Data e postimit: 2020-01-26 15:59:39
Lexime: 13001
seksi me motren
Lloji: Tregime erotike
Tema: seksi
Autori: noel
Shkolla: deshmoret e lirise
Klasa: 9e
Qyteti: prishtine
E-mail: noelbili@hotmail.com


isha ne dhome vetem dhe po shihja porno nderkohe qe po i bija mr dore.Mu duk sikur po degjoja hapa ndaj e fika telefonin dhe vajta ne tualet per tu pastruar.Kur dola pash qe gjysem motra ime ishte lakuriq dhe po futej ne dush.Kur vajta ne banje ajo me pyeti se cpo beja, hyra be dush dhe i nxorra karin 20 cm.Ajo tha se nuk e perballonte dot dhe nuk donte te humbiste virgjerine, por un nuk e degjova dhe ja futa karin ne pidh.Ajo renkonte aq fort.Mua me doli sperma dhe ja futa ne goje

Vepra te ngjashme
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: Anonim Tusha · Lloji: Tekst informativ · Tema: Seks
Ishte 2019. Kete histori sia kam treguar kujt e sdo ja tregoj sa te jem gjalle. Prandaj po e shkruaj ketu. Ate dite dola nga mesimi fshehurazi si zakonisht kur shoh qe te vendi im sekret mbrapa shkollee po rrinte nje djale diku te 1.90 me flok dhe sy te z...
Autori: Anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Humbja e virgjerisë
Kjo histori me ka ndodhur vjet ne klasë te 9.Isha nej vajzë e qetë e cila mesonte dhe e ngrinte doren ne cdo pyetje per te cilen profesoret me drejoheshin,gjithmon mbas shkolle shkoja vetem ne shtepi dhe nuk para shoqerohesha me vajza sepse ato te gjit...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
Autori: ANISA · Lloji: Tregime erotike · Tema: EROTIKE
PARDJE ISHA NGA JE SHOQE . AJO NUK ISHTE NE SHTEPI , PO KISHTE VETEM TE VELLAINM ANXHELON[18 VJET ].UNE isha vetem 12 vjet. Ai me tha se kishte dale me prinderit mund te vonoj diku te 30-35 min. U ula ne sallon.Ai po shikonte nje video porno . Eshikojme ...
Autori: ermal · Lloji: Tregime erotike · Tema: ne klase
shpesh ne oren e pushimit qendroja ne klase per te mesuar ndonje gje. me mua rrinte dhe nje shoqe e klases qe shpesh me kerkonte ndihme. kjo gje vazhdoi per nje jave . nje dite pasi te gjithe nxenesit dolen nga klasa qendruam perseri te dy. fillova te fli...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndjena dhe endrra e papershkruar
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me tregonte rrugen per ne fshat, lart ne qiell po degjoja nje melodi e cila ishte e papershkrueshme per shpirtnin tim.Po degjoja hapt e mi te ciliet i beja...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim fantastik ne hapsire
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyra e gjelbert ishte ngushelluese per njerzit. Deti i kristalt ndriconte si diamant. Por edhe pse jashte natyra permbante gjithe kete bukuri une doja te eksp...
Autori: ana ana · Lloji: Tregime erotike · Tema: e dua shume ......
ajo erdhi prane meje.... U afrua dhe une fillova te trembesha. u zhvesh. une ngela me goje hapur dhe mendova se deshironte te bente sex me mua. une nuk po permbahesha dot dhe u zhvesh.... me pas.me pas kalum se bashku caste romantike une ia futa shumhere ...
Autori: Anonime · Lloji: Ese informuese · Tema: Shtëpiake e Dëshpëruar
U zgjova NE mengjes Me plot kuriozitet Te shihem ne pasqyre E Te shoh sa jam e mirë. Të pastroja dhëmbët oh sa qejf kisha , por edhe të parfimosesha Nuk është se nuk dija. Hapa sytë të shihja Në dritare, po cte shihja Me...
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mengjesi
ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i buk...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com