Data e postimit: 2019-11-16 21:41:10
Lexime: 9287
Qyteti im
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkrim i qytetit te Korces
Autori: Ariela Selimllari
Shkolla: Themistokli Germenji
Klasa: 10E
Qyteti: Korce
E-mail: arielaselimllari@gmail.com


Korca ime...
Qyteti i serenatave...
Pika me e frekuentuar turistike...
Kur nis te flas per korcen time fjalet qe me vijne ne mendje jane te shumta ama une zgjedh vetem nje dhe bertas me te madhe:
"Enderr"
Mos ma merrni per egoizem kur them Korcen time sepse dua te theksoj ate qe bucet brenda meje .. Ate te cilen nuke ndalon asgje..
Ne Korce ashtu sikurse edhe ne shume vende te tjera kater stinet e vitit kane vecantine e tyre..
Ja veshtroni pranveren dhe degjoni kenget e zogjve,e ja me tej vera kur turizmi arrin kulmin.
Vjeshta eshte nje madheshti me vete,ku trotuaret e njomur qendrojne ne heshtje per tre muaj.
E ne fund si embelsire vjen dimri.Ai i cilime mendafshin qe perfshin rruget rrit edhe gjallerine e femijeve.
Ata te cilet ndertojne plakun e bores dhe gazmojne me boren e lehte.
Rrugicat e bukura me kalldrem te presin buzagaz per ti shkelur dhe per ti bashkuar kercimit te tyre.Te ftojne per tu bere nje megjithese jeni dy gjera krejtesisht ndryshe.Nga ana tjeter ia vlen te permendet edhe fakti se Korca ka nje bujari te tejskajshme.
Kjo eshte edhe arsyeja se perse ky qytet ka nje zhvillim turizmi super te madh.
Per mua Korca eshte djepi i arsimit.
Eshte pika ku une nisa gjithe kete rrugetim aspak te lehte.
Sado kohe te kaloje Korca do te kete nje vend special ne zemren time.
Ajo eshte pika ku une erdha ne jete dhe po ajo pike ku une gjeta muzen time te frymezimit.

Vepra te ngjashme
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Hartim · Tema: Endrrat e mia per qytetin tim
Te gjithe ata qe me njohin e dine mire se kush jam une,une jam vajza e cila nuk ngopet se foluri per qytetin e saj.Mirepo te flasesh per Korcen time eshte dicka me e magjishme se te shkruash apo te tregosh nje histori.Mos ma merrni per egozem kur them kor...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Korca ,dje dhe sot
E...
Autori: Ida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati Dardhe
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse ndodhet mes pyjeve ,madje edhe se ka ajrin te paster.Lulet ,gjelberimi ,ndertesat e larta e te bukura ,rruget e shtruar me kalldrem e gjallerojne edhe me ...
Autori: besa · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: stinet
korce, qyteti me i bukur per mua qyteti qe shume e dua qyteti ku un kam lind qyteti ku te gjithe do vdesim nje dit
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Edicioni i 8
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate nga me te ndryshme,i perball konkurentet perballe shume sfidave dhe sprovave te ndryshme qe ata te jene te afte t'i perballojne dhe kjo gje shikohet nga nje...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Kesta Salla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stinet
Dimri vendin pranveres ia ke Bora shkrin nuk ka me. Lulet celin sa me ska Si pranvera ne bote nuk ka. Iken pranvera e vjen vera Pushimet trokasin tek dera. Vape bën sa me ska Po cti besh vere 1 here ne vit ka Vjeshta vjen vera shkon Edhe ...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: Elona Rexhepii · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane: gjelbrimi i fushave,çelja e luleve dhe fillimi i lulzimit te pemeve.Pra pranvera largon motin e ftohte duke e sjellur nje mot shume te mire me die...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e saj , fryen era , bien gjethet , bie shi ,korren fushat , bien temperaturat , mbushen hambaret me drithera ,por me e mira eshte qe ne shtator fillon viti i...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: smile you are beatiful · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dimri
Dimri eshte stina me e ftohte prej 4 stineve.Eshte e vetmja stine e cila bashkon familjen,ne nje dhome te ngrohte duke ndenjur prane zjarrit.Eshte e vetmja stine e cila ka me shume atmosfere festive.Ne kete stine rruget boshatisen e vendin e mbulon nje qe...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...




Komentet e fundit!

Emri: EDA PISHA
Email: arsenrama49@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com