Data e postimit: 2013-06-26 10:52:19
Lexime: 12479
sistemet familjare
Lloji: Ese pershkruese
Tema: familja
Autori: sabina collaku
Shkolla: universitet
Klasa: 1
Qyteti: durres
E-mail: kledi27@albaniaonline.com


familja eshte themeli i shtepise. pa themel nuk mund te ekzistoje as muret dhe as catija. themeli i shkaterruar muret nuk mund te qendrojne, qe te mbajne catine. e perse mund te sherbeje nje shtepi pa themel, pa mure, pa cati e cna duhet ckuptim ka kjo? duke qene se familja eshte baza e gjithckaje ben qe te kemi sa me shum zhvillim kulturor-social. nje njeri pa familje rrezikon te humbe indetitetin e tij. pa familje njeriu duket i humbur, pa filllim dhe pa fund. nje familje e shendetshme ndikon jo vetem ne mireqenien e njerezve por ne tere shoqerine. cdo familje ka rendesine e vet qofte e madhe ose patriarkale apo familje e vogel. e rendesishme eshte qe ne cdo familje te kete harmoni, mirekuptim dhe te jete e shendetshme..

Vepra te ngjashme
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: bleona.thaqi · Lloji: Ese informuese · Tema: faamilja
familja eshte proces i vecante ne familje lulezon bukuria,dashuria,dhe gezimi i nje familje.femijet e faliminderon allahun qe erdhe ne kete bote,dhe qe shikuan kete bote kaq te madhe.!te gjithet familje kur femija e pare lind gtezohen me se shumti,ate f...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per familjen
te flasesh per familjen perjeton emocione qe ke perjetuar me te bukurat apo te kqijat dhe keto emocione ndihen fal dashuris ku kjo e fundit nuk ka kufi ne familje dhe pa as nje lloj interesi. jeta esht ber shum matrialiste dhe nuk evlersojn njerzit e dash...
Autori: elda agalliu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: marredheniet ne familje
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndryshuar dhe bashke me to ka ndryshuar edhe mendesia e njerezve. Ne qofte se te duhet te jetosh nje pervoje te tille,duhet ti "harrosh" ose ti "ndryshosh" dis...
Autori: Sindi Cela · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Kejdi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
Familja ime perbehet nga 4 persona, personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mbahem ne cdo cast te veshtire te jetes. M...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese per familjen
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnte pa te cilet nuk do t’ia dilja kurre mban. Babi ashtu sic cilesohet si shtylla e familjes eshte bere edhe per mua nje shtylle e forte tek e cila une mba...
Autori: Alejna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja
Nje gje qe vlen me shumë se gjithçka,një vend i ngjajshëm me parajsën,disa lule që ujiten permes dashuris sone,nje ndjenjë që smud ta përjetosh me këdo,një vend ku gabimet falen dhe lotët të kthehen në buzëqeshje njerz që të dojnë me vep...
Autori: Erda Ramadani · Lloji: Poezi personale · Tema: Familja
Kam nje familje te mrekullueshme kalojme nje jete shume te gezueshme. Mami dhe babi qe i perqafoj edhe dy motrat qe pa to s'mund te jetoj.
Autori: lone · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Familja
Familje do të thotë të mos jesh kurrë i vetmuar . Shtepia ime eshte aty ku eshte familja ime , familja eshte trungu femijet dhe lulet . Edhe nese shkon do mbetesh gjithmon pjese e familjes tende.
Autori: Dori · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Familja
Familja është thesari i jetës tonë! Familja ka gjanat e veta personale. Pa familje nuk ka as edhe jetë. Familja të shton jetën,familja të jep emrin njeri!Një njeri në familjen tonë është së tepermi i çmuar Me një fjalë familja ka ven...
Autori: ismail kadare · Lloji: Tregim · Tema: Permbajtja
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...




Komentet e fundit!

Emri: venis demollari
Email: venisdemollari83@gmail.com
Komenti: /

Emri: Gw
Email: Gjgmwtjwgt j@GMAIL.com
Komenti: Shum bukul

Emri: sara
Email: SARA.MANUS@HOTMAI.COM
Komenti: po 'familja' eshte gjeja me e shtrenjte ne bote

Emri: sara
Email: SARA.MANUS@HOTMAI.COM
Komenti: po 'familja' eshte gjeja me e shtrenjte ne bote

Emri: sabina
Email: kledi27@albaniaonline.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com