Data e postimit: 2021-12-27 17:07:01
Lexime: 4422 |
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqeshjen e luleve, zhurmën e zogjve dhe ripërtrirjen e natyrës. Zëri i hapave të pranverës prish gjumin e dimrit dhe natyrën e kaplon aroma, freskia dh...
|
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
|
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Erdhem ne jete si nje flet e bardh e pa shkruar,e pa zhgaravitur.Hapat e para ,fjalet e para,i beme shume shpejt,por nuk dinim te lexonim gjeja e vetme qe di...
|
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
|
Shoqeria ,miqet nuk jan thjesht një ngrup njerzish, me të cilët thjesht kalon koh me ta dhe bën muhabet.Miqët e zemres jan njerzit me të cilet gjen harmonin ,përkrahjen tek ta por jo vëtëm kaq me ta i arrin bashk sukseset, gabimet,budallalla...
|
8 marsi siq njihet dita nderkombetare e gruas,eshte nje nder ditets me te veqanta te nenave dhe gjitha grave qe ndodhen ne trojet shqipetare,kjo dit e shenon nje mesazh per te gjith nenat shqipetare ku do qe jane neper bote.kjo dit me patjeter duhet qe ...
|
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
|
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj... dhe ja tani ora shenoi 09:35 tingulli i ziles po degjohet deri ne katin e tret ne klasen time , nxenesit vrapojne per te dale jashte , zhurma eshte e pa...
|
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi pritur vite e vite me radhe ,dhe dita e shumepritur erdhi por jo sicdo dite tjeter.Kur u zgjova ne mengjes me dukej sikur edhe dielli po bente drite me te...
|
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!"
Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plage,eshte vecse nje tragjedi e ngujuar.. C’mund te jete gjakmarrja? Kush e shkakton ate ? Pse kjo bote duhet te gjeje zgjidhjen e duhur vetem nepermjet gja...
|
U ndjeve keq??? Nuk fole. Pse heshte? Pse u shmange? Pse u mbylle ne vetvete? Pse? Pse? Pse? Cjane keto padrejtesi me ne???Mos i mendo te gjitha. Mos ki frike nga askush. Mos u mbyll ne vetvete. Mos ik ne dhome te qash e vetmuar ose te vrasesh veten eshte...
|
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
|
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR......
|
Autori:
Anonim ·
Lloji:
Ese pershkruese
·
Tema:
Vëllau (gjëja me e mrekullueshme)
-Vëllau gjëja,qenia më e mirë që mund të ketë dikush.Vëllau,njeriu që më bën të ekzistoj,qenia që më bën të buzëqesh,është forca ime,është shkaku i buzëqeshjes time.
Kam një dhe vërtetë është njëshi...Të dua më shumë se gji...
|