Data e postimit: 2015-01-18 13:49:12
Lexime: 4852
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Tema: vjeshta
Autori: Mirjeta Caushi
Shkolla: Sejdi Dida
Klasa: 7C
Qyteti: Krume-Has
E-mail: vanessajeta@outlook.com


Tek po ecja neperate rruge,shikoj ne te dy krahet e mi disa peme,me gjethe shumengjyreshe,te cilat gati do te binin.Duke ecur ndiej disa kercitje te gjetheve qe ndodheshin poshte kembeve te mia.Ajo lloj kercitjeje me jep nje ndjesi rrenqethese qe me kap te gjithe trupin.Nje hap qe hedh nje kercitje.Rruga mbushet me lloj-lloj gjethesh shumengjyreshe.Vazhdoja te ecja dhe cicerimat e zogjve me ngjallnin nje ndjenje qe me shtonte gezimin.Ne brendesine e atij pylli ndjej zhurmen e nje lumi.Zemra me tha ta ndiqja kete zhurme.U ula prne atij lumi dhe vazhdova ta shijoj ate pamje dhe ata tinguj qe me qetesonin shpirtin.

Vepra te ngjashme
Autori: Adela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Natyra
Ec e c dhe para meje u shfaq nje peisazh i mrekullueshem.Majat e maleve te thepisura,lulet shumengjyreshe,lumi qe rrjedhte me ujin e tij si kristali ishin tri gjerat kryesore qe mrekullonin kete vend.Kodrat te cilat ishin te mbushura me harmonite e femilj...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vjeshta
sa me pelqejne ditet e embla te vjeshtes.vendi ka veshur nje kemisheze te arte.pemet kane marre ngjyre vezulluese qe pasqyrohet ne ujin e liqenit.pemet me miliona gjethe krijonin nje qilim ngjyrash.shushurima e gjetheve qe binin dukeshin te mrekullueshme...
Autori: sara · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
Natyra eshte si nje burim jete.Sa here qe kemi nevoje per dicka ndryshe,per qetesi shpirterore i drejtohemi asaj.Ajo eshte nje objekt frymezimi edhe per poetet me te ndjeshem te cilet frymezohen nga feshferimat e gjetheve cicerimat e zogjve te vegjel kthj...
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...
Autori: Sofi Musha · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Ura e Beratit
Ura e Beratit ne qytet, shtrihet si nje rruge e pafund, dhe poshte tij liqeni i qete, takohen te dy si shoke te ngushte. Qytetit i rri si gjerdan, qytetaret jane krenare, lumi poshte teje gurgullon, i paster si kristal vershon.
Autori: laura skenderas · Lloji: Poezi personale · Tema: harresa
Se largu binin pika shi Qe vrisnin telat e zemres se thye E sillnin vetem nostalgji Qe priste si thike shpirtrat e zhgenjyer Me kujtohet si te ishte dje Kur ne rruge ecja vet...
Autori: Aulona Morina · Lloji: Pershkrim · Tema: Lumi,rrjedha etj
Lum o lume rrjedhën se ndal, Vazhdon rrugën val më val. Rrjedh e qilter kaltërsi, Ishton vendit bukuri. Nga vjen lumi Vjen dhe jeta, Fluturojn shqipe si shigjeta.
Autori: Spiro Zoga · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i nje peizazhi
Ndersa vazhdoja rrugen i qete para syve te mij u shfaq nje peizazh i mrekullueshem. Ne sfond dukeshin malet e thepisura, me majat e mprehta si te nje lapsi qe sapo kishte dale nga mprehesja.Hija e tyre e rende binte neper te gjithe luginen e poshte. Tek k...
Autori: F.SH · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Rrugeve duke ecur ne kete qytet Rrugeve duke ecur ne kete qytet, Ndalem e mendoj, Zemra m'dridhet porsi termet Pres zerin te t'a degjoj Rrugeve duke ecur ne kete qytet Sdi pse kujtoj kohen tone Zeri yt m'duket se m'therret thote:"vec dy minut...
Autori: Sabina D ona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Si ndikojne familja,shoqeria e shkolla tek ne
Jeta eshte si nje lloj tregu i pafund ku ne te mund te gjesh lloj lloj produkti apo njerzish.Aty ku pa dashur perplasesh me njerz te panjohur ku ne te ardhmen behen te rendesishem per jeten tende.Po njerzit me te rendesishem per ne jane prinderit.Dhe nese...
Autori: ERMONELA SHEHU · Lloji: Ese argumentuese · Tema: PRANVERA
Eshte pranvere.Dielli i ka shtrire rrezet ne te gjitha skajet e tokes.Degjohen hingellimat e kuajve buze detit qe vrapojne te gezuar gati gati duket sikur fluturojne.Eci disa hapa duke pare hijen time qe me ndjek kudo qe shkoj dhe per nje cast ndaloj degj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Lulja Ime Lulja ime Lloj-lloj ngjyra Qenka tharë Unë se ujita Gjethet e saj I janë paluar Ajo me mua Eshtë hidhruar Pas-pak Fillova ta ujis U rrit shpejt Në majë U ngrit
Autori: Arbanna · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vjeshe
Vjeshta eshe stina me adhurueshme per mua qdo gje ne te shendrrite.me pelqejne ditet me diellin qe rezonanembane me ngjyren e kuqrremt qe gjendet ne qielline adhurueshem.. Parqet jane vendete qetesise ,jane me te bukura gjat kesaj stine gjdo kend i t...
Autori: Anonim · Lloji: Fabul · Tema: dashuri
Un te lumi ti te lumi me nje puthje na ze gjumi 😂




Komentet e fundit!

Emri: renato
Email: milanmilan930@yahoo.com
Komenti: nje ese e shkruajtur me zemer bravo te lumte :):):):)

Emri: stefania tushi
Email: stefaniatushi@yahoo.com
Komenti: Very beautiful ! E shkelqyer!

Emri: uarda
Email: vanessajeta@outlook.com
Komenti: i have done a mistake at the four word i think you will unterstand?!!!!!!!!!!!!!!

Emri: ami
Email: ami.ami@outlook.com
Komenti: ne fakt me pelqeu sepse kete po kerkoja good job

Emri: veronika
Email: veronika.ylli@hotmail.com
Komenti: shume e bukur me pelqen te lumte

Emri: amanda
Email: ana.ana@hotmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: uarda
Email: vanessajeta@outlook.com
Komenti: how do you think about that essay ?????????????????



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com