Data e postimit: 2018-03-02 04:13:38
Lexime: 3617
Drejtesia e Shtetit
Lloji: Ese informuese
Tema: Shteti
Autori: Hakibe Krasniqi
Shkolla: Fatmir Berisha
Klasa: V-3
Qyteti: Prizren
E-mail: HakibeKrasniqi@gmail.com


PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LUFTUAR SEPSE DUAM LIRI APO SEPSE DUAM TA SHTRYDHIM POPULLIN E TA BRAKTISIM DUKE THENË SE NUK ESHT I ZHVILLUAR??APO KEMI LUFTIAR SEPSE DONIM TA JEPNIM TOKEN TONË E TE MOS PRANOHESHIM SI SHTET NE EVROP.E DI SE QPO VUAJN TE TJERET QE KAN LUFTRA EDHE NE KEMI VUAJTUR...POR TA MENDODH THELL KEMI VUAJTUR PA ARSYE.UN PER VETE NUK JAM E LIRË JO PER NDNJE GJE PO NUK NDIHEM E TILL...DAL NE RRUG SHOH NJEREZ TE LENE PAS DORE TE SHTRIR NE TOKË DUKE KERKUAR PAK PARA PER BUKEN E GOJES...SHOH NJEREZ TE TJER QE SKAN SHTEPI SKAN PUNË MBK TE GJITHA SKAN GJERAT ELEMENTARE PER JETË...DHE CFARËË???KETE E QUANI LIRI JUU???UN PER VETE E QUAJ PADREJTSI DHE KUFIZIM JETESE...LERI KTO...VI NE SHKOLL E SHOH MESIMDHENES QE KERKOJN RRITJE PAGASH...JO...JOO...JOOO...KESHTU SDO ARRIJM...MEQE PO LARGOHENI SE VRNDET TJERA JAN ME TE ZHVILLUARA...ATEHER PSE NUK PUNONI EDHE JU QE TA ZHVILLONI VENDIN...KJO SESHT JETË...ESHTE SKLLAVERI DHE PAKENAQESI...ESHTE URREJTJE NDAJ POPULLIT TEND DHE NDAJ VETES TENDE QE NUK MUNDOHESH TE PERMISOHESH POR VETEM TE IKESH...JETOJ NE NJE VEND KU PARAJA MBIZOTRON LUMTURIN...KU ASGJE NUK VLEN PERVEQ PARAS...NESE KJO ESHT LIRI ATEHER LE TE VDES UN BASHK ME FJAKET E MIA

Vepra te ngjashme
Autori: Anduena Shabanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon gjdo gje dhe nuk kan as nje deg te vetme per tu kapur e per te jetur. Mendoj qe kjo nuk esht e drejt kur shum njerz vuajn nga urija e ndresa te pasurit us...
Autori: Argjira Ajeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje pushim i padeshirueshem
Po filloj qe te flas per kete pandemi sepse jam merzitur vetem ne shtepi duke ndenjur ,me ka marr malli shum per shkollen per shoket dhe shoqet e mia . shpresoj qe te jenin te gjith mire me shendet,po filloj te tregoj nje ngjarje e cila lidhet me familje...
Autori: Ardijona · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bëje a'të q'është e drejtë
Te gjith kemi obligimet tona qe fati na i sjell. Te gjith e paraqesim veten ton te fort mendojm se mund te bejm gjdo gje,kemi forc dhe mud te vazhojm rrugen qe e kemi para ejo ate qe e kemi anash. Por Forca Nga nje her na liget,vijn plot semundje qe dua...
Autori: Xhoana Gjana · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo liria e njerzve por...liria e shpirtit.
Shpirti eshte dicka hyjnor,te cilin vec Zoti di ta kontrolloje,ta shtyje drejt dashurise,ta largoje nga urrejtja e ta beje te ndjeje edhe kontrastet e lumturise.Por,befas kur njeriu ndjen se realiteti eshte ndryshe.Njeriu ka lindur me pranga e do te vdese...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: ÇFAR JAN KTO GJERA QE NA NDODHIN ?
E di qe ne kete bot kemi shum sfida e aventura te ndryshme.E di qe ne kete bot jemi nxenes dhe kemi provime. E di qe kjo bot nuk na jep gjithmon ate qe e deshirojm her na deshpron e her na gezon.E di se problemet nuk kan te ndalur kurr dalin nje pas nje p...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te...
Autori: Erisa · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Eh... Jeta! Jeta esht shum e shkurter. Ta jetojme ate sa jemi dhe ta shijojme deri ne fund. Duke pare se cfare ndodh ne ditet e sotme ne mendojme se te jetosh do te thote ti plotesosh te gjitha deshirat qe ne kemi. Jeta ka shum veshtiresi por me ndihmen e...
Autori: Sidorela Musaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHendritsi i nje erresire
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vaj...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: lulzim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot pergjigje ! Si eshte te biesh ne dashuri? Mos eshte gje ajo ndjenja perbrenda qe ndonjehere kur te vjen ndermend te ben te flakerosh? Perse disa njerez bi...
Autori: Armondaa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kjo dhimbje e thell mund te sjell fryte paqeje
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj ne vendin ton. Deshmoret jan ata te cilet sollen ket fjal ketu ,ata kaluan shum sfida,sfida te cilat nuk jan te lehta per tu perballur, ata madje dhan jet...
Autori: Xhonalda Hysko · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: "ME LEJO TE FLAS"
Te gjithe jemi individe dhe kemi nevoje per liri.te gjithe njerezit jan te barabarte dhe te gjithe kane te drejte te flasin,kane nevoje per liri fjale.sot jemi ne nje shtet demokratik dhe me shume se kushdo,vemendja duhet te jete te njeriu,sepse ne njerez...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com