Data e postimit: 2019-08-12 13:36:38
Lexime: 8207
Kujtimet feminore
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Femijeria
Autori: Bora
Shkolla: Emin Duraku
Klasa: 9D
Qyteti: Tirane
E-mail: boraminga4@gmail.con


Ecen koha , vrapon e se ndal kurre hapin, e si ndal as kujtimet.
Na sjell ne rrugetimin e gjate me te kujtime te bukura Por dhe jo shume të bukura. Na perball me sfida dhe me lufta ne te cilat shpesh here triumfon e drejta dhe shpesh here ne i falim vete. Por jeta na perball dhe me moshen qe cdo cast e kthen ne nje kujtim e e kthen kujtimin ne nje fotografi.
Po kur ulesh ne divan nen pushtimin e merzise dhe lodhjes duke menduar e zhytesh papritur e pakuptuar aq thelle në nje bote krejtesisht tjeter. Futesh e harrohesh në nje bote naive te pafajshme ne nje bote pa strese nje bote e drejte pa mashtrime, pa goditje pas shpine, pa inate xhelozira dhe intriga. Gjendesh I hutuar perball nje muri ku je me sy mbyllur dhe po numeron derisa 1,2,3,4,5,6,7 vitet me te pastra e te Bardha te jetes tende vijne si film kujtimesh e percjellin emocione qofte melankolike ose jo . Eeee sa shume gjera kujtoj e m’ka marr malli vertete kur luaja aq shume dhe beja xhiro ne lagje derisa kembet te me beheshin te zeza nga papastertia, kur lija oret e mesimit me shoket dhe shoqet e verdalliseshim rrugeve , Po kur hipja me shoqet e shoket ngjitesha ne peme dhe shifnim ndeshje futbolli te femijeve te tjere nga aty lart , ose kur kepusnim Kumblla dhe i shperndanim ato tek kushdo qe kalonte perpara nesh. Sepse nje gje atehere ishte e palevizeshme qe në nuk kishim vertete mundesi per te blere Por ne kishim zemren me te pasur ne bote e cila falte. Ajo zemer aq e vogel qe pulsonte gjithe dashuri falte cdo gabim falte dhe kafshaten e fundit e ndante dhe gjithmone e falte dashurine me te madhe se kujtimet tona feminore. E sa ka per tu thene ! Cdo detaj i vogel me kthen pas ne tjeter bote ku jam fshehur pas nje muri ose Po vrapoj pas nje topi ndersa tashme vrapoj pas pergjegjesive . Atehere isha nje shkendije shume e vogel mbi gjurme te se vertetes e nje shkendije e vogel e cila jetonte me dashuri. Ashtu u rritem ashtu brumi u gatuam dhe une ashtu u gatova me miresjellje të sillem , te fal pafund dashuri sepse zemra e madhe pranon dhe dike qe e ka zemren e vogel. Sepse cdo e mire te kthehet pas. Une u gatova me nje shpirt rebel I cili si pranonte padrejtesite Por dhe me nje shpirt te qete e teper sentimental qe nuk ishte i gatshem e nuk e kishte marre guximin kurre te lendonte te shkelte mbi dhimbje apo te linte ne balte e te braktiste dike. Ne shpirtrat tane nuk mungoje kurre dashuria per jeten dhe motivi per cdo dite.
Por kur del nga ajo bote e bukur dhe e sinqerte në te cilen te futi nje cast ajo fotografi e mbeshtetur ne Mur kupton se sa e eger behet kjo jete cdo vite qe shkon. Eeehhh ja ora udhetojne ato vite qe kane ikur dhe ne mbajme me vete cdo histori. Por kohet do harrohen dhe mbase nuk do jemi me ne te njejtin vend , por dicka nuk do harrohet e nuk do vdes kurre eshte e sigurte se kujtimet do na mbajne afer e do te na mbajne gjalle gjithmone!!

Vepra te ngjashme
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: rita bashuri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese
Koha nuk kthehet dot pas,por ajo kthehet ne kujtime.Kujtime te largeta qe i mbajme gjithmon me vete,ne ate sirtarin te mbyllur me kyc ne zemren tone.Sepse jane te bukura e na ngjallin emocion.Ashtu sic eshte edhe periudha e femijeris.Nje bote krejt ndrysh...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Keshtu sic jam duke qendruar per kujtimet jam duke menduar Perpara syve fotografi me dalin qe ne zemer shume lumturi e gezim me ngjallin. Kur isha i vogel po mendoja qe vetem qeshja e lodroja A thua kaq shpejt koha paska kaluar qe ato k...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Korina · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rrugen e duhur. Nena eshte ajo qe te mban ne krah qe ne minutat e para te jetes tende, ajo qe te do te miren gjithmone, ajo qe te keshillon pa bertitur, dhe ...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
Nje dite do te largohesh nga kjo bote! E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te zakonshme''dhe duke menduar per ''asgjene e jashtezakonshme''!Lejoj mendimet e mia te vozisin neper eren e lehte flladitese tek shohin grimca te erreta qe k...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ja cfar eshte jeta...
Ka momente ku une ndihem vertet si tetori. Momente ku rrembyeshem kalojne oret...ecen... shkel gjethet e rena ... largohesh neper endrra ... valevitesh tek notat muzikore ... shkruan pa fund ( shpesh here dhe pa sens) dhe ecen pa destinacion. Momente ku ...
Autori: Enola Sinani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: FEmijeria
Femijria eshte pjesa me e bukur e jetes tone .Te gjithe i kujtojme me shum nostalgji dhe mallengjim ato kohe te femijeris.Kohen kur ne shkonim ne kopesht ,na lexonin perralla shikonim vetem kukulla ,ishim ne qender te vemendjes she benim kedo te qeshte. ...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com