Data e postimit: 2018-02-20 18:34:37
Lexime: 5482
ai mengjes
Lloji: Ese pershkruese
Tema: mengjesi
Autori: kristiana karaj
Shkolla: kushtrimi i lirise
Klasa: 7a
Qyteti: durres
E-mail: annadiy21@gmail.com


ishte kaq heret dhe e mbaja veten me gariet qe te rrija qofte dhe pak shtrire. e dija qe do degjoja si gjithnje zerin e mamit qe me delikatese do te me zgjonte nga gjumi. mirepo kete dite dielli nuk shndrinte si gjithnje por akoma me i forte dhe me i bukur. keshtu ndonjehere i thosha mamit qe te beja shetitje para se te filloja shkollen sepse me te vertete me bente te ndihesha mire. keshtu bera! i lashe nje leter mamit qe kisha dale dhe me vrap u bera gati dhe dola. dielli kishte pushtuar vendin si me mantel te padukshem por qe shndrrinte goxha dhe cdo gje dukej ngjyre portokalli. tashme me nje vrap te lehte arrita tek deti qe dukej sikur sishte zgjuar akoma nga gjumi. rera ishte e bute dhe verdhacuke. dukej qe nuk ishte nxire aspak. te dy keta te fundit plotesonin gjysmat e njeri tjetrit. ecja buze detit dhe beja kujdes me guackat e vockla qe te mos merziteshin se mos i prishja shtepine.me pas sikur dikush te kishte larguar diellin me dore dolen ca re qe dalengadale bene qe qielli te qante me ngasherim. nuk vonoi shume kur dielli u sul ne veprim dhe i largoi rete dhe qetesoi qiellin. me pas aty na erdhi nje shok, ylberi qe dukej porsi nje rreshkitese gjigande. era filloi te turfullonte dhe lulet e porsacelura te pranveres dhe te pemeve gjigande vajti e mi solli nder floke. u bera sikur kisha qene ne parukeri. nuk ud ta shpjegoj sa u kenaqa por ajo qe di te them eshte se mora aq frymezim sa isha gati per diten time te zhyrmshme mes miqsh...

Vepra te ngjashme
Autori: a.b · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shiu
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen tim...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: esmi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: nje dite nga shoqja
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja pro...
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paragjykimi
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nj...
Autori: Rejhana Bashmili · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paragjykimi
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blute tethelle si te qiellit te kesaj dite te kthjellet.Rrinte e vetmuar e duke pare detin,qiellin dhe diellin e me to ngushellonte veten.Ajo kishte veshur nj...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Udhetim fantastik ne hapsire
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyra e gjelbert ishte ngushelluese per njerzit. Deti i kristalt ndriconte si diamant. Por edhe pse jashte natyra permbante gjithe kete bukuri une doja te eksp...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri keshillues i njeriut
Qdo gje filloi ne nje mengjes,shpirti i trazuar ndiente ankthin e nates. Dielli kishte shperndar rrezet edhe ne dhomen ku isha un. Ne mesin e kater mureve ndihesha shum e vetmuar ,sikur askush te mos egzistonte , te gjith ti merrte vetetima. Mundohesha...
Autori: Kevi Gjata · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dallget e jetes.
Ne nje moment nje heshtje me pushton trupin dhe ashtu i hutuar bije ne nje humnere dhe e vetmja mundesi jete ishte te kapesha per nje dege te holle peme dhe ashtu bera per te qendruar aty per disa kohe qe per fatin tim te mire ajo dege ishte mjafueshem e ...
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...




Komentet e fundit!

Emri: Klea Konci
Email: kleakonci@gmail.com
Komenti: Shum bkr krist...bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com