Data e postimit: 2016-04-28 15:05:36
Lexime: 2420
thenie
Lloji: Analize letrare
Tema: e
Autori: enderra
Shkolla: 28 nentori
Klasa: 8c
Qyteti: amsterdam
E-mail: onatona@gmail.com


enderro sikur do te jetosh pergjithmon jeto sikur do te vdesesh sot

Vepra te ngjashme
Autori: xhori · Lloji: Analize letrare · Tema: adoleshenca
Jetoje jeten e lire Mos mendo se te pert dicka e veshtire Jeto duke luajtur, me fatin duke lodruar Jeto duke jetuar... Jeto pa dhimbje adoleshencen Me ze te lart shprehe preferencen Mos kerko te jetosh e nguruar Perpiqu te...jetosh duke jetuar ...
Autori: elma mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta e nje njeriu te zakonshem
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe te dashurojne .Ne jete ka caste te mira dhe te keqia .tTe qeshura dhe te qara .Ne jete mund te perballesh me sfida te renda te cilat duhet i perballosh.Mos...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: ENKELEDA PAPA · Lloji: Poezi lirike · Tema: Jeta,perle e shpirtit
Sikur,sikur njehere te masja kohen me drita te ndricoja boten. Shpirtin te gezoja dhe cdo vlere te tij te lumturoja. Ta ktheja ne loje dhe gjithcka te ishte e lyer me boje. Ne shkronjat e mia te pikonte, ta fshinte e ta hidheronte. Mes nje s...
Autori: frensis · Lloji: Poezi personale · Tema: gjithcka
Sikur shoqet te ishin te sinqerta e mos te me mbyste tradhetia Sikur qielli te ishte blu e mos te mbizoteronte vranesia Sikur erresira te fashitej por drita te mos venitej Sikur dielli te ndriconte dhe drita qiellin ta pastronte
Autori: kostandina idrizaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: zemra e debuar
Kur te pashe ,ne dashuri rash Beje sikur s'shikoje, dhe mua me lendoje. Dukeshe sikur s'me njihje dhe s'doje t'ja dije. Papritur shikimi mu erresua dhe drita u largua. Ngrita koken drejt qiellit dhe degjova nje ze, nga brendesia e diellit. Ai m...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: Renis Hamza · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi
Sikur të kisha krahë E në qiell të endesha i lirë Yjet t’i prekja me duar Të ikja larg nga kjo bote e pështirë Sikur të kisha krahë E hënën ta vizitoja Duke qëndruar mbi të i vetëm Portetin tënd të vizatoja Sikur të kisha k...
Autori: Arsim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Çështë jeta?!! A e keni pyetur veten ndonjëherë!!? Kjo pyetje e parashtruar vetes më shtyri të mendoj se çka është realiteti çka është në realitet jeta ,e realiteti më duket se ështe i hidhur shumë. Ndersa ne jemi te prirur te ndegjojme ...
Autori: Arbri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jetoje jeten koha esht e cmuar
Nuk pres asgje nga askush! Te presesh te ben gjithmone keq. Problemet nuk jane te perjetshme dhe kane gjithmone nje zgjidhje. E vetmja qe nuk ka zgjidhje eshte vdekja. Mos lejo askend te te ofendoje ose poshteroje! Asnjehere mos humb vleresimin ...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Pengesa e nje dashurie
Un dhe nje vajz tjeter,njekohesisht e donim nje djal, por ai me donte mua,te gjith e dinin kete, ajo vajza tjeter bente gjithqka te na ndante... Gjithmon me thoshte shum gjera mua... gjithmon ia ktheja keshtu: "Mos na pengo,ai mua me do"Kjo Vazhdoi ...
Autori: Armir Krasniqi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
do te doja te isha pike loti te lindja ne syte e tu ne faqen tende te rreshqisja na buzen tende te vdisja jeta eshte te dashurosh te dashurosh eshte te vuash te vuash eshte te vdesesh ateher pse te jetosh ??????????,
Autori: Julijana Nika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fëmijëria
Ditet po pasojne njera tjetren.Ashtu sic koha ndryshon dita-dites ashtu po ndryshoj dhe une.Po rritem. Po hyj dhe une tek bota djallezore e te rriturve.Po hyj ne ate boten qe dikur e dashuroja por sot...? Ehh ta dini se c'mendoj sot ! Do te doja te ekzist...
Autori: VALERJANA TAFOSHI · Lloji: Poezi personale · Tema: MREKULLITE
MREKULLI DO TE ISHTE EH SA MIRE DO ISHTE SIKUR NE VEND TE FJALEVE VEQ" BUZEQESHJE TE KISHTE MREKULLI DO TE ISHTE VERTET; MREKULLI; SIKUR TE GJITHE TE FALNIM ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com