Data e postimit: 2024-05-13 12:40:28
Lexime: 384
Kam rene ne dashuri me shokun e klases
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Jam djale dhe kam ndjenja per shokun e klases
Autori: Rend karderri
Shkolla: Anonim
Klasa: TII
Qyteti: Tirane
E-mail: Smdokaritatregoj@gmail.com


Une quhem Taqo dhe jam njr fjal 18 vjecar.Kam pasur nje shok prej 8 vitesh dhe kohet e fundit kam rene ne dashuri per te po ai eshte i lidhur me nje kurve.shoku im quhet kevin dhe 8 vitet qe e kam njohur kam dashur ti gus karin ne bythen e tij te lagur.Ai esht kacurrels si ne koke dhe ne bythe prandaj du ti fus karin pyllin e tij te dendur.Por ajo kurva nuk ma len sepse ka gjetur nje varikarse qe ska kar.Sa here qe dalim tek Mon Cheri ai merr te dashuren me vete dhe un rezistoj tja qi ropt.Kevin eshte i imi dhe vetem un e meritoj ti fus karin ne bythe.Keto ditet e fundit po bej plane ta vras kurven dhe ti tregoj kevinit qe vetem ai e meriyon karin tin special.
Prandaj Kevin po te them kthehu te kjo zemer qe te do tltm!!!!!

Vepra te ngjashme
Autori: noel · Lloji: Tregime erotike · Tema: seksi
isha ne dhome vetem dhe po shihja porno nderkohe qe po i bija mr dore.Mu duk sikur po degjoja hapa ndaj e fika telefonin dhe vajta ne tualet per tu pastruar.Kur dola pash qe gjysem motra ime ishte lakuriq dhe po futej ne dush.Kur vajta ne banje ajo me pye...
Autori: Rendi dora vet · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Permirsimi i marredhenies seksuale
Une jam Rendi nje djale posesiv dhe vizionar per jeten e shthurur seksuale.Por gjerat filluan te ndryshojn kur mua filloi te mos me ngrefet me kari.E dashura ime po merzitej shume dhe kshu u drejtova drejt farmacis. I kerkova farmacistes disa ilace shume ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Humbja e virgjerisë
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte doren ne cdo pyetje per te cilen profesoret me drejoheshin,gjithmon mbas shkolle shkoja vetem ne shtepi dhe nuk para shoqerohesha me vajza sepse ato te gjit...
Autori: Anonim Tusha · Lloji: Tekst informativ · Tema: Seks
Ishte 2019. Kete histori sia kam treguar kujt e sdo ja tregoj sa te jem gjalle. Prandaj po e shkruaj ketu. Ate dite dola nga mesimi fshehurazi si zakonisht kur shoh qe te vendi im sekret mbrapa shkollee po rrinte nje djale diku te 1.90 me flok dhe sy te z...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tregim · Tema: Tregim anglisht
It was 6pm. The sun was setting out and it was hiding between mountains. Kejvin was in his room,while he was studying. Calm and focused,as always, doing his math tasks. This strong connection of him with studying interrupted, because his mom knocks on doo...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet mas krenaris por mos me t'fole i pari qe ti folish ti,une quj shok ate qe nuk struket neper skute hatrit per cdo keqkuptim,un quj shok ate qe e di se do mi...
Autori: Pllum Pipeio · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rreth seksit
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume per te kenaqur veten e tyre ose per te krijuar kolopuca te vegjel . Seksi perfaqeson dashurine e nje cifti qe qien per nje qellim ose thjesht per qef . Ka...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Natyra.
Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndodhet ne lindje te Tiranes.Dajti ka nje siperfaqe prej 3300 ha dhe eshte nje vend shume i pershtatshem per piknike familjare,sporte,lojera dhe aktivitete in...
Autori: AAAAAAAAAAnnnnnnnnnn D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese pershkruese ; bushi im
Bushi im, pra babi im eshte 1 njeri shume i mire dhe per me teper jo se dua te mburrem por mund te them qe ai eshte 1 nder prinderit me te mire ne te gjite europen. Kete nuk e kam per pamjen fizike por per gjendjen e tij te brendshme pra per moralin. Ai e...
Autori: Elida krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: shoqeria
Siq dihet gjdokush ka shok apo shoqe dhe na shkon dita me ta ne shkoll ne ahenge te ndryshme.JETA esht e gjat dhe duhet te kemi vellezer motra shok shoqe te cilet duhet ti duam si familjen ton e si gjdo kush tjeter.Siq thuhet tek nje fjal vet i mir ke fam...
Autori: Sidorela Musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHendritsi i nje erresire
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vaj...
Autori: Arber · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Dashurie
Te Dua Por Smund Ta Them Te Dua Sepse Te Kam Ne Zemren Tem Te Dua Se Me Jep Gjalleri Te Dua Se Ne Ty Kam Rene Ne Dashuri Dashuria Ime Per Ty Eshte e Vertet Dashuria Ime Per Ty Mposht Perandor,Sulltan Edhe Mbret DAshuria Ime Per Ty Nuk Ka Kufi ...
Autori: T · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria e 14 vjecareve te sotem
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com