Data e postimit: 2024-05-13 12:39:09
Lexime: 430
Sekreti i Rendit
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Permirsimi i marredhenies seksuale
Autori: Rendi dora vet
Shkolla: Luarasi
Klasa: TII
Qyteti: Tiran
E-mail: rendqirsi22@gmail.com


Une jam Rendi nje djale posesiv dhe vizionar per jeten e shthurur seksuale.Por gjerat filluan te ndryshojn kur mua filloi te mos me ngrefet me kari.E dashura ime po merzitej shume dhe kshu u drejtova drejt farmacis. I kerkova farmacistes disa ilace shume te forta pasi viagrat sme benin pune.Farmacistja i dha nje ilac “pickla”.Kari filloi te behej shume i fort dhe e kam qire te dashuren keq shum.Diten tjt doja ta beja teper te lumtur dhe e piva komplet ilacin sa qe kari spo me ulej dhe kishte jave qe po me rrinte dru.Fillova te qija shum burra grat dhe femijet e fshatit .Vajta ne farmacistja dhe me tha ta ulja me ante te elektricitetit nga bateria e makines . Gjeta makinen dhe me mashat e makines kapa karin mirepo duke vepruar me pa nje femije i fshatit dhe shkoi me vrap duke lajmeruar fshatin te ikin me vrap se isha duke e karikuar karin ti qija te gjithe .

Rendi

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Humbja e virgjerisë
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte doren ne cdo pyetje per te cilen profesoret me drejoheshin,gjithmon mbas shkolle shkoja vetem ne shtepi dhe nuk para shoqerohesha me vajza sepse ato te gjit...
Autori: noel · Lloji: Tregime erotike · Tema: seksi
isha ne dhome vetem dhe po shihja porno nderkohe qe po i bija mr dore.Mu duk sikur po degjoja hapa ndaj e fika telefonin dhe vajta ne tualet per tu pastruar.Kur dola pash qe gjysem motra ime ishte lakuriq dhe po futej ne dush.Kur vajta ne banje ajo me pye...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: ermal · Lloji: Tregime erotike · Tema: ne klase
shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e klases qe shpesh me kerkonte ndihme. kjo gje vazhdoi per nje jave . nje dite pasi te gjithe nxenesit dolen nga klasa qendruam perseri te dy. fillova te fli...
Autori: Rend karderri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam djale dhe kam ndjenja per shokun e klases
Une quhem Taqo dhe jam njr fjal 18 vjecar.Kam pasur nje shok prej 8 vitesh dhe kohet e fundit kam rene ne dashuri per te po ai eshte i lidhur me nje kurve.shoku im quhet kevin dhe 8 vitet qe e kam njohur kam dashur ti gus karin ne bythen e tij te lagur.Ai...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mengjesi
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i buk...
Autori: MILEJDI ELMAZI · Lloji: Pershkrim · Tema: PUSHIMET NE VENDE TE NDRYSHME
PUSHMET E MIA VERORE. KETO PUSHIME PER MUA ISHIN PLOT ARGETIME.2 MUAJT E PARA TE VERES BERA PLAZH,AQ SHUME ISHA NXIRE SA TE GJITHE ME THONIN SE JE BERE SI COKOLLATE E ZEZE.PAS 1 JAVE SHKUAM PER PUSHIME NE GREQI.ATJE NDENJEM 1 JAVE,U MERZITA PAK SEPSE UNE...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...
Autori: Erblina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
E pergjumur dola ne dritare.Shikoja natyren me vete thash "sa bukur" .Gjithqka ishte ndryshe kishin ndryshuar pemet ,livadhe ,madje edhe qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret .Me vrap shkova tek dollapi i rrobave dhe morra bluz dhe xhinse tamam ...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com