Data e postimit: 2020-11-26 12:18:30
Lexime: 2458
Shtëpiake e Dëshpëruar
Autori: Anonime
Lloji: Ese informuese
Tema: Shtëpiake e Dëshpëruar
Shkolla: Xxx
Klasa: XI
Qyteti: Xxx
E-mail: Email eshte i fshehur!


U zgjova NE mengjes
Me plot kuriozitet
Te shihem ne pasqyre
E Te shoh sa jam e mirë.

Të pastroja dhëmbët oh
sa qejf kisha ,
por edhe të parfimosesha
Nuk është se nuk dija.

Hapa sytë të shihja
Në dritare, po cte shihja
Mendova por nuk dija nga
tia nisja.

Ne nje ane pizhamet
Ne tjetren fustanet
Ne mes corapet
E mbi to sandalet.

Fillova ti paloja
Me ate merzi qe kisha
Kur vija Te fustanet
PA pritese I hekurosja.

Posa perfundova rrobat
Pashee tek pasqyra
Nje buzekuq I kuq
Ishte shkrire nga nxehtesia.

I premtova vetes
Se ska me buzekuq
Vetem ndonjehere
Kur Te shkoj ndokund.

Lashe dhomen e
Ika NE kuzhine
Te shihja c'kishte per ushqim
Se po vdisja uri.

Kur hyra aty pashe
Rreth e rrotull
Fillova Te besoj
Se shtepia ishte bere pis.

Prape fillova Te mendoja
Te shikoj TV apo Te
kap fshesen me plot merzi.

Pastrova pastrova por
U ndala per nje moment
mu duk vetja si Cinderella.

Hapa televizorin
Kur I kreva punet
Po aty mu duk vetja vertete
Shtepiake e Deshperuar.

Vepra te ngjashme
Autori: xhoana hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Une dhe televizioni
Jetojme ne shek XXI dhe teknologjia ka bere shume shpikje si psh.celulare,tv ,kompjutera ,tablete e shuem te tjera te cilat u perkasin dimensioneve e programeve te ndryshem.Si te gjithe moshataret e mi edhe une jam futur brenda ketij zhvillimi ,ku per ...
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: Rexhina Beba · Lloji: Ese informuese · Tema: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Te rinjte dhe rrjetet sociale
# Perdorimi i Rrjeteve Sociale nga Adoleshentët: Navigimi në Botën Virtuale Adoleshentët janë një nga grupet më të përfshira në përdorimin e rrjeteve sociale në ditët e sotme. Për ta, këto platforma janë më shumë se thjesht një mjet ...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: Gabriel Laloshi · Lloji: Ese informuese · Tema: Ushqime te shendetshme dhe jo te shendetshme
Shëndeti është pasuri më e madhe që mund të kemi. Të mbash trupin tënd të shëndoshë është një përgjegjësi e madhe që duhet t'i kushtojmë vëmendje të veçantë. Në këtë ese, do të shqyrtojmë faktorët kryesorë që ndikojnë në nj...
Autori: Steisi Mata · Lloji: Ese informuese · Tema: Trafikimi i qenieve njerezore
Tetori njihet si muaji i trafikimit të qenieve njerëzore.Në kuadër të këtij muaji, ne duhet të ndërgjegjësohemi sadopak në lidhje me këtë "krim". Por fillimisht, çfarë është trafikimi i qenieve njerëzore? Trafikimi i njerëzve është nj...
Autori: NAFI ÇEGRANI · Lloji: Ese informuese · Tema: I dënuar i pafajshëm !
Apeli i një shqiptari për burgim të padrejtë Nga Nafi ÇEGRAN Të nderuar zonja dhe zotërinj, Unë Nafi Çegrani me adresë në fshatin Çegran,1237 të Gostivarit, Maqedoni, nr. amzë: 1010946450188.( nr cel.00389 71 210 522 ) Ju drejtoh...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese informuese · Tema: skenderbeu
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
Autori: agnesa · Lloji: Ese informuese · Tema: jeta
shumica prej njerzve e kuptojne jeten si nje enderr ku gjithcka dhe cdo gje sillet rreth tyre Ne fakt jeta eshte nje sprove dhe sprovat e jetes s'duhet ti marrim me siklet por duhet ti qartesojme me qetesi shpirtrore dhe emocionale Vete fjala jete do te...
Autori: Edmond Reci · Lloji: Ese informuese · Tema: Si te ndalojme klonizimin e shoqerise
Shoqeria eshte nje grup njerezish te cilet kane karakteristika te perbashketa.Ato manifestojne se bashku keto karakteristika per nje unifikim te vetem.Fenomeni i klonizimit ndodh kur shoqeri te ndryshme perpiqen te shkojne drejt nje te perbashkete te vetm...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: xhesjana gjini · Lloji: Ese informuese · Tema: gjakmarrja
Nder plaget me te vjtra te Shqiperise dhe shqiptareve eshte gjakmarrja.GJakmarrja eshte nje hakmarrje gjak per gjak ku sjell vrasjen e personave dhe ngujimin e shume te tjereve.GJakmarrja ka shume faktore dominues ne shoqerine shqiptare, ka qene dhe eshte...
Autori: Emilian · Lloji: Ese informuese · Tema: Adoleshenca
Moshataret e mi jane ne fazen e adoleshences, qe do te thote faza me e rendesishme e jetes.Ne kete faze ne mesojme shume gjera çka e ben kete fazen me te rendesishme. Ne marrim drejtimin e e jetes nga çka mesojme ne te tashmen.Ne gjithashtu jemi te ndry...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com