Data e postimit: 2014-08-20 15:03:40
Lexime: 2813
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Budallai ta këput një zingjir ,i mencuri as perin më të hollë !

2.Të mban rrënja ,e jo dega !

Vepra te ngjashme
Autori: ema · Lloji: Anekdota · Tema: ahahhaah
Ishin nje here 3 budallenj dhe nje dite psikologu i thirret ne zyre per te pare nese ishin sheruar. Secilit iu jep nga 50cent iu thote thote te parit: Cfare do kishe blere me 50cent? Budallai i pare: -Nje shtepi - i thot psikologut. Psikologu i thot...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
S'të mban dega ,por rrënja ! Shoqëria e keqee ,nuk ka zakone të mira !
Autori: Lalezare Istrefi · Lloji: Analize letrare · Tema: Qesh.
Profesori Beni:Profesor,ku dallohet budalli nga I mencuri? Profesori:Kur budalli thote ndonje send eshte 100%i sigurt ndersa I mencuri mendihet me shume. Beni:Profesor,sa je I sigurt per kete? Profesori:100% HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Lidhu me tëndin njësoj si zingjir !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Lidhu me tëndin njësoj si zingjir !
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi personale · Tema: personale
Zogu - Feniks" Erdh pranvera Me gjelbërim Këndon zogu Pa pushim Ciu,ciu Në degë këndon Të zgjon nga gjumi Bilbil këngëtari Zgjohu,zgjohu Thotë zogu im Me zë të hollë Me zë trim . . .
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Një e ligë s'paguhet me dhjetë të mira ! 2.Nuk jetohet si qeni në zingjir !
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: E VERTETA IME
Heren e pare... Veq emrin e mbiemrin ta pashe... Mbiemri i njohur! Pyeta,kush eshte pastaj te pash ne shkolle,nuk e dija se je ti pastaj te permenden,ste njoha kur...fat perseri na takoi veq me shikoje,veq te shikoja "Qpo ndodh..mos me hyri ne ze...
Autori: elda agalliu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: marredheniet ne familje
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndryshuar dhe bashke me to ka ndryshuar edhe mendesia e njerezve. Ne qofte se te duhet te jetosh nje pervoje te tille,duhet ti "harrosh" ose ti "ndryshosh" dis...
Autori: klarisa · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
askujt tjeter me s'ia mban te luftoje me luan se shqiperia ka shqiponja ka besnike ane e mban kemi jeten ta gezojme kemi shqipe se harrojme jemi bashke te bashkuar se shqiperia eshte cliruar ah , mor armiq te betuar s'keni per ta b...
Autori: Endri Vela · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: natyra
Buzkuq i luleve pemeve gishtrinjte me manikyr te natyres tek buza çel manaferra e kuqe tek buza çel qershija bukuria e zogjve del gjak nga lendinat kur bie qershija nga dega gjinjte behen fruta
Autori: Iljada Baci · Lloji: Poezi personale · Tema: Poezia
POEZIA Kur ben nje poezi ti ben nje rime Kur ben nje rime te vjen nje kujtim Kur vjen nje kujtim mban mend femijerine Kur mban mend femijerine te vjen ajo deshire Kur vjen ajo deshire do te kthesh kohen mbrapa qe te luash perseri hapa dol...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
DIMRI I Rëndë Ka rënduar bora mbi degë në pisha Në malë ulërin bisha Nga Bora e madhe s'po mund te dal Ushqimi i është sosur e s'ka cka te hanë Dimri nisë me Erë të terbuar GJyetari pushkën e mbushë I Ndjell zagarët e del ...
Autori: Jonart Hadri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Peizazh ne vjeshte
Flladi I bute mberriti ne qytet e gjethen qe varej ne peme lehtesisht e ledhatonte, Ajo me heshtjen u tret, u shkeput nga dega e mbi toke qendronte Vec fishkellimes se eres nuk degjohej asgje, As zogjte nuk guxojne te cicerojne Tani diell...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com