Data e postimit: 2013-01-23 18:46:13
Lexime: 59440
Kitara
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkrimi i nje objekti (Kitara)
Autori: Esnaida Mullaj
Shkolla: Migjeni
Klasa: XIA
Qyteti: Durres
E-mail: esnaida_mullai@hotmail.com


Nese do te flisja per boten muzikore, e para gje qe me shfaqet ne mendje eshte kitara, kjo vegel muzikore pa te cilen muzika do te ishte e manget. Pamja e saj eshte vertet nje enigme. Eshte e pabesueshme te mendosh qe nga je dru te cilit i eshte dhene nje forme dhe i jane vene disa tela, te beje te mundur ngritjen ne tribune te muzikes. Forma e ketij instrumenti ka nje percaktim qe e ben teper te vecante, sepse nuk ka nje forme te qendrueshme, por me harqe, te cilat e bejne praktke dhe jo vetem kaq, por thuajse nje bote me vete. Ne cdo moment kur kujtoj emrin e ketij instrumenti me vjen ne mendje ngjyra e saj kafe, nje ngjyre e cila i jep kitares nje pamje aristokrate.
Me pas telat mbi te, te japin idene e nje labirinti, jo ne pamje, por ne faktin qe jane aq pa nderlikime per tu pare dhe paralelisht teper te veshtira per tu kuptuar sec permbajne.
Gjithmone kam qene e apasionuar drejt kesaj vegle dhe tingujve magjike qe nxjerr. Per mua eshte imazhi kryesor i botes artistike.

Vepra te ngjashme
Autori: Marjo xhani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kitara
Te gjithe ne kemi nga nje vegel muzikore te preferuar, por ndonjeher behemi konfuz se kush nga keto vegla muzikore na pelqen me shume. Mua ng ate gjitha veglayt muzikore me pelqen kitarja. Kjo vegel qe ka nje forme mahnitese dhe ndonjehe...
Autori: xhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune...
Autori: Mikela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: si te cmojme dashurine.
Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine. Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet. oh Dashuri! Ata nuk te kuptojne fare qe thone se embelsia jote eshte e hidhur,kur fryti yt i pasur eshte i tille. sa asgje me te embel s'mund te kete. Dashuria esh...
Autori: Karamelja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesuesja ime
Mesuesja ime ne pamje te par te jep perfytyrimin e nje personi te ftohte dhe shume strikt.por ne te vertet nuk eshte aspak keshtu sepse nen shikimin kritikues fsheh keshillen per te drejten.arsyjen e gabimit si dhe rrugen e permiresimit.nese per femren th...
Autori: enxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: adoleshentet
Adoleshenca. Te jesh adoleshent do te thote te ndjesh droje,te fillosh te mendosh si te rriturit,nderkohe qe nuk je teresisht femije dhe te tjeret te bejne te mendosh se je i tille.Te gjithe thone se adoleshentet jane gati te fluturojne ne moshen e tyre,...
Autori: Arbjona Doçi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria
Jane disa momente ne jete kur njeriu thjeshte ndihet vetem.Shikon perreth dhe kupton se shume prej atyre qe ti do nuk te duan,shume prej atyre qe respekton te ulin dhe ata qe mundohesh ti ndihmosh te shtypin,te bejne te ndihesh i padukshem.Eshte shume e v...
Autori: Loren Stafa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bota pa ligje
Ligji eshte nje koncept sa abstrakt dhe i prekshem. Eshte ligji ai i cili drejton menyren si ne jetojme, por dhe si mendojme. Vete fakti qe shoqeria ka krijuar rregulla e ligje, mund te interpretohet se ligji eshte dashur si nje mekanizem rregullues i sho...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Indrit Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dicka per nenen
Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pranvere qe me aromen e tyre te bejne te ndihesh si ne parajse,qe nje perqafim i tyre na largojne...
Autori: miri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: te jesh i dashuruar...
te jesh i dashuruar do te thote te shohesh vetem nje person ajo , ajo dhe vetem ajo , te duket gjithcka ne syte e tu . Te ndihesh ndryshe dhe te mendosh gjate gjithe kohes se si ta besh te lumtur personin qe dashuron ne te gjitha menyrat , te mendosh cdo...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuter...
Autori: Brinilda Nilda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENA
Kte e kam shkrujt per mamin tim dhe kte rast dua tua dedikoj te gjitha mamave shqiptare... Fjalet jane te pakta per te shkruar per qenien me te bukur te kesaj bote siç jane Nenat,ato te cilat na dhane jete nga jeta e tyre,ato te cilat jane si lule pra...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Detyrat e nje Regjizori
Formimi I nje regjizori fillon diten qe behet I vetedijshem per zgjedhjen e tij dhe nuk mbaron kurre, pavaresisht nga gjatesia e jetes se tij profesionale brenda dhe jashte reklamave. Kur punohet ne nje agjensi, ka mundesi qe mos te gjesh shume kohe per t...




Komentet e fundit!

