Data e postimit: 2015-03-03 14:41:49
Lexime: 3564
luftes se kosoves
Lloji: Analize letrare
Tema: lufta
Autori: blenda berisha
Shkolla: abdulla krashnica presheva
Klasa: 8/1
Qyteti: kamenic
E-mail: blenda-2015@hotmail.com


Armiku

oj kosova ime
nena ime
shum gjera perjetove
gjithmon u lendove

shkau na masakroi
shum njerz te pafajshem i vrau
pse o shka i vrave ata shqiptare
nuk kishe buken e gojes per kete arsy vall

ke familje
ke meshir ke frik nga zoti
vall shqiptart ta vran familjen
per kete arsye vall

shqiptart s bejn nje qe te till
kan frik nga zoti jo nga nje njeri i till si ty o shka

me ne fund shkaun e pushtuam
lirin e fituam
flamurin ne vlor e venduam

Vepra te ngjashme
Autori: elda berisha · Lloji: Analize letrare · Tema: flamuri
FLAMURI shum vite kaluam me frik naten gjum ne sy nuk kishm friksoheshim se ne gjum serbet do na vrisnin shum njerz te pafajshem na vran na vran shum trima shqiptar loti i nenave nuk pushonte krismat e armeve degjohesh...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: Vetëm ty tdu
"VeteM 'tY tdU" Nuk e di a t, merr Noj her malli per Mu ?Nuk e di ,a mos Vall m'ke harru? A vall ndoshta. Je pendu?Q m Largove nga vetja Jote mu. Po qtash Koha ka ik ,e ko shku. I patem dhene fjalen Njeri tjetrit ,q gjithmon Un e tiI t...
Autori: blenda berisha · Lloji: Poezi dramatike · Tema: luftesa se kosoves
luftes se kosoves ne kosve nam te madh serbia ban tan shqiptart po i tubon ne kemb po i ngarkon shtepite po ia shkatrron ne vend te larget po i dergojn por mu kthy nuk guxojn shum po vuan kjo SHqiptari burra gra femij skan frik...
Autori: bobi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashni
Kam frik ~____Kam frik te fle. . .se do te te kujtoj ~____Kam frik te zgjohem. . .se do te te kerkoj ~____Kam frik te vdes. . .se do te harroj ~____Kam frik te jetoj. . .se shume te dashuroj. . . . . . .
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Analize letrare · Tema: "Termet~Kijamet"
A moj e mart a moj e pa bes lutemi për ,njerzit që humbën nën rrënoja a thua n'zemër a ka mbetur më shpres?? Ajo dat 26 nentor erdhi me ters a moj, dit e mart si ta bëri zemra ty të mirrje me vete jetë njerzsh?A po e sheh at nën ...
Autori: donita osmanollaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria fjala me e bukur e fjalorit tim
"Liria i ka rrenjet ne gjak" me shum dashuri e them fjalen liri.liria eshe gjeja me shtrenjt njerezore. kur e permend kete fjal shum gjera me bredhin ne mendime.me se miri e din shqiptaret se cfare do te thot kjo fjal.skenderbeu luftoi tere jeten e tij ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkiarën edhe mendo për çka të pret tani"..
......"Sa shum"........ Nashta disa njerz, më kon ,harru...Sa shum të mira , i pata bo...E tash thikën ,mbas krahve, ma kon vu...Se di a thu nashta un që, aq shum i pata  , respektu athu...E kom meritu me , më ofendu...Në vënd qÃ...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Hala jom i njejti
.........."Hala jom i U bo koh q me le ti Per ty po , mendoj Edhe tani....Hala Jom i njejti mke Perseri mas veti Edhe pse ti su Ktheve m le n Vetmi e m genjeve... Zemren ma pervelove Nuk e di tash se çka Fitove q mua me Trishtove... Thell ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Mos u merzit ngrihu dhe fshiji lot në kët bon asgjë sësht free dhe nga lart të shikon dhe mbron një Zot"
"LUFTO FITO" Lufto fito ,ngrije koken lart mos ki frik nga asgjo se ke lart nje,zot qe te mbron ngado . Kudo qe rrin ngado qe shkon ,zotin e ke pas vetes dhe pse me sy nuk e shikon . Lufto fito dhe kurr mos u dorëzo jeta nuk ësht si...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Tekst kënge
.........."Hala jom i njejti"............ Teksti: 👇 U bo koh që më le ti për ty po , mendoj edhe tani....Hala jom i njëjti më ke përseri mas veti, edhe pse, ti ike e nuk u, ktheve ,më le në , vetmi e m gënjeve... Zemren ma përv...
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Kosova
Kosova Kosva eshte nje vend i vogel ku perjetoj shum luftra nga armiqet (Serb). Kosova perjetoj shum viajtje ku disa deshmor dhan jeten per liri. Kosoven mos ta harrojn ata qe u shprengulen ne ditet e veshtira dhe te kthehen dhe ta shijojn li...
Autori: Anduena Shabanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: jeta
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon gjdo gje dhe nuk kan as nje deg te vetme per tu kapur e per te jetur. Mendoj qe kjo nuk esht e drejt kur shum njerz vuajn nga urija e ndresa te pasurit us...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...
Autori: ALGERTA KENGA · Lloji: Poezi personale · Tema: TI
Nena ime e shtrenjt Ti qe mua me dhe jet Ti qe me prite ne krahet e tua Ti qe cdo dit u kujdese per mua Sa her qe un semuresha ti dhe gjum nuk flije Por te koka e krevatit gjithmon me rrije Sa her per mua te jan mbushur syt me lot Kur mendoje se...




Komentet e fundit!

Emri: blenda
Email: blenda-2015@hotmail.com
Komenti: kjpoezi simolizon gjakun e shqiptarve

Emri: blenda
Email: blenda-2015@hotmail.com
Komenti: kjo vjersh simbolizon armiku shqiptar



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com