Data e postimit: 2018-10-13 18:12:07
Lexime: 6474
Shpella e pirateve (Petro Marko)
Lloji: Analize letrare
Tema: Shpella e pirateve
Autori: Dessi
Shkolla: Themistokli Germenji
Klasa: 10C
Qyteti: Korce
E-mail: desimyrteza12@gmail.com


Narrativa zhvillohet në krahinën e Bregut, në viset ku kish lindur autori dhe trajton eksplorimin që një grup fëmijësh i bën shpellës në brigjet e Jaliskarit të fshatit Dhërmi.

Përmbajtja e romanit është shpërndarë në pesë pjesë. Pjesa e parë ka dy tituj "Tregimi i Niko Dabos" dhe "Përleshja me peshkaqenin". Ndërsa pjesa e dytë mbanë titujt "Zbulimi i një fshehtësie shekullore", "Gjonbaba! Gjonbaba!" dhe "Lolua - Gjonbaba!. Në pjesen e tretë paraqiten titujt "Përgatitja", "Në sulm për futje në shpellë", "Në detin e shpellës" dhe "Viti 999!". Pjesa e katërt fillon me titullin "Emri i Rusman El Namsurit" vazhdon me "Gjonbiri" dhe përfundon me titullin "Gjonipi". Pjesa pestë dhe e fundit, ka pesë tituj. Fillon me titullin "Kthimi i humbjes", vazhdon me "Lundërthyes në skëterrë!", "Zbulime tjera", "Zëri i jetës" dhe përfundon me "Në krye Delfini i pionierëve!".

Ky liber flet per disa femije te cilet marrin informacione rreth kesaj shpelle.Ata vendosin te shkojne ne shpelle dhe menyra e vetme eshte me ndihmen e peshkatarit Niko Dabo. Ai i ndihmon femijet te bejne nje varke per te shkuar atje.Femijet shkojne dhe atje zbulojne shume gjera per historine e shpelles dhe banoret qe kane jetuar atje. Femijet ndihen zbulues dhe arkeologe per nje moment. Gezimi i tyre te linte pa fjale. Femijet largohen nga shpella me shpresen se do te vinin serish . Kur ata dalin varka e tyre nuk ishte me aty. Ata ndezin nje zjarr te madh .Pas disa minutash te afermit vijne ti shpëtojnë.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njeriu dhe dija
Njeriu ka qenë dhe është një qenie,e cila në të shumtën e kohës eksploron.Për të njohur më shumë Botën dhe për të kuptuar rregullat e saj.Si dhe që të zhvillojet e të marrë sa më shumë dritë nga “Dielli i diturisë”.Megjithatë k...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Per shpellen
Shpella e dragobis Afer bregut te nje lumi Briste kêndonte një njeri Pijaneci ne gosti Fmit pran tij rrishin tuj kja Të gjith leckanat ter e tha Gru e zeza pran e mbante Raki raki bertiti me za Ra ne lum deri ne fyt Prej qefit rakijes u m...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i alegorise se shpelles
Alegoria e shpëllës së Platonit është një prej teksteve filozofike më të rëndësishme të historisë së filozofisë. Ajo paraqet një shpjegim të thellë filozofik për natyrën e realitetit, perceptimit të njeriut dhe misionin e filozofisë. ...
Autori: Roneta · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: jeta
Paleoliti i lartë është përfaqësuar shumë më gjerë. Vegla pune të kësaj periudhe janë zbuluar me shumicë në sipërfaqen e stacionit të Xarës (Xara II), në shpellën e Shën Marinës në Bogas të Sarandës, në shpellën e Konispolit, në ...
Autori: Florian Skurta · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Kush jemi ne ?
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare ne krahe femijen e tyre. Sado qe femijet te bejne gabime ata perseri jane tri fjale per cdo prinder : jete , engjell , drite qe ndricon rruget e erreta te j...
Autori: Klaudia · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Nëse i lëmë me një anë dy vitet e para të jetës adoleshneca është periodë kur ngjajnë ndryshimet më të mëdha dhe më të shpejta në jetën e njeriut. Ndikimet sociale dhe kulturore janë jashtëzakonisht të mëdha. Në shoqëritë e më he...
Autori: Rrepi dhe Jeta · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Rihanna
Robyn Rihanna Fenty (/ riɑ ː nə / ree-ah-nə ose / riænə / ree-nje-ə; lindur 20 shkurt 1988), i njohur mononymously si Rihanna, është një artist Barbadian regjistrim. Lindur në Shën Michael, Barbados, Rihanna u shpërngul në Shtetet e Bashkuar...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Hartim · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjes...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Bajram Curri Burrërisht luftoi Plaku Bajram Ishte udhëheqës senator dhe ushtarak Në ato male të larta N'shpellë të Dragobisë Luftoi me pushkë në dorë Kundër armikut Kundër qarqeve shoviniste ,kundër ...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Te tjera · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime është vendi ku unë u linda e u rrita ,vendi ku mora mesimet e femirisë, ku jetuam qdo qast me gëzime dhe hidherimet tona . Aty unë hodha hapin e parë dhe nisa rrugen e jetesës. vendlindja është kjo tokë e shenjët ,ku qdo pjesë...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Drejtësia ...është një shpellë e fortë që nuk shembet kurrë !
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: Kejsi Dermyshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: MJALTI
Sa here qe shkoi tek shtepia e gjyshes neper mend me vijne te gjitha kujtimet e bukura qe kam kaluar ne shtepine me te ngrohte ne bote.Ne ate shtepi une ndihem si vajza me e lumtur ne te gjithe mbare boten, SEPSE NE ATE SHTEPI UNE GJEJ KARAKTERIN TIM TE V...
Autori: Greta · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Problemet e adoleshences
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe perballen femijet ne moshen e adoleshences mund te jene fatale.Mashtrimi nga moshat me te rritura eshte i lehte pasi pjekuria e tyre eshte e pakte dhe siguria...




Komentet e fundit!

Emri: Anisa
Email: anisa.ded@web.de
Komenti: Po

Emri: pse
Email: pse@hotmail.com
Komenti: jo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com