Data e postimit: 2016-02-17 02:23:48
Lexime: 4413
Buze Ekzistences Se Nje Planeti Tjeter
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Udhetim imagjinar
Autori: Dorina.D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: III Year
Qyteti: Philadelphia, PA
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Ne fillim ishte vetem nje kujtim dhe pastaj nje realitet ne te cilin u ktheva. Elakturus, nje planet i bukur, i lavdishem qe perqafon buzen e ekzistences. Kur per nje moment te merr gjumi dhe qetesohesh, lumenj te argjendte lundrojne afer teje si fije te holla te endrrave te largeta. Mundet qe te ndjesh edhe vete pelhuren e cila mban prane vete ekzistencen. Pemet ngjyre vere te kuqerremte shoqerohen me shkurre ngjyre te bardha si bora. Lumenjte prej argjendi lundrojne si zhive ne mocion te shpejte. Nje shirit me kodra te uleta endet mbrapa nje perroi qe gurgullon lart permes nje te care te thelle ne siperfaqen e planetit. Ne qiellin e nates, dy hena qendrojne si fenere magjike, duke sjelle me shume romance te kesaj skene tashme spektakulare.
Ec pergjate nje rrugice te holle te kufizuar nga nje lume ne krahun e djathte. Instiktivisht shkoj drejt nje vendi ku do te takoj qenie te tjera. Toka poshte kembeve te mia nuk eshte e ngurte. Duket me shume sikur ecen neper sfungjera. Por kjo eshte nje iluzion. Energjia dimensionale e ketij vendi eshte 3-D si planeti toke, por perseri nuk mund te thuash qe eshte plotesisht. Ashtu si me te gjitha gjerat qe shtrihen jashte parametrave te perceptimit te kufizuar njerezor, ashtu edhe ne planetin Elakturus, ka shume gjera qe nuk mund te pershkruhen apo te shpjegohen.
Ketu te gjitha mendimet dhe bisedat jane joverbale. Une kam nje ndjesi qe jam thirrur per te qene prezent ne nje mbledhje, por perseri mund te ndjej qe jam shpejt. Ka kohe qe te ndaloj dhe te lejoj shpirtin tim te thithe energjine depertuese te paqes e cila mbulon kete vend. Kthehem ne te djathten time dhe ndaloj prane lumit qe lundron shpejt. Uji i tij i argjendte tani duket si zhive e kristalte i cili ndricon kur drita e henes e prek. Ne krahun tim te kundert nga ku po qendroj, nje zog i bardhe, i gjate dhe i holle, me dy kembe, i cili duket te jete jo me shume se 1 meter i gjate, shikon drejt tek une. E ndjej zemren qe rreh fort nga emocioni. Lejleket ne toke jane te ngjashem por nuk qeshin, por une ndjeva qe ky zog qeshi brenda zemres se tij dhe me tha "mireseerdhe ne shtepi".
Degjova nje shushurime te heshtur mbrapa meje dhe u ktheva te shikoj nje fytyre familjare. Ishte Zuizu. Ai me buzeqeshi dhe menderisht me ftoi te ecja prane tij. Ne vazhduam pergjate rruges, duke ecur per tek vendi qe une e dija ne mendjen time qe ishte vendi i takimit me qenie te tjera. Pak me tej ai ndali dhe u kthye ne te majte. Pak a shume e dija se cfare ai donte qe une te shikoja. Lotet mbuluan syte e mi dhe ktheva mbrapa shikimin per te mos pare malet e largeta, thjesht i shmanga. Duke ndjere dhembshurine e prekjes se tij ne krahun tim, une pranova te kthehem dhe te shikoj drejt tek ai. Ai levizi pak dhe sfondi mbrapa tij, prapritur u mbush me strukturat e kristalta me te mrekullueshme qe mendja mund te imagjinoje. Ishin te gjata dhe te holla, perafersisht 6 meter te larta, me 4 ane te cilat ishin perafersisht 3 meter te gjera. Esenca me e paster e drites buroi nga struktura, ndersa drita e jashtme e henave kercente pergjate teheve te mprehta duke e bere te dukej sikur ylbere te lengshem rrodhen nepermes struktures. Une e njihja kete vend. e dija qe diku brenda meje une e quaja "Shtepi".

Vepra te ngjashme
Autori: Dorina N. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar ne Kohe 2
Mbasdite vone dimri. Qielli gati ne te erresuar. Zhurma e eres degjohet ne dritaren e dhomes. Jam duke pire nje filxhan çaji te ngrohte dhe ne te njejten kohe po lexoj nje liber me aventura dhe fantazi te J.R.R. Tolkien. Me pelqen embelsia e Cajit te ngr...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Vetevleresimi
Me lejo te marr fryme thelle dhe ngadale te nis te tregoj per udhetimin qe bera nje dite te zakonshme ,qe me ndryshoi me shume se cdo mund ta imagjinoja.Larg,teper larg ndoshet nje vend I erret e I pafundem,por qe ne te njejten kohe eshte I mbyllur e I rr...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar ne Kohe
“Udhetim Imagjinar ne Kohe” Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,jo te ngjashme nga planeti toke. Po shkoj me nje shpejtesi shu...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ditet me Shi dhe Ditet me Diell
Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre mund te ndjehen dhe njerezit. Mund te jene te merzitur ose te gezuar. Shiu dhe dielli edhe pse jane dy elemente shume te kundert kane nje similaritet, nuk...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim Imagjinar Ne Kohe
Jam duke udhetuar me imagjinaten time nje nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj. Jam duke shkuar ne nje bote tjeter,aspak te ngjashme me planetin toke. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe me fut friken, por imagjinata ime sme lejon...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mami
Mamushja ime e dashur,po te shikoj sot,ashtu siq te shikoja kur isha nje vajze e vogel,si engjellin tim mbrojtes.E njejta ngrohtesi,miresi,bukuri e shpirtit tend dhe e njejta dashuri pa kushte.Ti ke qene me mua gjate gjithe kohes dhe je akoma ketu.Qe nga ...
Autori: flogersa koleci · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: gjiyshi im i dashur
Sot me teper se kurre kisha nevoje per fjlaet dhe mendimet e njeriut me te dashur qe nuk jeton me dhe ai eshte gjyshi im .Mora rrugen dhe u nisa drejt vendit ku prehet ai ne paqe .Dielli ishte duke perenduar dhe vargulli duke shkelqyer ne fytyren time si ...
Autori: Donika Maqaj · Lloji: Te tjera · Tema: Jeta,Deshprimet
Jeta...Ndonjeher te ben te ballafaqohesh me shume sfida por prap ka nje zgjidhje mbrapa teje thjesht duhet zbuluar..Jam aq e deshpruar nga ca gjera sa qe nuk e di se nese do kthehem ne nje vajze te lumtur...Por sapo u ktheva ajo qe isha me ndihmen e famil...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: imagjinate
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre ...
Autori: Agnesa Zeqiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje pjese e vendlindjes sime
Ishte nje stine e ftohte dimri dhe po ashtu edhe ditelindja ime.Cdo here shikoja qiellin e bukur naten,shkelqente si dritat e Veriut.U leshuam ne pushimet prej dy javesh,filloi te binte bore dhe i gjithe vendi u mbulua me nje petk te bardhe e te gjate.Nde...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ja cfar eshte jeta...
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjethet e rena ... largohesh neper endrra ... valevitesh tek notat muzikore ... shkruan pa fund ( shpesh here dhe pa sens) dhe ecen pa destinacion. Momente ku ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com