Data e postimit: 2013-10-24 19:20:10
Lexime: 10020
Gjakmarrja
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Gjakmarrja
Autori: Brikela Koleci
Shkolla: Shk. ''SEJDI DIDA'' KRUME
Klasa: IX-D
Qyteti: HAS, KRUME
E-mail: avni.koleci@hotmail.com


GJAKMARRJA
Gjakmarrja problem, penge e shoqerise tone.
Ajo po perhapet si gjaku neper vena dhe po shkakton probleme cdo dite e me shume. Po mban te burgosur mijera njerez , po ua ndal jeten, po ua jep ndeshkimin me te rende qe mund ti jepet dikujt. A mund te jetohet keshtu valle? A mund te kalohet jeta i burgosur,pa mundur te shikosh drite ne sy? Por ky eshte ligj i natyres, gjakmarrja eshte ligj i natyres pasi ka rregulla qe e shkaterrojne ate. Ndonjehere mendoj se sa e bukur do ishte jeta po te ishim te gjithe te lumtur , ne paqe e ne harmoni me njeri-tjetrin. Por kjo sdo te jete e mundur kurre pasi buzeqeshja e botes po shuhet e ajo po sundohet nga fenomene te renda sic eshte gjakmarrja. Por ,pse ,pse smund ta largojme kete gje qe po na pengon ne shoqerine tone ? Dhe pergjigjia mund te jete, ndoshta shoqeria jone po i lejon keto gjera te ndodhin pa u perpjekur te ndryshojne asgje.

Vepra te ngjashme
Autori: Amenda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: ardit · Lloji: Ese pershkruese · Tema: as
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume sa edhe I perfolur,sidomos ne zonat e veriut.Shume studime jane realizuar lidhur me kete qeshtje,shume analiza e statistika jane referuar megjithate akoma...
Autori: blerim mani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
per mua gjakmarrja eshte dicka shume absurde.ne kohet me perpara ne vendin tone e sidomos ne disa fshatra te thelle malore,me pak banore e shume te mbyllur qe gjendeshin kryesisht ne zonen e alpeve, gjakmarrja kryhej per shkak te kanunit i cili ne ate koh...
Autori: UK_HYSA · Lloji: Ese krahasuese · Tema: NDAL GJAKMARRJA
GJAKMARRJA ESHTE SI NJE OQEAN I CILI GLLABERON PA MESHIRE COKEND SIDO-KURDO TE LEVIZ NEPER TO.ESHTE PIKERISHT KJO GJAKMARRJA E CILA PO FRENON NE NJE MENYRE A TJETER PROSPERITIN E SHQIPERISE DREJT RRUGES SE ZHVILLIMIT.MOS MENDONI SE ESHTE NJE FJAL GOJE.ABS...
Autori: Telma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ''Gjakmarrja,nje plage e shoqersise sone''
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!" Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plage,eshte vecse nje tragjedi e ngujuar.. C’mund te jete gjakmarrja? Kush e shkakton ate ? Pse kjo bote duhet te gjeje zgjidhjen e duhur vetem nepermjet gja...
Autori: frenki · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja nje fenomen shume negativ qe vazhdon te ekzistoje akoma ne zonat e thella te vendit tone.Gjakmarrja eshte vetegjyqesi e cila bazohet ne disa rregulla qe jane te shkruara ne Kanunin e Lek Dukagjinit.Ky kanun ne kohet e meparshme eshte perdorur s...
Autori: xhesjana gjini · Lloji: Ese informuese · Tema: gjakmarrja
Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrje gjak per gjak ku sjell vrasjen e personave dhe ngujimin e shume te tjereve.GJakmarrja ka shume faktore dominues ne shoqerine shqiptare, ka qene dhe eshte...
Autori: isabella · Lloji: Poezi personale · Tema: gjakmarrja
GJAKMARRJA Gjakmarrja ne Shqiperi Ferri vet,ferri i zi Lufte e ashper mes nje populli sikur te mos ishim te barabarte para zotit Nje poppull t'vetem ne formojme Kete vend kudo duhet ta nderojme Ta nderojme e ta krenojme G...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Te flasim per gjakmarrjen ne vendin tone.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: lusi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjakmarrja
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo eshte nje penges ne rrugen e shoqerise per te mos hedhur nje hape drejt jetes me plote lulezim por i le ne nje bote te erret ku gjaku duhet te lahet m e ...
Autori: Arlind H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjakmarrja në vendin tonë.
Ne shume emisione televizive kam degjuar te flitet per nje teme sa prekese po aq dhe te dhimbshme.Eshte dukuria e gjakmarrjes.Dhe shume here e kam pyetur veten se cfare eshte gjakmarrja dhe cilat jane pasojat e saj.Edhe pse pergjigja me duket pak e nderli...
Autori: elca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjakmarrja
GJAKMARRJA Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet e oqeanet pakufij... DHE...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi lirike · Tema: Gjakmarrja
Gjakmarrja ne SHqiperi Ferri vete , llum i zi Lufte e ashper mes nje populli Vetem ketu benka vaki. Nje popull te vetem ne formojme Kete vend kudo duhet ta nderojme Ta nderojme e ta krenojme Gjakmarrjen nga jeta ta largojme. Cfare faji ka nje ...
Autori: besiana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja
Tema: GJAKMARRJA Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra, te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet,oqeanet pakufij...




Komentet e fundit!

Emri: hagdgsjad
Email: sdghfdhjd@hotmail.com
Komenti: ikni qijuni ju qe shani ket ese

Emri: jonida elezi
Email: jonidael@hotmail.com
Komenti: shume bukur. Bravo.

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: se ato qe te kane vendos like ja kane fut kot ndoshta edhe pa e lexu

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ese kot dhe une them nese nuk do te marresh dislikes me mire mere e fshije kete ese nese di ta fshish ok

Emri: x ermer
Email: flora@hotmail.com
Komenti: kjo ne te vertete eshte nje ese me plot kuptim po kush nuk di te shkruaj nje ese ja fusin kot komenteve pra e dashur bora ti nuk dike te shkruash nje ese a e ke publiku ndonje ese ti zmr

Emri: elda
Email: lena@yahoo.com
Komenti: cilen mesuese e ke ne kujdestari tek e 10-ta D tek shkolla sejdi dida

Emri: ama media
Email: ama media@ yahoo.com
Komenti:

Emri: ama media
Email: ama media@ yahoo.com
Komenti:

Emri: era bora
Email: era bora@live.com
Komenti: nuk eshte gjakmarrja ligj i natyres por ligj qe ekane vendosur njerezit.....

Emri: besi
Email: aulona-besforti@hotmail.com
Komenti: like plzzzz



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com