Data e postimit: 2018-03-16 13:19:38
Lexime: 2727
zahir pajaziti
Lloji: Analize letrare
Tema: zahir pajaziti
Autori: erdi syla
Shkolla: ali hadri
Klasa: 1B
Qyteti: podujeve
E-mail: erdi.syla@mail.ru


"Zahir Pajaziti"

U vrane trimat ne pestove
Duke luftuar per Kosovë!

Syri i shqipes s'trembet per liri
Ku flitet shqip i themi dardani.

Urojme token qe te rriti
Ty o trim, ZAHIR PAJAZITI!!!!

☺ ☺ ☺

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Zahir Pajaziti Ky zahiri djal Shkodrani Shumë luftra ndër Shqipni na i bani Kur filluen serbet me hy Zahiri iu del ne pritë E iu thot qka keni lypë që keni ardhë Kthehuni shpejjjjttttttt ka keni hy Se ia bëj trupin shkrumb e hiii .......
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Per lirine e Kosoves
Pritem me vite e derisa erdhi dita e shumepritur e lirise sone.Luftuan trimat tane per t'ia japur lirine vendit tone Kosoves.E kundershtuam shkaun dhe luftuam per liri.Tani pra erdhi ajo dite.Tani ne nuk duhet te kundershtojme shqiptaret por te jemi bashk...
Autori: Fisnik Osmani · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Kjo veper e imja permban karakter emocionues,sepse tregon per Kosoven ne periudha te veshtira per te. Kjo veper ose kjo poezi me mire ta quaj eshte bere vetem per Kosoven dhe prandaj titulli i saj eshte " KOSOVA IME ". Faleminderit. KOSOVA IME ...
Autori: Anes Jemini · Lloji: Poezi lirike · Tema: Kosova
Dikush me quan Iliri, Dikush me quan Arberi Une jam Kosova, e lashta Dardani. Une jam i lashte sa dhe vet kjo toke, atehere kur zoti fliste shqip ne kete vend te quajtur Kosove. Kendej kalonin shume qakenje te eshtur per kete vend por jemi D...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Poezi lirike · Tema: Pavaresia
Sa femije qan, Sa burra u vrane, Sa pleq u lenduan, Sa familje rrezikuan. Sa gjak u derdh per liri, Sa lot u derdhen per pavarsi, Rrofte emri pavaresi Shteti yne KOSOVE!
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Syri trembet ,krahu s'trembet ! 2.I ligu dorëzohet ,trimi nuk dorëzohet ! 3.Shumë njerëz ,shohin edhe gjilpërën më të vogël ! 4.Kush zgjohet herët,zgjohet me fat ! 5.Burrit i ka hije fjala e vërtetë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Syri trembet ,krahu s'trembet ! 2.I ligu dorëzohet ,trimi nuk dorëzohet ! 3.Shumë njerëz ,shohin edhe gjilpërën më të vogël ! 4.Kush zgjohet herët,zgjohet me fat ! 5.Burrit i ka hije fjala e vërtetë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Luan Haradinaj Si një luan,luftonte Luani Për liri kurr su ndali Heroizmin në luftë e tregoi Robërinë nga pushtuesi dot se duroi Ishte trim I pamposhtur Në fushë të zjarrit ,e t...
Autori: Hakibe Krasniqi · Lloji: Ese informuese · Tema: Shteti
PO TE FILLOJ QE NGA ME HERET SHOH SE KEMI LUFTUAR SHUM POR NUK E DI ARSYEN PSE KEMI LUFTUAR??KEMI LUFTUAR SEPSE DUAM LIRI APO SEPSE DUAM TA SHTRYDHIM POPULLIN E TA BRAKTISIM DUKE THENË SE NUK ESHT I ZHVILLUAR??APO KEMI LUFTIAR SEPSE DONIM TA JEPNIM TOKEN...
Autori: shaban · Lloji: Poezi lirike · Tema: pavarsia
Sa kohë ka kaluar derisa erdhi kjo ditë Sa shumë njerëz janë flijuar sa shumë kemi prit. Plot sakrifica e mundime plot vuajtje e padrejtësi kaloj kjo Kosova ime gjatë rrugës për Pavarësi. Vite e vite të tëra trimat për liri lu...
Autori: qendresa selimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per atdheun tim
kosova vendi im a e di sa shume te dua per ty jeten e flijoj a e di sa shume trima u vrane ne ket toke sa gjak ehte derdhur vetem per ty kosove kudo qe te shkoje te shetise boten ty asnje vend ste zavendeson ty prandaj te dua shume
Autori: Blerta Shurdhani · Lloji: Tregime erotike · Tema: Deshmoret e liris
Kush i doli trim tokes se d heute Kush e ndoqi rrugen e Skenderbeut Kush e dha jeten e lir te jetojn Muhameti e Rexhepi deshmoret ton Ne Jezercin legendar Po lUftojn trimat Shqiptar Lufton kelota e sakizat Park u ndal I sulmojn privat Nisi...
Autori: Donika Beqiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Trimeria
Dëshmori Ali Ajeti Ali Ajeti trim kosovar, Luftoi me shokë për liri të saj, Luftoi pa frikë e me burrëri, Nuk duhet ta harrojmë trimërin e tij. Ne jemi të lumtur por duksh vajton, Nëna dëshmorin kurr nuk e harron, U...
Autori: Katana Gacaferi · Lloji: Poezi personale · Tema: Per heroin Agim Ramadanin
Pse nxen dielli lart mbi male Atje jane trimat n'Koshare Jane qu trimat e jane betu Per KOSOVE dojne me luftu. Djemt e forte trima t'vertete Eshte Agimi me shoket e vet 9 prilli ne histori Qe u m'posht "shtriga" serbi Luftuan trimat n'bore ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com