Data e postimit: 2014-06-14 17:12:00
Lexime: 6565
bota
Lloji: Ese filozofike
Tema: realiteti
Autori: alketa osmani elmedina zhegrova
Shkolla: kadri kadriu pavarsia
Klasa: v
Qyteti: podujev
E-mail: alketaoneosmani@hotmail.com


bota rrotullohet qdo lumturi qe te esht mohuar do kthehet qdo lot qe ke derdhur do te numerohet qdo enderr e harruar do te realizohet ata qe te lenduan do te pendohen ata qe te braktisen qdo dit do zgjohen me endrrem per tu kthyer padrejtsit qe tu ben do e gjykohen genjeshtrat qe tu than do te zbulohen buzqeshja jote nga dikush do te kerkohet dikur bota do te ndalet per ty por 1 dit per ty do te rrotullohet

Vepra te ngjashme
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Analize letrare · Tema: Askush per dike nuk ben aspak
Bota e ka ndryshuar kuptimin e vet Njerezit nuk i kane marre gjerat me seriozitet Te rinje e te rritur sot Po jetojne kot me kot. Askush nuk po futet ne kete det Qe ta ndryshoje kete milet Me te po abuzojme Qe dicka te krijojme. Po sa me shume...
Autori: Rajmonda Tota · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
Autori: xhejn · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: miqte
NDOSHTA NUK KAM GJITHCKA QE DUA POR DUA GJITHCKA QE KAM :):):):):)):):) Kur bota të kthen shpinën dhe personat që i quaje miq zhduken, ti rritesh duke mësuar që në fund të fundit çdonjëri duhet te mjaftohet me veten, në qoftë se do të mbijet...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: personale
Topit I bukur I rrumbullakët Kur shytet Rrotullohet me shpejtësi Kurr nuk lodhet ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Të Jetosh Do Të Thotë Në Mundsh Të Mësosh Qëndro"
Kqyri nalt ret ,dhe jeto n'jet ka shum sfilitje çdo gjo sfido, por mos u gjunjëzo jeta esht si liber që çdo gjo me kalimin e kohës e kupto, zemren mos e sfilit dhe veten mos e mallko ki besim te vetja dhe kur je në ndonjë veshtir...
Autori: mirjeta caushi · Lloji: Poezi kolone · Tema: bota
bota eshte tempull ka qindra shkalle ku njerezit hipin e zbresin me radhe dikush rrokulliset e bie ne fund dikush ngjitet lart me shpirt e me mund te shkalla e fundit takohen te gjithe ai qe po vdes e ai qe po lind.
Autori: Geni · Lloji: Tregime erotike · Tema: Endrra ime
Jam nje djal 20 vjeç dhe e kam enderr te bej sex ne nusen e xhaxhait tim. Sa here qe e shikoj ne Ngrihet ka.i keq. Endrra ime eshte te bej sex une me te ose te jem dhe me 2 meshkuj te tjere dhe ta qim te 3. Njeri te shtrihet dhe ta qi ne pidh, njeri ti h...
Autori: Edra Bala · Lloji: Pershkrim · Tema: Vjeshte
Shoh perreth...Parajse! Ndalem per pak, mbyll syte per te harruar gjithcka dhe degjoj feshferimen e eres qe deperton embel mes flokeve te mi, qe rrotullohet rreth meje, me perqafon lehte e kerkon te vallezoje me mua! Eci! Kenges se furishme te eres pak ng...
Autori: Anja · Lloji: Tregim · Tema: dashuria
Si mund te te urrej? Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend? Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?! Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty? E si mund un dashuri, te fillo...
Autori: Kelima Kotarja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A realizohet nje enderr e cila nk ka baze reale?
Ese! Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra... Shumica e njerezve bejen te pamunduren duke provuar per ta khyer ate ne realitet!! Po nese nje njeri do te donte te bente realitetnje enderr e cila nuk ka per baze asgje ...
Autori: erinda jace · Lloji: Poezi kolone · Tema: NENA
Te dua nen te dua je e vetmja dashuri per mua je e vetmja mbeshtetje n jet je nje engjell i vertet je hyjnesha aferdit perndi mbi perendit me ke rritur me mundim me dashuri pa shterim me dit te tera pa gjum t lash dhe vetes sime nje keshill...
Autori: Paulina Ziu · Lloji: Poezi personale · Tema: Ji dhe ti lumtur!
Lër gjithçka pas, lëre të shkoj, të mos kthehet mbas, që dhimbje të shkaktoj. Vazhdo jetën para, të shkuarën lër pas, që ajo të mos bëhet, penges më pas. Të gjithë duhet të, jenë të lumtur, gjithashtu dhe ti. Prandaj lër gj...
Autori: alma mazreku · Lloji: Pershkrim · Tema: kendimi
KENDIMI PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE PREFESIONISTE DHE KJO PER MUA ESHTE ENDERR DHE SHPRESOJ SE DO TE RRIKTHEHET NE REALITET KJO ESHTE DESHIRA IME ME E MADHE. KENGEN UNE NGANJEHER MENDOJ SE E ...
Autori: Anna · Lloji: Poezi personale · Tema: Pa ty
Kur jam pa ty Gjith' bota kthehet permbys Erresira e mbeshtjell token Natyren e ze mjerimi Te qeshurat mbyten nga te qarat Hidherimi triumfon mbigezimin Dashuria kthehet ne mjerim Bukuria shnderohet ne shemti E bardha duket e zeze E verteta si e ...




Komentet e fundit!

Emri: shukrie4334
Email: hbedhedh@gmail.com
Komenti: 100% e kopjuaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Emri: unaa
Email: una.com@yahoo.com
Komenti:

Emri: aura
Email: auraG@hotmail.com
Komenti: shum kot. ma kot skam pa nej her



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com