Data e postimit: 2019-04-21 20:30:32
Lexime: 2094
Pse jemi vetem per vete?
Lloji: Analize letrare
Tema: Askush per dike nuk ben aspak
Autori: Elidona Duraku
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10G
Qyteti: Kukes
E-mail: elidonaduraku2@gmail.com


Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet
Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet
Te rinje e te rritur sot
Po jetojne kot me kot.

Askush nuk po futet ne kete det
Qe ta ndryshoje kete milet
Me te po abuzojme
Qe dicka te krijojme.

Po sa me shume ta krijojme
aq me shume do ta masakrojme
Bota po pret ta mbulojme me gjithfare ngjyrash
E te mos i tregojme lloj-lloj fytyrash

Bota eshte thesar
Nuk krahasohet me ar
Ajo ne syte tane lexon
Dhe I percillet cdo emocion

Ajo po pret tani
Qe te ndodhe nje mrekulli
Na tregon se duhet te kemi harmoni
Qe me fjale te tjera quhet dashuri

Duhet qe ne nje avli
Te dime te mbajme nje shoqeri
Me shume se te tjerat kjo quhet e vertete
Ne kapak ka mbishkrimin jete

Me te vertete,thone qe koha te keqijat i largon
Por e di qe kjo nuk kalon
Andaj shume mos u rehatohuni
Se me pas do rrezoheni

Ndoshta tani
Cdo gje qe bejme na duket mrekulli
Prandaj duhet te sillemi mire
Te hedhim kete hap te veshtire

Nuk duhet t’i mbyllim syte
Te mos bejme nje gabim te dyte
Ne te ardhmen mos te themi qe e lame
Te genjejme qe kot rame

Cdo gje qe bejme keq
Menjehere duhet ta ndreq
Nje gje duhet ta themi pa merak
QE ASKUSH PER DIKE NUK BEN ASPAK!!!

Kjo gje me merzit
Me dhemb shume ne shpirt
Po si mund te bej per vendin shume
Ku jam vetem une?
Po keshtu cdo femije rritet
E nuk e kupton se si kaluan vitet

Cdo shtepi
Ka te njejten fuqi
Por ky ligj nuk rrespektohet gjithsesi

Bota rrotullohet...
-Cdo lumturi qe te eshte mohuar,do te kthehet...
-Cdo lot qe ke derdhur,do te numerohet...
-Cdo enderr e harruar do te realizohet...
-Ata qe te lenduan,do pendohen,ata qe te braktisen,cdo dite me endrren per t’u kthyer do zgjohen...
-Padrejtesite qe tu bene do te gjykohen...
-Genjeshtrat qe tu thane do te zbulohen...
-Dashuria e dhene nje dite do te kthehet...
-Buzeqeshja jote nga dikush do te kerkohet...
-Dikur bota ndali per ty,por nje dite per ty do te rrotullohet...

Vepra te ngjashme
Autori: alketa osmani elmedina zhegrova · Lloji: Ese filozofike · Tema: realiteti
bota rrotullohet qdo lumturi qe te esht mohuar do kthehet qdo lot qe ke derdhur do te numerohet qdo enderr e harruar do te realizohet ata qe te lenduan do te pendohen ata qe te braktisen qdo dit do zgjohen me endrrem per tu kthyer padrejtsit qe tu ben do ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: xhuljana dedolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bej cfare ndjen jo cfare thone
Kemi ardhur ne kete jte per te bere shum gjera,per te lujatur per te folur per te qeshur ashtu sic jan gjerat e mira ashtu dhe te keqijat.Ka raste ku ne kete jete na duhet te veprojme ose saktesisht na detyrojme te bejme gjera qe ne me ndjesine tone nuk d...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashueia e vertete
kjo histori eshte per te gjithe qe kane prane nje mik qe ben gjithcka per te dhe kurre ai se kupton se nga nje miqesi e vertete lind nje dashutri e thelle .Pra pikerishte keta persona na bejme te vuajme cdo dit...
Autori: A.T · Lloji: Analize letrare · Tema: Dashuria
(paragrafi 1) Dashuria eshte fjala me e vyer qe ekziston ne planetin Toke si dhe fjala me e dashur. Cdo njeri ka dashurine e tij , dikush te shprehur me vepra e dikush me fjale. Dashuria ekziston edhe te njerezit edhe te kafshet. (Paragrafi 2) Por d...
Autori: Dorina.D · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Duhet te kaloja drejt shume qetesive, qe te me mungonin zhurmat. Duhet te qendroja vetem, per te shijuar te qenit e shoqeruar. Duhet qe ti humbja te gjitha, qe tani ta kuptoja, dhe te shkoja ti kerkoja. Duhet ta largohesha nga bota, qe tani te me mungo...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Denimi me vdekje
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon se dikush do te denohet me vdekje mendon dicka cnjerezore dhe ne fakt keshtu eshte.Ne ditet e sotme denimi me vdekje nuk eshte hequr ne shume vende dhe ky ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: FIORI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja ime dhe une
Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto emocione ndihen fale dashurise ku kjo e fundit nuk ka kufij ne familje dhe eshte pa asnje lloj interesi. Jeta eshte bere shume materialiste dhe nuk vlereso...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com