBEU
Figura e skenderbeut ne kete roman del me teper si figure reale.Kronologjia e jetes,te dhena te mbi peripecite e ndryshme te heroit para kthimit ne shqiperi,ardhja si sundimtar i territoreve shqiptare,lufterat dhe betejat e fituara dhe te humbura,jane te ...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Skenderbeu
Te dyja keto vepra letrare jane shume te rendesishme per vete llojin e tyre.Figura kryesore qe eshte ajo e Skenderbeut na jepet si nje nga figurat me legjendare ne historine e popullit tone.Une si lexuese e ketyre poemave jam mahnitur nga menyra sesi keta...
Autori: Besalb Kërçuku · Lloji: Poezi kolone · Tema: 100 Vjetori i Shqiperise
100 vjetori po afron… I madh e I vogel po gezon Qe nga lashtesia e gjer me sot Trimat qe rane per liri do te kujtojne. Cdo pellembe te tokes shqipetare, Trimat me gjak e lane. Trima te shumte ka nxjerre kjo toke E me gishta ti numeroje, perser...
Autori: viola gjoka · Lloji: Poezi personale · Tema: atdheu
erdhi GJergj Kastirioti U tund arberia Gezoi Kruja gezoi Iliria Me shkurorzimin e Skenderbeut Nga Turk Imperatoria Narberi an e mban Luftime u bene ne kater ane Toka veten lindi trima Shqiptare Prane Kastiotit te pandare Prijes r...
Autori: keisi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese:forca e retorikes ne vepren e sabri godos
Forca e retorikes eshte shume e perdorur ne vepren ë Sabri Godos. Vepra ë tij eshte nje roman historik dhe Skenderbeu eshte personazhi kryesor ,ku perfaqeson nje histori te tere. Sabri Godo na ben te kuptojme qe nuk eshte forca arritja me ë madhe,por z...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: 28 nentori dita e pavarsise se Shqiperise
Do xhonturq ogurzi deshen ta merrnin nje shqiperi por ca labeate atdhetare se lane ta merrnin shqiperine me shume shqipetare Sot u ngrita me shume gezim se eshte 28 nentori dite pa mbarim Zemra me rreh me shume dashuri ta festojme kete dite...
Autori: mishel · Lloji: Gjeegjeza · Tema: gjejeni po mundet
vjen pranvera, ato zgjohen jane kaq shume sa nuk numerohen, ca si luge ca si shpate, ca si gjuhe e ca si lopate.
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese informuese · Tema: skenderbeu
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
Autori: sfr · Lloji: Ese argumentuese · Tema: heroi yne kombetar
Hero eshte ai person,i cili arrin deri ne vetesakrifikim per t'i sjelle njerezimit qetesi.Hero quhe dikush,i cili kalon kufirin e egoizmit te njerezve.Dhe i tille eshte edhe heroi yne kombetar. Ai shquhej per bukuerine e tij fizke,por jo vetem kaq.Ai kar...
Autori: Esra Rustemi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Nje thesar i arte qe vlen me shume se gjithcka nje njeri i zjarrte qe luftoi me nje shpate. Luftetar dhe guximtar emri i tij eshte ne cdo ane sepse luftoi me krenari dhe e mbrojti shqiptarin Me armet e tij ai u ngrit dhe shpirti i tij u be drite...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...




Komentet e fundit!

Emri: Diana Ramadani
Email: dianaramadani@outlook.com
Komenti: Gjergj Kastrioti-Skenderbeu hero kombetar i Shqiperis , lindi ne vitin 1403 . I perkiste familjes mbreterore te Kastrioteve . I ati ishte Gjon Kastrioti , udheheqes i qyteteve me te medha te asaj kohe , Krujes dhe Mirdites dhe e ema e tij ishte Vojsava . Gjergji ishte me i vogli i kater djemve te Gjonit . Gjergji qysh ne moshen nente vjeqare e moren peng mreteria osmane . Pasi ai u mor peng ne moshen nente vjeqare u dergua ne kryeqytetin e Perandorise Osmane , ne Edrene . Ai u edukua ketu gjate nje periudhe dhjetevjeqare ne shkollen e iq-ogllaneve , ku u dallua mbi te tjeret

Emri: ste duhet
Email: blabla@yahoo.com
Komenti: Palidhje o zot hiqe kete postimi katastrof shum keq

Emri: girl...
Email: fashiongirl@ahoo.com
Komenti: shume bukur e ke ba

Emri: nxenes
Email: shqipe021@live.com
Komenti:

Emri: sdua
Email: shqipe021@live.com
Komenti: do dalim xhiro ti moj ledia e di ti

Emri: sdua te te them emrin
Email: shqipe021@live.com
Komenti: ik q.. e kishe detyre shkolle se se ben dot vete

Emri: ........
Email: nxense@yahoo.com
Komenti: ju lutem nje thenje per shpaten

Emri: sindi
Email: sindipapa@yahoo.com
Komenti: edhe un shpetova nga nje 4 flm flm

Emri: eri
Email: kuqezi@live.com
Komenti: kot fare pz

Emri: klara
Email: klara@hotmail.com
Komenti: Beni nje ese per filmin e Skenderbeut, te lutem me ndimon ???????????????


Emri: leotrim krasniqi
Email: leottrimi.tini@hotmail.com
Komenti: katastrof edhe mir edhe keq

Emri: leotrim krasniqi
Email: leottrimi.tini@hotmail.com
Komenti: katastrof edhe mir edhe keq

Emri: florenti
Email: florentkrasniqi@live.com
Komenti: O trim skenderbe

Emri: .........
Email: nxense@yahoo.com
Komenti: flm shume me shpetove nga nje 4

Emri: AlkEta
Email: Alketa@live.com
Komenti: A keni ndonje tregim historik per Skenderbeun

Emri: AlTiiNa
Email: altina@zbavitu.com
Komenti:

Emri: Saranda
Email: saranda.bini@live.fr
Komenti: Ndonje ese per Skenderbeun ju lutem!?

Emri: uranik
Email: uranik.beshtica@hotmail.com
Komenti: shum faliminderit qe e ke shkruajt keteper popullin shqiptar ane mban bots

Emri: edmir
Email: zemra_edi@hotmail.com
Komenti: mua me pelqeu shum per skederbeun ju lumshim duart

Emri: aLbInA gOrIcA
Email: xgorica@yahoo.com
Komenti: a k endonje legjende per skenderbeun?? plz se e kam detyre ??


Emri: si imagjinoj une sot skenderbeun
Email: erttishkira77@hotmail.com
Komenti:

Emri: savina
Email: savina-ina@hotmail.com
Komenti:

Emri: savina
Email: savina-ina@hotmail.com
Komenti:

Emri: savina
Email: savina-ina@hotmail.com
Komenti:

Emri: henri
Email: henri502@gmail.com
Komenti: ok

Emri: xhensida
Email: xhenitheone@hotmail.com
Komenti:

Emri: blabla
Email: bla--@hotmail.com
Komenti: ik baju

Emri: enri
Email: aicunicuni@shqiptar.eu
Komenti: a mund te ndimoni per je ese per skenderbeun

Emri: enida fixha
Email: eno_fixha@hotmail.com
Komenti: Dua te them se keni bere mjaft mire qe keni futur ne program interneti edhe esete te cilat i ndihmojne mjaft studentet. Ju faleminderit

Emri: o........
Email: piratishkaterrues@yahoo.com
Komenti: SH FLM per esen brenda mundesive edhe nji tjeter :P


Emri: nxenes
Email: shqipe021@live.com
Komenti: flm shume e kisha detyre shkolle :D



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com