Data e postimit: 2017-02-19 17:09:35
Lexime: 3720
mesuesja
Lloji: Analize letrare
Tema: mesuesja
Autori: mendim kafexhiu
Shkolla: isa boletini
Klasa: 4
Qyteti: rahovec
E-mail: mendim.k@hotmail.com


mesuesja

ti na mesove
gjerat qe si dinim na i tregove
qdo mesim
na i shpjegova

A,B,Cne na e mesove
numrat 123
na i shpjegove

Vepra te ngjashme
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Mesuesja ime
Mesuesja ime Na mesove, Na edukove, Shok e shoqe, Na gezove.
Autori: dea · Lloji: Poezi kolone · Tema: mesuesja
ishte mengjes shtatori ne klas te par une hyra kur pash fyyren tende embel te qeshte fytyra ti me mesove shkronjen e pare emrin nene me mesove te shkruaj ty te dhurova buqeten e pare asnhehere ste pash si te huaj kujtoj me mall oret e mes...
Autori: leonita kelmendi · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena ime
Nena ime SA SHUM QE TE DUA TI KE VLER ARI PER MUA ME MESOVE TE EC ME MESOVE TE FLAS FJALEN E PARE NENE ME ZEMER E THERRAS
Autori: ana · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena
nena ime me mesove sa shume gjera me tregove edhe sot kur t kujtoj zerin tnd kurr se harroj!!
Autori: Donart Kastrati · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per mesuesen
Mesuesja ime e dashur.... Te dua shume ti me edukove.., dhe me mesove. Ti ishe arsyeja e nje note te mire spse ti ishe dhe do jesh mesuesja me e mire q kam pare ndonjehere ne jeten time.... Ndonjehere ulem mendoj Une kam shum fat them me vete sepse me ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mesueses se fillores
Mesuesja ime.Ishe ti personi qe gjithnje me mbeshtete.Ishe ti personi qe sa here rrezohesha me thoje se do ngrihem me I forte.Ishte ti personi I cili nuk do te doja te zevendesoja me tjeter njeri.Ishe ti ajo qe me bere te besoj te vetja,me mesove abetare...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Tregime erotike · Tema: MESUESJA IME E PAR
MESUESJA SYLHANE KE VITE PAS VETES QE PO TE AFROHET PLEQERIA POR KURR NUK TU ZBEH PER NXENES TY DASHURIA E DASHURA MESUESE DIKUR ISHE E RE POR DUKE PERCJELL GJENERATA PRAP MBETE E RE TE DUA TY MESUESE TE NDEROJ SI PRINDERIT E MI SEPSE TI ME MESOVE NE JET ...
Autori: sara · Lloji: Leter · Tema: leter mesueses sime
E dashur mesuese, Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmim.Ti na ke mesuar shkronjat,numrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme...
Autori: MEXHAIT OSMANI · Lloji: Leter · Tema: MESUESI I IM I DASHUR
MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DHE LEXIM UNE TANI EDHE PSE JAM I RRITURR DI SHUME GJERA POR TI ASNJEHR NUK DO TE HARROJ TY UNE TY SHUME TE DU MESEUES MENDOHEM ME VETEN PSE TI MUA ME BRAKTI...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: Kristina Meha · Lloji: Poezi personale · Tema: Humanists Nene Tereza
Nene Tereze Moj Nena jone , Denjesisht na perfaqeson , Te gjithe I ndihmove , Veten tende e harrove , Jeten tende e flijove , Me te semuret jetove , Zemergjersine u tregove, Dashurine u mesove , Bota te njohu e respektoi , Asnjehere nuk te ha...
Autori: anes gjelaj · Lloji: Analize letrare · Tema: dita e mesuesit
Nebanken e shkolles, u ula menjehere, ti mesues i daashur , me mesove abcene




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com