Data e postimit: 2015-10-31 22:00:27
Lexime: 3589
hahhahhahha
Lloji: Anekdota
Tema: ahahhaah
Autori: ema
Shkolla: 31 korriku
Klasa: 8
Qyteti: burrel
E-mail: emaema@yahoo.com


Ishin nje here 3 budallenj dhe nje dite psikologu i thirret ne zyre per te pare nese ishin sheruar.
Secilit iu jep nga 50cent iu thote thote te parit: Cfare do kishe blere me 50cent?
Budallai i pare: -Nje shtepi - i thot psikologut.
Psikologu i thote - 'sqenke sheruar akoma.
Budallai i dyt: Nje makine.
I thot psikologu - As ti nuk je sheruar.
Pyet budallain e trete? - Cfare do kishe blere me 50cent?
Budallai i trete -Nje paket orbita.
Psikologu
- Bravo, qenke sheruar plotesisht.
Duke e percjell te dera i thot budallai
- Kurse me kusurin do blej nje avion

Vepra te ngjashme
Autori: Megi Hoxha · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Doktori dhe Psikologu
Doktori dhe psikologu Doktori dhe psikologu jane dy profesione te ndryshme ne emer por ne pune paksa te njejta..Keto dy profesione kane shume te perbashketa .Njera prej tyre , me e rendesishmja eshte se te dy merren me njerezit,te dyja keto profes...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Budallai ta këput një zingjir ,i mencuri as perin më të hollë ! 2.Të mban rrënja ,e jo dega !
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: E VERTETA IME
Heren e pare... Veq emrin e mbiemrin ta pashe... Mbiemri i njohur! Pyeta,kush eshte pastaj te pash ne shkolle,nuk e dija se je ti pastaj te permenden,ste njoha kur...fat perseri na takoi veq me shikoje,veq te shikoja "Qpo ndodh..mos me hyri ne ze...
Autori: Hakumatuqivrima · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Si te qish vjerren kur e ke mega pidh
ishte dhendri dhe ai e kishte vjerren mega pidh.Ai mendonte se si te shkonte te vjerra me ta qi dhe i thote gruas se tij"Ca te coj nonji gje te mami se kshu mdoli rruga".Gruaja i dha,mjalte,kos,buke.Niset dhendrri dhe ecen gjysem rruge Merr mjaltin e fsh...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: Paula Ceci · Lloji: Analize letrare · Tema: Lufta
Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore. Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe. Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikt...
Autori: Renato Ramaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Futbolli
Qe i vogel endrra ime ka qene te behesha nje futbollist I zoti dhe u futa ne nje klub sportiv por... me vone e nderpreva per arsye te ndryshme . Gjithsesi futboolli do te mbetet endrra ime.Futbolli per mua eshte nje stil jete!...Toke dhe gure ja ku luan....
Autori: Enis Shala · Lloji: Poezi personale · Tema: I humbur, Pa zgjidhje, Pa rrugëdalje, Shpresë
Ke rene posht… posht nder rrug! nuk shef gjurme t’et shpie ne ndonje prug. ne nje nate aspak te qet ndihesh i frikesuar,, i tmerruar nuk ke zgjidhje, ndihesh shume i zemeruar gjindesh ne nje vend… ku eshte i paidentifikuar, dhe je shume i ...
Autori: xhulja · Lloji: Leter · Tema: fantazmat
bloodymeri bloodymeri top sheqeri top sheqeri . bloodymeri bloodymeri e ka trupin si bidon feri bloodymeri e veshur si nuse del si samra neper puse . bloodymeri thot une te vras une i them nuk ta zgjas ta kercas. bloodymeri del neper pasqyra me thot ...
Autori: anto · Lloji: Anekdota · Tema: tradhetia
djali mer ne telefon vajzen dhe i thot: - zemer c far po ben? vajza i thot: - ja, ri, po mendoj per ty po ti cfar po ben? - ja, kam filluar pun ne lokalin qe erdhe ti tani po meqenese ra llafi co pish???
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Athina · Lloji: Fjale te urta · Tema: Mencuria
Mençuria Dinaku të shkon ujë nën rrogoz. JUG Dita e mirë, që menatë njihet. ARBËRESHËT Dita me diell duket që në mëngjes. MYZEQE Djathin, mirë që e hëngri miu, po shëllirën kush e piu. ELBASAN Duhet ndarë kashta nga kokrrat. VLORË ...
Autori: mira · Lloji: Poezi personale · Tema: dedikim per klasen time e 7-a
Ato emra qe ne banka i shkruam Ato detyra qe ne mur i kopjuam Ato gjera qe njeri-tjetrit i thame ...
Autori: Laura çala · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Genjeshtra dhe e verteta
Cdokush thot Genjeshtra Cdokush thot Te verteta Ne raste te caktuara Ato duken me te lehta Mos fluturo ne qiell Mos lundro ne det Kthehu me kemb ne tok Duhet te thuash nje te vertet Cliroje mendjen Mos te te dridhen ato duar Sepse nje g...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: shume e bukur kjo BRAVO

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: nuk ka rendesi titulli rendesi ka qe te ben per te qeshur

Emri: labi
Email: labi_noti@gmail.com
Komenti: hahhaa bash sen skum mar vesh o njeri pa men o trullan a trullajk qka je nuk e di po nuk shkruhet hhahahah po 3 budallejnt



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com