Data e postimit: 2014-11-08 22:34:36
Lexime: 118518
Familja ime dhe une
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Familja ime dhe une
Autori: FIORI
Shkolla: Gjimnazi:"Gramoz Palushi"
Klasa: X
Qyteti: Tirane
E-mail: tinnatina99@live.com


Te flasesh per familjen perjeton emocionet qe ke perjetuar me te ,te bukura apo te keqia dhe keto emocione ndihen fale dashurise ku kjo e fundit nuk ka kufij ne familje dhe eshte pa asnje lloj interesi.
Jeta eshte bere shume materialiste dhe nuk vleresojme njerezit e dashur qe na rrethojne.te iken koha duke punuar per nje te neserme me te mire dhe nuk e shfrytezon ate per te kaluar disa momente me familjen.ka prinder qe vetem punojne ,ndertojne keshtjellen e tyre dhe femijet rrine me shume me sherbyesit se me ta .per mua kjo eshte nje keshtjelle e ftohte pa ngrohtesine e dashurise prandaj them se familja duhet te jete e shtrenjte per cdokend duhet te jete e para mbi cdo gje dhe duhet qe dashuria dhe respekti te mbizoteroje pasi ajo eshte pasqyra e cdokujt.
Degjojme cdo dite per familjet dhe format e tyre nga me te ndryshmet prej shkaqeve te ndryshme.shohim femije pa prinder dhe e anasjellta ,shohim familje pa dashuri por ambicioze per para,familje te shtirur para te tjereve e brenda mureve te tyre nje familje e zymte etj. e duke degjuar e shikuar keto raste te tilla pse nuk i bejme pyetje vetes:"A dime t ua shprehim dashurine familjeve tona?" "Pse nuk i vleresojme ata qe kemi?" kur degjon raste tragjike thua se mua s me ndodh kurre por jeta ka shume te papritura.Askush nuk e di se c na pret e nesermja!
Une i jam shume mirenjohese jetes pasi me ka falur nje familje te mrekullueshme dhe kur degjoj rastet qe permenda me lart mendoj dhe pyes veten:"c do te beja une po te isha ne vend te atij apo asaj?"dhe me pas them:"Faleminderit Zot qe kam nje familje ,qe gjej ngrohtesi per shpirtin tim dhe dashuri per zemren time!"Realisht me vjen keq per ata qe jeta u ka bere padrejtesi pasi te gjithe meritojne dhe kane nevoje per dashuri perkrahje e mbeshtetje edhe ata qe mendojne se keto mund ti gjesh me para .Paraja vertet mund te bleje shume gjera por jo GJITHCKA pasi FAMILJA nuk mund te blihet!
Une kam lindur nga dy prinder te jashtezakonshem qe me kane falur boten e tyre diten qe une erdha ne kete bote dhe qe nga ajo dite e deri me sot une kurre nuk e kam ndier mungesen e dashurise dhe perkrahjes.Kjo qe jam sot eshte fale atyre,fale mesimeve dhe edukates qe me kane dhene.Fale mendimeve dhe fjaleve te ngrohta qe te shtyjne te ecesh perpara edhe atehere kur te duket bota permbys.Me kane dhene drite atehere kur rruget e jetes m u duken te erreta .Me ndaluan te gabuaren dhe me udhehoqen drejt se drejtes.Me ben te besoj se jeta eshte e bukur pavaresisht rrethanave dhe se cdo gje mund te rregullohet me pune e vullnet.Prandaj them se ndihem e priviligjuar ne kete familje dhe se bej pjese me nje rol te rendesishem.Ne familjen time te gjithe themi ate qe mendojme dhe respektojme mendimet e secilit.
Ne familjen time cdo cast eshte i rendesishem dhe si te tille i vleresojme e sidomos kur behet fjale per festa te cilat une i kam shume qejf pasi e gjithe familja ulet ne tryezedhe nen s shoqerine e ushqimit dhe pijes kalohen biseda shume te kendshme dhe me shume te qeshura,moment qe s do ta nderroja me asgje ne BOTE!

Vepra te ngjashme
Autori: Kristina Jaha · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja.
Familja. Sa here permendet ky emer me miliona mendime , gjykime , deshira, endrra , hidherime , gezime , kritika , fjale e vepra te sillen ne mendje .Pse valle? Ehh.. mendoj qe e kam nje pergjigje qe edhe ju jeni kurioze ta dini .. Pergjigjia ime eshte t...
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja
Familja eshte gjeja me e shtrenjte .. Sepse brenda familjes kemi mesuar shume gjera . Kemi mesuar si te duam e si te na duan . Kemi mesuar belbezimet e para.. Familja eshte gjeja me e mire qe Zoti na ka dhuruar . Sepse askund tjeter nuk munde te gjesh nje...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: per familjen
te flasesh per familjen perjeton emocione qe ke perjetuar me te bukurat apo te kqijat dhe keto emocione ndihen fal dashuris ku kjo e fundit nuk ka kufi ne familje dhe pa as nje lloj interesi. jeta esht ber shum matrialiste dhe nuk evlersojn njerzit e dash...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Familja dhe une
Familja,gjeja me e shtrenjte dhe me e bukur qe mund te kete dikush. Sa here permendet emri famijle,mendoj nje parajse ku ekziston vetem miresia,dashuria,lumturia dhe gezimi.Ai qe e ka nje familje ka gjithcka qe mund te kete dikush.Dicka qe eshte e pakrah...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: bleona.thaqi · Lloji: Ese informuese · Tema: faamilja
familja eshte proces i vecante ne familje lulezon bukuria,dashuria,dhe gezimi i nje familje.femijet e faliminderon allahun qe erdhe ne kete bote,dhe qe shikuan kete bote kaq te madhe.!te gjithet familje kur femija e pare lind gtezohen me se shumti,ate f...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Babi ♥
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lum...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: Griselda · Lloji: Leter · Tema: Babi im ❤
Shpresoj qe kjo leter te jete nje nga kujtimet me te bukura per ty Baba. E bej kete gjest edhe pse cdo dite te shoh por me pelqen te shprehem nepermjet fletes. Prandaj doja te thoja qe te dua shume e je krenaria dhe shpresa ime.Kur te shoh aq te lumtur d...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: romina elezi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Formimi i dashurise ne bazen e arsyes
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e ben njeriun te jetoje ne qiellin e 8-te duke perjetuar lumturine e te pasurit per krah personin ideal per ty duke e dashur ate pa intriga ,pa mashtrime por ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jete ka shume dashuri. Mudn te permendim dashurine per familjen, per miqte, per profesionin, per njeriun e jetes e per shume te tjera, por vetem per nje je i ...




