Data e postimit: 2020-10-27 00:58:01
Lexime: 2978 |
Autori:
Xhulja Nikolla
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave
Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dh...
|
Qfardo qe kemi perjetuar ka qen e dhimbshme,por kjo dhimbje beri qe sot fjala pavarsi te mbizotroj ne vendin ton.
Deshmoret jan ata te cilet sollen ket fjal ketu ,ata kaluan shum sfida,sfida te cilat nuk jan te lehta per tu perballur, ata madje dhan jet...
|
A ka ndaluar dikush për një moment për të parë pasdite?
Që prej disa muajsh kam filluar të kushtoj dhe të parashikoj gjithçka që do të më ndihmojë të gjej rrugën time. Në veçanti, deklaroj veten të tërhequr nga pasdite dimërore.
Du...
|
Ne jeten e sotme shohim shume njerez te cilet mburren per forcen e tyre por ka edhe disa te tjere te cilet krenohen me zgjuarsine e tyre.Disa mendojne se po te jesh i forte mund te zgjidhesh gjithcka disa te tjere mendojne se po te jesh i zgjuar mund te p...
|
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...
|
Autori:
Kelima Kotarja
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
A realizohet nje enderr e cila nk ka baze reale?
Ese!
Nje njeri brenda per brenda nje viti duhet te shohe te pakten 1400 endrra...
Shumica e njerezve bejen te pamunduren duke provuar per ta khyer ate ne realitet!!
Po nese nje njeri do te donte te bente realitetnje enderr e cila nuk ka per baze asgje ...
|
Autori:
Kris Hasa
·
Lloji:
Ese argumentuese
·
Tema:
Mungesa e misticizmit tek zhanri historik ne letersi
Misteri, ai element qe i jep jete letersise ne parim, eshte gjithashtu pothuajse inekzistent ne disa rryma te ketij arti. Shkrimet e tipit romance, fantazi, triller e horror e kane mistiken baze te tyren. Sidoqofte nje rryme e ka kete tipar krejtesisht te...
|
ESE: QAJ APO QESH ME DON KISHOTIN
Nuk kemi as një dyshim se kalorësit historikë janë ndër personazhet më të çuditshëm që kanë populluar një pjesë të madhe të ngjarjeve, temave, subjekteve, lëndëve e historive. Nje I tille ishte edhe don...
|
Kjo dite nisi is nje nga ditet me te shemtuara te Jetes time.une jam zene me shoqen time te ngushte dhe doja ti thoja asaj se e dua shume.dua ti them se nuk kam dashur kurre qe te zihem me te.por prape se prape,une nuk do ti them asaj “me fal”sepse ...
|
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cilen e perjetojme boten reale qe na rrethon dhe ate qe enderrojm, enderrat dhe realiteti shkrihen e behen nje teresi, teresi qe nderthur pelhuren ne te cilen ...
|
Lindi pyetja pse ? Pse vallë quhet jetë? Kush na krijoi ne ? Pyetje pa fund qe mund ti parashtrojm vetes cdo njeri prej nesh. Lindem , u rritem , dhe ja ku jemi tani duke jetuar ne vitin 2013 . Të harrojm te shkuaren , Të jetojm te tashmen , e te meso...
|
70-vjetori i clirimit te shqiperise
Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qy...
|
kam deshir ta gjejj kete liber sa me shpejttt perrall valeve te jetes
|
mesuesi im i dashur ty do te kujtoj gjithmon ........ti do te qendrosh gjithmon ne zemrat tona sot ishte 7 marsi i fundit me ty ne te gjith nxenesit ate dit kishim qen edhe te gezuar por edhe te pikelluar qe ishte nje dit e fundit qe do ta festojm me ...
|