Data e postimit: 2021-05-11 08:11:51
Lexime: 1697
VESHKAT
Lloji: Ese informuese
Tema: ndertimi dhe funksioni i veshkave
Autori: MELINA
Shkolla: FARKE E VOGEL
Klasa: 6
Qyteti: Tirane
E-mail: MELINA01@GMAIL.COM


Veshkat ndodhen ne pjesen e prapme poshte kafazit te kraharorit.Qe jane ne forme fasuleje me nje madhesi sa mausi.Veshkat kane aftesi te filtrojne gjakun duke vecuar helmet dhe kriperat bashke me nje sasi uji formohet urina qe del jashte.Ky proces quhet jashteqitje,gjaku kalon ne veshka cdo 30 min,qe do te thote 40 here ne 24 ore.Semundjet e veshkave: 1.Nefriti eshte demtimi i pjeses se brendshme se veshkes/qe mund te kurohet.2.Guret ne veshka qe formohen nga ujerat qe permbajne kripera te ndryshme.3.Pamjaftueshmeria e Veshkave eshte kur veshkat nuk te kryejne funksionin e tyre per kete neqoftese eshte demtuar njera veshke mund te hiqet dhe njerriu jetonn normalisht kurse po te jene te demtuara te dyja,, perdoret 1 aparat i cili quhet ''HEMODIALIZ''.

Vepra te ngjashme
Autori: ona liona · Lloji: Pershkrim · Tema: instrumenti muzikor fyelli
fyelli eshte nje instrument muzikor i cili perdoret nga barijte mund ta gjejme ne madhesi te ndryshme duke filluar nga 18 ne 90 cm she ndertohet prej druri te bushit ,te arres ,por ka dhe nga gypa metalik sidomos prej bronci .Fuelli eshte instrument frymo...
Autori: Marjela N · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jam e vecante,jam Shqipetare
Kur kam shkuar jashte shtetit,me kane pyetur se nga cili qytet jam.Ne ate moment,me nje krenari te madhe,un kam thene qe jam shqipetare sepse qe te jesh Shqipetar eshte nje privilegj,i cili duhet mbrojtur nga ata qe jane duke e prishur ate.Shqiperia mund ...
Autori: xhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune...
Autori: GEDDA GEDDA · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: FACEBOOK-U
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!.. Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu si...
Autori: GEDDA GEDDA · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: FACEBOOK-U
Përshëndetje miq! Sot po shkruaj kete ese argumentuese po ashtu dhd bindëse vetëm për një qëllim!.. Shume te rinj nuk i kushtojne me rëndësi aktivitetit fizik api gjimnastikës dhe shkaku e dini cili është interneti sidomod FACEBOOK-U ashtu si...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Efekti serre
Atmosfera e Tokes eshte unike,krahasuar me planetet e tjere te sistemit tone diellor.Per shkak te ekzistences se saj,ne planetin tone ka jete.Ne toke do te kishte diferenca te medha midis temperaturave te dites dhe te nates nese nuk do te ishte atmosfera,...
Autori: sara xheleshi · Lloji: Ese informuese · Tema: informacion te pergjithshem
Iktiosaurusi ose peshku hardhuce ka marre kete emer per shkak te formes se tij.Disa fosile qe jane gjetur,kane patur brenda iktisaurusi te vogel, ndaj ekspertet besojne se ata lindin te vegjel,ne vend qe te b...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Greta · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Problemet e adoleshences
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe perballen femijet ne moshen e adoleshences mund te jene fatale.Mashtrimi nga moshat me te rritura eshte i lehte pasi pjekuria e tyre eshte e pakte dhe siguria...
Autori: sindi sindi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Homeri thote se jeta e njeriut eshte e ndikuar nga fati. Sa e vertete eshte kjo?
Po e them qe ne fillim qasjen time fati ndikohet nga ne,por sigurisht qe nje perqindje paksa e konsiderueshme eshte e "pashpejgueshme". Pse ndodh kjo ? Fati vendoset nga ne? Njerezit jane sjelle shume te shqetesuar duke sjelle keshtu qe te dominoje br...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
Autori: fikrijeibishi · Lloji: Analize letrare · Tema: trimst nuk vdesin por ato jetojn gjithmon
Trimat kane luftuar per athen evet ata dhane gjakun e tyre jete e vet per atdheun,gjaku i tyre eshte derdhur vetem per sakrifica qe kane ndodhur.ata na lane shume gjera e shume fjal qe ne i perdorim sot.trimat me te njohur kane qene;Naim Frasheri,Ismail K...
Autori: Gerald.D · Lloji: Analize letrare · Tema: Krijim i shkurter per natyren
Natyra ka 4 stinet e saj te bukura por qe ndonjehere mund te jene te demshme si ne rastin e stines se dimirit ku per shkak te rreshjeve te medha te debores ose shiut te madh te kete pasur permbytje ose aksidente apo deme njerzore, por dimri ka edhe bukur...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com