Data e postimit: 2020-10-07 16:42:06
Lexime: 2389 |
ditelindja ime
ne ditelindjen time ftova shume shoke si Elkuranin,Arblendin,Bardhin,e shume shok te tjere.ne para se te vinte torta e ditelindjes sime ne benim lojra te ndryshme etj.kurr erdhi torta ime te gjithe u habiten uaaaaaaaaa.
Une mendova nje ...
|
"Robinson kruzo"
Ky roman i Defo tregon nje gjendje tejet
interesante . Ai pershkruan jeten e heroit te tij ''Robinson Kruzo'' .
- Robinson Kruzo lindi ne vitin 1632 ne '' New york '' nga nje familje e mire , por nuk ishte vendos , por babain e ...
|
Liria e fjalës
Liria është një dritare e jetës.
Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme.
Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
|
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
|
Televizioni eshte mjeti me i perhapur i komunikimit te populli i cili luan nje rol teper te rendesishem ne jeten e perditshme pasi ndjekja e tij, ne ditet e sotme eshte nje nga menyrat kryesore te argetimit per shumicen e shtresave te popullsise. Per mend...
|
Jeta sociale
Perikliu ishte një burrë shteti, orator dhe gjeneral i rëndësishëm me ndikim në Athinë gjatë Epokës së Artë, periudha midis luftërave Persiane dhe Peloponeziane. Ai kishte prejardhje nga familja Alkmeonide. Perikliu u lind më ...
|
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Përpjekjet e Humbura"
Titulli: Përpjekjet e Humbura
Autori: Samuel Beckett
Lloji i tekstit: Drama
Viti i publikimit: 1953
Analizë e tekstit:
"Përpjekjet e Humbura" është një d...
|
SUMMER SEASON
All seasons are beautiful but best of all is Summer. During the summer there is a lot of heat and the farmers go out and work in the fields. During the summer holidays many people and children go to many places of entertainment, entertainme...
|
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e tij e rralle, por dhe nga bujaria dhe mikpritja beratase.
Berati si qytet eshte i ndertuar ne mes te kater maleve e e duket si nje amfiteater antik. E jo me...
|
ajo qe interesohet per ate shoqe qe eshte zene ul veten duke pyetyr mesuesen per te dhe duke i folur :P
|
Gjuha e medias
media eshte instirucioni i 4-te me i pavaruar nga institucionet e tjera pse e themi kete gje pasi media nuk zgjidhet me vote si tek institucionet si psh ai ekzekutiv legjislativ apo gjyqsor pavarsisht sa i pavaruar "duhet" te jete nje m...
|
Mir se vini ministra ne kosove e lir
19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tue ardh pa kurfar faji ata jan dal te paster si loti ministrat janse i ka rrit Kosova nan se gjuha shqipe ...
|
Miti i Prometeut permbledh historine e cdo heroi qe ka egzistuar...
Prometeu njihet si krijuesi i njeriut te pare prej balte dhe titani qe solli "zjarrin e zhvillimit" njerezimit...
Zjarri ishte privilegji i vetem i perendive por Prometeu duke mos dashu...
|
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe nuk e kuptoja se cdo te thoshte me te vertet te kesh nje vella me te madh qe do te ishte mbeshtetja jote.por kur fati jot ishte qe te ikje ne gurbet ateher...
|