Data e postimit: 2016-02-23 18:27:00
Lexime: 14718
Nena
Lloji: Analize letrare
Tema: Nena
Autori: Blerta
Shkolla: -
Klasa: 8
Qyteti: -
E-mail: miliseli@hotmail.com


Nena eshte gjeja me shtrejnte ne bote.Aty eshte vendi ku gjen ngrohtesi dhe mbi te gjitha ndjenjen e dashurse.Gjiri i nenes eshte vendi qe te mban ngrohte edhe ne ditet me te ftohta te dimrit.Mesimet e saj kane shume vlere ato na trgojne rrugen e se ardhmes,na ndihmojne qe te behemi njerez te denje per gjithcka.Dashuria e nenes per femijen nuk do te shuhet kurre sepse eshte dashuria e nenes ajo e cila na jep deshiren per te jetuar.Nena jep jeten e saj per femijen.Gjiri i nenes eshte gjithmone i ngrohte per femijen e saj.Dashuria qe te fal nena eshte gjeja me e shtrejnte ne bote.Nena eshte ajo qe mund te zere vendin e kujdo por vendin e saj nuk mund ta zere askush.Mos e lendoni se nje pike loti e saj peshon sa te gjithe ujerat e botes.Duajeni nenen mos e lendoni se me vone do te pendoheni por nuk do te kete me kthim mbrapa.

Vepra te ngjashme
Autori: megi kotollaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria e nenes
dashuria e nenes eshte ngrohtesia dhe mbeshtetja me e forte .gjithmone duhet ta dime se nena eshte ajo qe na ka sjelle ne jete dhe eshte kujdesur gjithmone per ne ,prandaj duhet te jemi krenar qe dikush kujdeset per ne, dhe eshte gjithmone aty kur ne ...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: Kanita · Lloji: Tregim · Tema: Nena gjeja me e shtrenjte per mua
Nena eshte gjeja me e shtrenjt per mua.Ata kujdesen shum per femijet.nje lot i nenes peshon sa te ghith ujerat e botes. NENES ja jap zemren NENES ja jap shpirtin NENES nuk ja kthej shpinen me prejn me coptoj se NENEN...
Autori: Anita Syla · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena...!
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte krejtesisht Gabim,gjeja me e shtrenjet ne bote eshte nena.Ajo kujdeset per ty dhe te jep kurajo per te gjitha gjeret qe ti je ne dileme ti besh. -Gjithe jete...
Autori: Katty · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nena eshte qenia me e shtrenjte ne bote. Ajo eshte shume e dashur dhe e embel. Nena ime eshte shume e shtrenjte sepse ajo me ka rritur dhe me keshillon per cdo veprim qe bej. Keshillat e saj jane shume te vlefshme per mua. Ajo mua me fal shume dashuri dhe...
Autori: Maria Marku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per nenen
Nena eshte qenia me e dashur qe ekziston. Ajo e shfaq dashurine e saj ne menyra te ndryshme. Mena eshte e shtrenjte per mua, sepse ajo vlereson,keshillon dhe keshillat e saj jane gjithmone te vlefshme. Edhe pse familja eshte vlera dhe kuptimi i jetes nena...
Autori: Belkisa Qaili · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nëna ka vlerë të madhe për mua,ajo është një qenie e shenjtë. Ajo më lindi,më rriti, më edukoi,më ushqeu,më veshi,më lau derisa arrita në moshë më të madhe dhe I bëj vet disa gjëra. Ajo edhe pse tani është pak më e vjetër unë do ...
Autori: Zara · Lloji: Hartim · Tema: "nena"
Kur linda ishe ti ajo qe me mbajte ne krah per here te pare,me aromen tende filloi jeta ime.Ti me bukurin tende te embel me ke veshur,me ke zhveshur,me ke lare dhe nuk je lodhur aspak,ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe k...
Autori: G.D · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria per nenen
NENA , NJE EMER I RENDESISHEM NE JETEN TONE . NE MOMENTIN KUR AJO NEVE NA ZGJON NE MENGJES DHE NA BEN MENGJESIN GATI , NA SHKON DITA PER BUKURI . DASHURIA E NENES PER NE NUK KRAHASOHET ME ASNJE DASHURI TJETER NE BOTE . NENA , PO ASHTU ESHTE DHE DO TE MBET...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Albiona Racaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena Engjell mbrojtes ! Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . Nena eshte ajo qe me mbajtio 9 muaj ne barkun e saj ajo qe me rriti e me edukoj . Mburojen me te madhe e gjej tek nena ime , shpesh them me vete pse ng...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena Ime
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten, Qe ma dha ngrohtsin dhe Lumturin, Dashuria per nenen kurr nuk mbarohet, E me zemren e saj asgje nuk krahesohet, As toka, As qielli, As bota, Nena e...
Autori: Eljesa Sinani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: nena
shpeshhere njerezit flasin per tema te ndryshme s p.sh kur bie fjala se qka te ben te lumtur . Tani po flas per vete se mua te lumtur me ben nje njeri me i shenjeti ne bote qe me lindi me rriti e me rriti , me dha edukate dhe dituri ajo eshte NENA
Autori: naxhije shehu · Lloji: Poezi personale · Tema: nenes
Nenes Putjen e pare nenes Lulen e pare nenes Vizatimin e pare nenes Letren e pare nenes Te fshehuten e pare nenes Se mua nena me lindi ne Maj Dhe askush tjeter s me lind perveq saj




Komentet e fundit!

Emri: adelina
Email: adelinaberisha@hotmail.com
Komenti: e mir deri dikun se i paska syt e kalter zanin radiofonik .sha po thu shum e fort eseja

Emri: emer
Email: emer123@gmail.com
Komenti: FALEMINDERIT.Eseja ishte shume e bukur

Emri: shkurte zeqiri
Email: shkurta.zeqiri@live.com
Komenti: ajo ese e quajtur nena me pelqeu shum i lumt atij ose asaj qe e kan shkruar kete ese per mua nene esht gjeja me e shtrenjt ne bot me e bukura per mua qdokush duhet tia dij vleren nenes se tij sepse nena esht gjeja me e qmuar na sa mendoni ajo mundohet me mish e shpirt te na rris sa me mir qe mundet te na e plotosoj te gjitha deshirat nena ben gjithqka per femijet e saj prandaj edhe ne duhet te bejm diqka per ti gezuar nenat tona



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com