Komentet e fundit!

Emri: Klea
Email: Albionaaple@hotmail.com
Komenti: Shum bukur

Emri: artjola
Email: lola@gomail.com
Komenti: Bravo shum i bkr

Emri: washi
Email: washix74@gmail.com
Komenti:

Emri: Diona
Email: xifi.otr@hotmail.com
Komenti: bravo shum mir

Emri: altuna sejdiue
Email: altuna ß@gmail.com
Komenti: Po mir

Emri: ona
Email: ona44@live.com
Komenti: kot fare ........

Emri: rei
Email: reilaceja@yahoo.com
Komenti: Super bukkur

Emri: rei
Email: reilaceja@yahoo.com
Komenti: Super bukkur

Emri: rei
Email: reilaceja@yahoo.com
Komenti: Super bukkur

Emri: egzona
Email: gashi.121@hotmail.com
Komenti: shum ese e bukur


Emri: LEDA
Email: LEDALEDA@GEMAIL.COM
Komenti: OK ME SHKRUAJ SE PASTAJ FL KETU ME PAS TE DERG NJI FOTO UNE PASTAJ TI MU OJ PALLE

Emri: LEDA
Email: LEDALEDA@GEMAIL.COM
Komenti: BRAVO TANI CIAO SE DO TE SHKOJ PER MIK DIKU

Emri: ENI
Email: ENIENIENI@GEMAIL.COM
Komenti: KE TE DREJTE TANI E KUPTOVA SE CFARE ESHTE FAMILJA TE FALENDEROJ EDHE NE SHKOLLE DO TE MESOJ

Emri: ENI
Email: ENIENIENI@GEMAIL.COM
Komenti: HAJ I .....SE UN NUK E DU FAMILJEN JOM 14 VJECE NA CAN KOKEN MESO MESO UN SE DU SHKOLLEN

Emri: LEDA
Email: LEDALEDA@GEMAIL.COM
Komenti: NJE URIM TE VECANT PER FAMILJEN LOL TE DUA FAMILJA IME

Emri: pamela malis
Email: pamelamalis@yahoo.com
Komenti: vertet shume e bukur te shkruash per familjen

Emri: Emiljano gjata
Email: emiljangjata@outlook.com
Komenti: Sh.bukur bravo^-^

Emri: mistrecia
Email: mistrecia@yahoo.com
Komenti: kjugrhe

Emri: Adela
Email: adelamuzhaqi@gmail.com
Komenti: shm WOW

Emri: Ajo goca Madrilene
Email: sea@hotmail.com
Komenti: Kendshem


Emri: unee Jamm
Email: une.jam@hotmail.com
Komenti: Palidhje e paske bo a..hiq pa kuptim I paske rendit fjalt.mu sme pelqen hiq met kallxu drejt.hajt tungg e kii !!!

Emri: ana
Email: ana.gashi@hotmail.com
Komenti: Shume bukur !

Emri: Adil
Email: ad@adil.com
Komenti: Shum keq😈😈

Emri: mans
Email: mans_zelmerlow1@hotmail.com
Komenti: shum fort per familjen

Emri: alba
Email: alba@hotmail.com
Komenti: Sh najs

Emri: alba
Email: alba@hotmail.com
Komenti: Sh najs

Emri: nifa
Email: hanife.demnushi@mail.com
Komenti: shume e ndjere dhe e bkr

Emri: zime
Email: zimevata@hotmail.com
Komenti: mua me pelqen shume bravooooo

Emri: Kristiano Ronaldo.
Email: KristianoRonaldo@yahoo.com
Komenti: shume ese e bukur. bravo bravo/

Emri: nojzy
Email: ronaldo@live.com
Komenti: shum nice


Emri: ujana
Email: ujana.azemi@live.co.uk
Komenti:

Emri: Neymar
Email: Neymar@hotmail.com
Komenti: Shum Mire Bravooo

Emri: aj
Email: aj@atje.com
Komenti:

Emri: mario.gotze
Email: mario.gotze@outlook.com
Komenti: O great God everyone is smart made recently

Emri: fjori
Email: fjor-lleshaj@zbavitu.net
Komenti: shum siperfaqesore .ke krahasuar familjen tende me te tj

Emri: Seartina
Email: sea@hotmail.com
Komenti: Shume gjera te pergjithshme dhe pak gjera konkrete . Eseja titullohet " une dhe familja ime " duhet te kishe pershkruar me shume familjen tende se sa familjet e tjera .

Emri: Klinsi nika
Email: Klinsinika@yahoo.com
Komenti: Bravo!!! Shume i bukur krijimi...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com