Data e postimit: 2014-08-06 17:18:45
Lexime: 17194
Natyra
Lloji: Ese informuese
Tema: Informacion per natyren
Autori: ervesta kucuku
Shkolla: shkolla dervish hekali
Klasa: 10 -c
Qyteti: ballsh
E-mail: era_angel_1@yahoo.com


Gjithqka që kemi rreth nesh ka te bej me natyren .Në natyrë egzistojn gjallesa të ndryshme.Gjithashtu natyra ka bukurin e vet ku ne ket stin është gjalleruar zbukuruar me gjelbrim dhe me lule shumë ngjyrëshe.

Natyra (lat.: natura, lindje,krijim; Amtyra nga fjala amë, lindëse; në greqisht φύσις - fisis: rritje, nga rrjedh edhe emri i fizikës;).

Në jetën e përditshme me Natyra nënkuptohet llojllojshmëria e tërësishme biologjike dhe peisazhore.[1] Fjala natyrë përdoret për gjithçka në botë që nuk është krijuar nga njeriu. Gjërat që janë pjesë e natyrës quhen natyrore. Natyra (quhet edhe bota lëndore, gjithësia lëndore, bota natyrore) është gjithçka lëndore dhe shkakore apo vepruese (energjike), veçanërisht në formën e saj thelbësore. Natyra është lëndë e studimit shkencor, dhe historia e emërtimit është e lidhur me historinë e shkencës. Në shkallën matëse, "natyra" përfshin çdo send nga gjithësinorja (kozmikja) deri tek masa nën atomike. Këtu përfshihen çdo gjallesë, bimë, dhe mineral; të gjitha burimet dhe ndodhitë natyrore (uraganet, stuhitë, tërmetet (tokë lëkundjet) ) si edhe sjelljet e gjallesave dhe ecuritë e shoqëruara me sende jofrymore - mënyrën qe ndryshohen gjërat.

Vepra te ngjashme
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjes...
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...
Autori: ola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pranvera
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqeshjen e luleve, zhurmën e zogjve dhe ripërtrirjen e natyrës. Zëri i hapave të pranverës prish gjumin e dimrit dhe natyrën e kaplon aroma, freskia dh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
E ndjej afshin e saj që ndihet në ajër.Më deh me aromën e vet këndellëse.Shoh të shtrihet nëpër tokë.E bën të rilindë dhe ndërlikset në pemë dhe e vesh me lule.Si ulet nëpër qiej dhe i përzë retë.Nxjerr në pah kaltërsinë e çiltë...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Myzejen Gjuzi · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Natyra
Në natyrë të qetë kur jam gjithmonë ëndërroj, e këngë të bukura me zogjtë filloj këndoj. Cicërimat e tyre me ëmbëlsi i ndjej e shikoj plot gaz zogun ne fole. Fluturat anë e mbanë mbi cdo lule fluturojnë dhe me bletët kra...
Autori: Ardit Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Sot është 21 Marsi dhe poashtu është dita e pranverës. Në pranverë qelin lulet dhe zbukurohet natyra. Fillojnë të vijnë bletët dhe të thithin nektarin e ëmbël te luleve. Na ndihmojnë që të qelin lulet. Edhe koha fillon që të nxehet, por...
Autori: Hysen Aleti · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: natyra
Natyra E ulur po rri E rrethuar nga gjelberimi Thelle ne shput po e ndjeia Ndnjenjen e gezimit Lart ne peme po degjoja Cicerimat e nje bilbili Bukur kenges ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Natyrës Me plot gjelbërim Me pemë dhe fryta Me plot lule dhe freski Sjell plot gëzim Natyra jon...
Autori: xheni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,r...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Mali Mbushur mali me lisa Veshur plot gjelbërim Qesh natyra Zogu cicëron Lisi bën hije Lulet po lulëzojnë ngjyra-ngjyra Natyra na thërret në kopshtin e vet Pishat lëshojnë aromë Era vjen kudo Qelin pemët Frytet më t...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i alegorise se shpelles
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të historisë së filozofisë. Ajo paraqet një shpjegim të thellë filozofik për natyrën e realitetit, perceptimit të njeriut dhe misionin e filozofisë. ...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, filozofi, rendesia e filozofise
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histori. Idetë më të rëndësishme në historinë e filozofisë konsiderohen si një pikë kthese në sferën e mendimit. Ideja apo citati tregojnë shumë pa...




Komentet e fundit!

Emri: aklla
Email: aklla@live.com
Komenti: E KE BERE MIRE TE LUMTE PO TALLEM KOT FARE

Emri: eemamma
Email: macupicu@gmail.com
Komenti: / shume idiote

Emri: Flori
Email: flori21@hotmail.com
Komenti: AAAAAA kjo eshte jashtezakonisht nje tekst apo nje tregim i bukur me arsye 1234 apo siq te quajn ty ka mundsi ta shikosh veten tende se pari me pas mun ti korrigjosh te tjeret sepse kjo eshte nje tregim ose pershkrim qe fjalite e saja kan kuptim ti nese nuk ke shkoll ateher fjalit e ketij pershkrimi skan kuptim kjo vlen vetem per tty.

Emri: MEGI
Email: megi_11@fieri.com
Komenti: dicka e kuptueshme

Emri: era
Email: era@yahoo.com
Komenti: copy paste eshte aman

Emri: 1234
Email: 1234@ymail.com
Komenti: ja ke fut kot fjalite nuk kane kuptim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com