Data e postimit: 2020-09-19 18:47:29
Lexime: 5470
Dora qe tund djepin,sundon boten !
Autori: Dorentina Zema
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Femra
Shkolla: .
Klasa: XI
Qyteti: Berat
E-mail: Email eshte i fshehur!


"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ."
Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet ta pranoje forcen intelektuale te femres dhe nuk duhet ta shohe ate si pasive .Ja pse bota rrotullohet rreth femres ,sepse ajo kujdeset per boten .Kujdeset qe ajo te ece drejt e kur nuk do kjo ajo acarohet ,por per te kerkuar me te miren .Nuk eshte e lehte te mbash boten mbi supe ,por femra e ben duke sfiduar cdo fuqi mashkullore.Kujdeset qe ta beje boten nje vend me te bukur ,duke e nisur nga vetja .
Me thoni dicka qe mund t'ju magjepse me shume se nje femer e bukur!Absolutisht asgje .
Dhe ajo qe do t'ju cudise me shume eshte fakti qe femra e cdo specieje gjitaresh jeton me shume se mashkulli .Ku ka me bukur se te vazhdoje kujdesi ne pafundesi .
"Reflektoni !
Mos i vritni ,mos i prekni me duar te pista ...
Duaji femrat cdo dite !!"
Femra eshte dashuri .Femra eshte jete .Falenderoje !!
Nuk kam takuar asnjehere nje femer qe nuk eshte e forte ,por ndonjehere ato nuk dine ta tregojne forcen qe kane .Duhet nje tragjedi qe nje femer te shfaqe forcen e saj .
Mesazhi im eshte qe ta shfaqni forcen perpara tragjedise .

Vepra te ngjashme
Autori: Linda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mban me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore dh...
Autori: sadete · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te dua
TE DUA TE DESHA PA KUSHT TE DESHA PA KOMPROMIS TE DESHA TE VARFER PA ASNJE QMIM TE DESHA SIQ ISHE PA NDRYSHIM TE ME NGULE THIKEN ME FALE ZHGENJIM DASHURIA E VITEVE NE QASTE U KTHYE NE URREJTJE STE DUA VETEM TE URREJ PER VITET E HUMBURA
Autori: Okled Rakipi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analize dhe komente mbi dramen
Sic shpjegon titulli ‘’ pamje nga ura’’ tenton te jete nje foto e vertete dhe dramatike e New York te viteve 50. Ura ne fakt eshte ajo qe lidh luksin dhe jeten e te pasurve te Manhatan me mizerien e Brooklyn(shtepine e emaigranteve). Dhe jane pik...
Autori: Fjori · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i ...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...
Autori: Ersi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perse me pelqen te studioj?
Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te p...
Autori: Sarina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shqiperia ime
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te vecant qe jemi shqipetar e ta themi me plot gojen jam i vecant jam shqipetar.per shqiperine sdo mjaftonte koha te shkruajm per te ndaj me pak fjale te pun...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ti pranosh ndryshimet mes njerëzve është një vlerë që duhet cmuae
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne .Mbase të ndikuar nga historia ,koha ,rrethanat ,psikologjia njerëzore .Shumë qeshin me këtë fenomen ,zbaviten me të. Ama mos kujtoni se është një...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: charlie · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 7 marsi
Dita e 7 marsit eshte dita e mesuseit/mesueses;dita e prinderve tane te dyte.Eshte nje dite e vecante per ta dhe per ne.Perkushtimi i tyre per ne eshte ne kendveshtrim por sot cdo gje eshte ndryshe;puna e tyre shperblehet me urime nga vete ne nxenesit,dhe...
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...
Autori: leona agen · Lloji: Ese argumentuese · Tema: flitet per dimrin
Ishte mengjes.Dola ne dritare dhe pash qe po biente bore. Nuk u besova syve te mi.Hapa dritaren,nxora doren jasht dhe ndjeva qe po me binin floket e debores ne dore .Dola jashte ,ishte nje acar . Mbi deget e pemeve zogjte po ciceronin,nuk kishin ushqim . ...
Autori: xhulia kavo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: cilat jane problemet kryesore qe ndrydhin sot arsimimin e femijeve?////
arsimi eshte celesi i vetem i dijes. te shkolluarit eshte nje nder stadet me te rendesishme qe njeriu duhet t'i permbushe me doemos ne jeten e tij.te arsimuarit ashtu sic duhet hap kudo dyert e jetes. sot mund te themi se arsimimi ka arritur ne kushte te...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com