Data e postimit: 2020-10-28 09:09:09
Lexime: 2848
Leximi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Muaji i Letersise
Autori: Nevrus Zaimi
Shkolla: Dritero Agolli
Klasa: 9D
Qyteti: Bilisht
E-mail: nevruszaimi11@gmail.com


Librat janë mjeshtra që na udhëzojnë pa shufra, pa fjalë dhe zemërim, pa kërkuar para. Nëse i kërkon, ata nuk fshihen, nëse gabon, ata nuk qortojnë; nëse jeni injorant, ata nuk tallen me ju.

Librat janë miqtë më besnikë. Miqtë tanë mund të ndryshojnë, mund të grinden ose të bëhen mashtrues, por jo libra. Ata gjithmonë qëndrojnë pranë jush dhe gjithmonë presin me durim të flasin me ne. Ata kurrë nuk janë të kryqëzuar, zhvlerësues ose të gatshëm të flasin, siç janë miqtë tanë në jetë ndonjëherë.

Librat që na ndihmojnë më shumë janë ata që na bëjnë të mendojmë. Librat janë gjërat më të mira nëse përdoren mirë, nëse abuzohen janë më të këqijtë: Asnjë libër nuk mund të jetë i mirë, nëse studiohet nga pakujdesia.

Leximi i tyre është një gëzim më vete dhe përfitimet e tij nuk mund të përshkruhen me fjalë. Shtë një detyrë, të cilën ju duhet ta kryeni dhe ta kryeni me gjithë zemër. Kështu, gëzimet, frymëzimi dhe udhëzimet e marra do të jenë të pakufishme dhe tejkalojnë shumë imagjinatën tuaj.

Vepra te ngjashme
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: Dolores Alla · Lloji: Rrefenja · Tema: Autizmi
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndoshta edhe të çuditshme. Gjithmonë jam ndjerë ndryshe, pavarësisht pamjes time fizike që është thuajse e njejtë me atë të moshatarëve të mi. Kam ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Përshkrimi i mirësisë"
Mirësia është begati sepse të është dhuruar nga Ai (Allahu) që të krijoi ty, Nëse bën pjesë në këtë kategori qofsh çdoherë kështu pavarsisht se shumica të kundërshtojnë ty. Kundërshtimet ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: Dea · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rendesia e tyre
Respektimi i rregullave është i rëndësishëm në çdo mjedis, qoftë në shtëpi, në shkollë apo në punë. Duke respektuar rregullat, ne tregojmë se jemi qytetarë bashkëpunues dhe të gatshëm të ndjekin udhëzimet për të mirën e komunitetit...
Autori: Simona Shalcanj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë dhe nuk e kam ditur që je ti, ai që kërkojë. Po nuk ka gjë, këtë do ta mësoj me kohë. Ne mund të kalojmë pranë njëri - tjetrit e të mos përsh...
Autori: Fotini Subashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te falesh eshte hyjnore
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne shoqerine njerezore.Por, shoqeria ku jetojme sot eshte shume e padrejte. Ashtu siç nuk janë të pakta momentet kur engjëjt i kane zili, po ashtu nuk janÃ...
Autori: Aulona · Lloji: Hartim · Tema: respekti
prindërit unë i dua shumë,pa marr parasysh a janë të pasur a po të varfër.Prindi është i vetmi përson që edhe jetën e jap për ty ndonjëher të qërton por ebën vetëm për të mirën tënde,ata janë më të pjekur se unë,janë ballafaquar...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com