Data e postimit: 2015-09-27 15:58:52
Lexime: 16233
TE DUA I DASHUR
Lloji: Ese pershkruese
Tema: dashurin
Autori: edlira
Shkolla: niko
Klasa: 2A
Qyteti: oher
E-mail: edliralila@hotmail.com


Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndoshta e gjete rrugen vet ti,ndoshta ishte Zoti ai që të dërgoi tek unë nuk e di. Ti erdhe ne ate koh kur une Isha femij nuk kuptoja dashurin, besimin, xhelozin, ti erdhe atje dhe atëherë kur nuk e prisja, në ato kohë kur unë aq shumë i druhesha e i largohesha fatit tim. Nuk pata fuci de te largoj dhe pranova fatin dhe realitetin ateher I besova shprehjes RASTESIA ESHTE MBRET I BOTES, prej asaj kohe fillova te mesoj shumm per boten e njerezve, per boten e dashuris. Nuk e kam ditur se nje njeri do te bej kac ndryshime tek un, ti je nje njeri cudiberes per mua, dikur mundohesha de te mbaj larg vetes, kurse tash mundohem sa me afer vetes dhe sa me larg tjereve. Ti je ai ce me mesove jeten dhe me ndricove udhen time per te ecur, ti je ai ce nje koh ishe shoku im, kurse tash pjes e jetes tim.
Më mungon e tashmja që po jetoj.Çuditerisht pa logjike, por me te vertet me mungon dua te te kem pran vetes ne gjdo moment dhe ne gjdo hap ce une bej, por kjo eshte realiteti nuk kam zgjidhje.. S’e di a e ndjen shpirtin tim ?! S’e di c’mendim ke ti për mua kur them se shum te dua S’e di a me beson ti mua? S’e di c’do të ndodhë me ne të dy me duket ,Sikur kjo ender të ndalet një ditë S’e di a do të shoh me o drite? S’e di pa ty çdo bëj o yll, Pa ty kjo botë me duket një pyll, Pa ty kjo botë s’do këtë kuptim.E ndjej se shumë do të të dua Sa kohe që zemra do t’me punoje S’e di sa shumë do të zgjase kjo jetë S’di si do shkoje ne të vërtetë Por diçka di me siguri se te dua shumm dhe do jesh gjithmon ne zmr time dhe kurr nuk do te le vet pa mar parasysh cfar do te ndodh jeta im.
Tash jemi larg, ska gje me te kece se largesija zmr, Me mua dhe qielli qan nga mungesa jote zmr,  Bije shiu hiq pa ndal Me mua dhe qielli vajton. Loti lotin spo e pret, Me mua edhe dielli nuk rrezon. Me mua dhe yjet nuk vizullojn. Syte e mije jan verbuar,  Me mua as hena nuk ndriqon. Nuk e di si te ta them dhe ta shpegoj se sa te dua dhe sa me mungon mua shpresoj te jemi deri ne vdekje bashk, kjo eshte I dashur kjo bot eshte e merzitshme pa ty dhe pa zenkat, buzeqeshjet, grindjet tona por un nuk te le vet asnjeher se te dua dhe te besoj me shum se gjdo gje ce egziston ne tok zmr. Te dua shum RAMIZ...

Vepra te ngjashme
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Vetëm ty tdu
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A vall ndoshta. Je pendu?Q m Largove nga vetja Jote mu. Po qtash Koha ka ik ,e ko shku. I patem dhene fjalen Njeri tjetrit ,q gjithmon Un e tiI t...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "I lov you mom"
       "Nëna ima" Sa her thell n-zemrën time. Flasin shekuj me,gjëmime..Shpesh her humbas në, mendime..Asnjëher nuk më ke lënë në hidherime!Vetëm më ke dhuru , lumturi edhe ,gëzime... Jam krenar që ti je nëna ime...M...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...
Autori: Dija Agushi · Lloji: Poezi personale · Tema: Ditelindje
Ditelindje Ai vit kur ti e ndeze boten time Pershkruhet nga menyra se si i rrokullisja floket ...
Autori: fitore berisha · Lloji: Te tjera · Tema: klasa më e mir
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të saj të gjat e të lavdishëm,klases që gjithmon më bëri kernare I♥IX-3.Më kujtohet kur nisem bashk këtë rrug ,kaluam shum gjëra e shum momente ,t...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Të Dua Shumë Nanë"
Sa m'ka marr malli me t'puth N'ball o nan ,shum gabime n Jet kam bërë ti çdo gjo ma ke Bërë hallall. Kur isha i vogël Stë kuptoja taman, m'kujtohet Dhe kur të pash duke qarë Për her t'par .Zemra seç mu Copëtu e shpirti seç mu ka...
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...




Komentet e fundit!

Emri: Dorajeti
Email: dorajeti-lendina@hotmail.com
Komenti: Ehm...... :)

Emri: 9.33
Email: 325gdfh@hotmail.com
Komenti: goodd, me pelqen jasht mase shum e bukur

Emri: lijana
Email: lijana@hotmail.com
Komenti: me ke len pa fjal

Emri: a.b
Email: a.b@hotmail.com
Komenti: Kjo faqe me shume eshte per ese te ndryshe ose per diqka tjter e jo per dashuri nese ndjehesh e dashuruar shprehu diku thter e ketu pasi qe eshte veshtire te te njoh dikush...Eshte vetem keshille e dashur!!

Emri: a.b
Email: a.b@hotmail.com
Komenti: Kjo faqe me shume eshte per ese te ndryshe ose per diqka tjter e jo per dashuri nese ndjehesh e dashuruar shprehu diku thter e ketu pasi qe eshte veshtire te te njoh dikush...Eshte vetem keshille e dashur!!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com