Emri: Ela
Email: Ela.albania12@gmail.com
Komenti: Mund te besh per pianon

Emri: Egzon Hajdari
Email: egzonhajdari04@gmail.com
Komenti: Ju lutem me ndihmoni me pershkrimin e nje objekti?

Emri: Elsa
Email: ani@hotmail.com
Komenti: Ese paraqitese klasifikimi veglat muzikore

Emri: Elsa
Email: ani@hotmail.com
Komenti: Ju lutem me ndihmoni me nje ese paraqitese klasifikimi tema veglat muzikore

Emri: Blendi
Email: Blendi@ hotmail.com
Komenti: Ju lutem mund te me ndimohni me nje ese paraqitese klasifikimi veglat muzikore

Emri: Dena
Email: denadashahaj@yahoo.com
Komenti: A mund te me ndihmoje njeri me pershkrimin subjektiv te. Je objekti

Emri: pamela
Email: hamzallaripamela@gmail.com
Komenti: Muzika esht hobi im i preferuar +dhe mjetet e qe i duhen asaj per ta ber emrin "muzik" me te plot

Emri: erisa lb
Email: erisa@albania.com
Komenti:

Emri: erisa
Email: erisa@albania.com
Komenti:

Emri: ilda
Email: ildahyka@hotmail.com
Komenti: bukur por duhej vazhduar edhe pak.Me pelqen


Emri: erinda
Email: mistreciaberat97@gmail.com
Komenti: super

Emri: erinda
Email: mistreciaberat97@gmail.com
Komenti: super

Emri: ahahah
Email: oni@hotmail.com
Komenti: bkr

Emri: ajo gocha
Email: amazinggirl@yahoo.com
Komenti: me ndihmoni dhe mua me nje ese te nje objekti femijerie me te dashur ju lutem :* :* eseja shum e bukur ajo siper me pelqeu e thjesht dhe bukur po me ndihmoni mua ju lutem

Emri: ani
Email: erisweet23@yahoo.com
Komenti: a me ndihmon kush me nje pershkrim te nje objekti qe kemi pasur me te dashur ne femijeri ??/

Emri: ani
Email: ani@hotmail.com
Komenti: uaaaaa sa bukurrr komentet d m th ahuahuaahahaaaaaaa

Emri: elsa
Email: elsa@hotmail.com
Komenti: goodd /

Emri: joni
Email: joni@hotmail.com
Komenti: hahahahahahahahhaahahahahah

Emri: kot
Email: kot.jam@yahoo.com
Komenti: bravisimo very good

Emri: geri
Email: geri.lu@hotmail.com
Komenti: bukur shum goca


Emri: artinissa nissa
Email: grabiel.el@hotmail.com
Komenti: shume e bukur paske imagjinate te vecante bravo

Emri: shiko
Email: obudall@hamut.com
Komenti: ma ha mutin o lop se mut e ki bo. a more vesh o MUT! HA MUT HA!!!

Emri: GERTA
Email: enushi.eni@hotmail.com
Komenti: Kitara eshte nje mjet i bukur. Gjithashtu edhe eseja qe ke bere per te.

Emri: ORGEST
Email: orgest14@live.com
Komenti: SHUME SHUME E BUKUR.ME PELQEU JASHTE MASE SE E ADHUROJE VERTETE KETE VEGEL MUZIKORE BRAVO

Emri: ORGEST
Email: orgest14@live.com
Komenti: SHUME SHUME E BUKUR.ME PELQEU JASHTE MASE SE E ADHUROJE VERTETE KETE VEGEL MUZIKORE BRAVO

Emri: Gjergji
Email: Gjergjilico@yahoo.com
Komenti: E bukur për të bërë detyrat e letërsisë ha ha

Emri: Klara
Email: paja.klara@hotmail.com
Komenti: Kot fare

Emri: AleksandRa
Email: ale_sandra@hotmail.com
Komenti: shm e bkr, me duhej x 1 pal detyra

Emri: elaaa
Email: egi_dervishi@yahoo.com
Komenti:

Emri: aaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn
Email: vg.jhi@km.olk
Komenti: te lumte je 1. dmth 1 pas 2. hahahahaha shaka you


Emri: Jurgen
Email: Jurgenklisman1@hotmail.c
Komenti: Na nerova plako

Emri: Jurgen
Email: Jurgenklisman1@hotmail.c
Komenti: Na nerova plako

Emri: diana
Email: elsuidakenga@hotmail.com
Komenti: sa mire qee gjeta kte se me duhet per detyre ne letersi faleminderit/

Emri: kristi
Email: bardhi.kristian@yahoo.com
Komenti: shume e bukur . .

Emri: iris
Email: irisagjikondi@yahoo.com
Komenti: shm e bkr kjo ..

Emri: Esnaida
Email: esnaida_mullai@hotmail.com
Komenti: shum faleminderit

Emri: rafaela
Email: joni@hotmail.com
Komenti: shume e bukur . shume e vecante



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com