Data e postimit: 2018-03-11 16:01:04
Lexime: 20336
lufta fataliteti i jetes njerezore
Lloji: Analize letrare
Tema: Lufta
Autori: Paula Ceci
Shkolla: Asllan Shahini
Klasa: 8a
Qyteti: Gramsh
E-mail: ceciperparim@gmail.com


Ese:Lufta,fataliteti i jetes njerezore.
Lufta.Perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,arme,gjak dhe kasapane e madhe.
Te gjithe e dime qe per te filluar nje lufte nuk duhet shume mundim,por per t’iu shmangur ketij konflikti eshte paksa e veshtire.Lufta konceptohet si nje arme.Ajo jo vetem merr ata qe duam,por shkaterron edhe gjithe shoqerine e token.Lufta shkaterron familjet,prish gezimin dhe harene pra lufta le shume plage.Ne vendin ku njerezit luftojne me gjak nuk mund te mbije qofte edhe nje lule e jo me kjo toke te lulezoje nga bimet,lulet,pemet dhe te harmonizohet nga cicerimat e zogjve.Sepse toka ka nevoje per uje e jo per gjakun e derdhur te bijeve te saj.Vendi yne eshte perballur me shume armiq.Ne jemi bere pjese e luftrave dhe e dime se c do te thote.Vendi yne eshte shkaterruar,njerezit gjithashtu,por tashme te gjitha plaget e luftes jane sheruar.
Dhe a eshte lufta fataliteti i jetes njerezore?Po mendoj se po,sepse eshte arma me e madhe qe njerezimi zoteron.Dhe me ane te nje preteksi lufta mund te filloje perseri.

Vepra te ngjashme
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Hartim · Tema: Lufta
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet t...
Autori: Xheni Lime · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese
Shume vende si dhe vendi yme eshte perballur me lufterat. Pro a jane lufterat fataliteti i jetes se njeriut ? Shume luftera kane pasur pasoja dhe deme te konsiderueshme si ne njerez ashtu edhe ne deme materiale. Po nga Kane ardhur keto luftera ??...
Autori: klevi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta
Libri eshte porta ku hapen horizontet e jetes.ai eshte udhetimi i jone neper bote nga dhoma e leximit permes diellit.gjithcka me e bukur nga kjo bote fshihet ne libra. Kam mesuar se sa here qe mes njerezve ndihem keq,nje liber me ben te ndihem mire sepse...
Autori: e.s · Lloji: Ese argumentuese · Tema: lufta dhe pasojat e saj
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore dhe pasoja fizike te cilat nuk kane qene te pakta.Njerzit shpehsh mundohen te gjejne pretekste(akuza ose fakte jo te verteta) per te nisur nje lufte.Njera ...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Tekst informativ · Tema: Lufta
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore filloi me 28 korrik 1914 dhe mbaroi me 11 nentor 1918.Gjate kesaj lufte pati edhe humbje por edhe fitore.Por me te shumta ishin humbjet.Jo vetem qe u shkater...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese argumentuse bindse; paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: mishel · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Paqja dhe lufta
Ti pellumb qe ne qiell fluturon valle a nuk me thua se cfare deshiron. Paqen si zerin e bilbilit apo luften si gjembat e trendafilit E di mos fol lufta te lendon te merre ate qe me gjithe zemer done Ndersa paqja e tretur si fjala neper ...
Autori: Oper Daco · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Paqja
Paqja... Te gjithe njerzimi kemi menduar ndonjeher per kete teme "Paqen".Paqja eshte nje lloj mirkuptimi qe i duhet te gjith njerzimit dhe botes.Paqja eshte shume e rendesishme ,ne qofte se nuk ka paqe ne vendin ku jemi ne aty nuk ka mirekuptim dhe marrd...
Autori: enxhi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: liria
Ne ditet e sotme qenia njerezore dhe e drejta e tyre nuk respektohet nga te gjithe . E drejta ime fillon aty ku mbaron e drejta jote dhe mbaron aty ku fillon edrejta e tjetrit . Sikur te gjithe njerezit ta respektonin kete gje lufta do ishte vetem nje fja...
Autori: Sabrina Plaku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Lufta e njerëzimit me Covid 19”
Kush do ta mendonte që pas zhvillimit të hovshëm të kohës, kulturës dhe njërëzimit, do të arrinim të përjetonim situatën në të cilën të gjithë jemi të përfshirë, “ne Luftën e Tretë Botërore”. Kjo mund të cilësohet madje edhe...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...




Komentet e fundit!

Emri: Klaudja sharka
Email: beharesharka7@gmail.com
Komenti: Duhet te ishte me terheqws

Emri: ana krasniqi
Email: annak2@email.com
Komenti: faleminderit shume



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com