Data e postimit: 2018-04-02 10:32:37
Lexime: 8750
Eshte interneti i mire apo i keq ?
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Interneti
Autori: Kledisa Kryeziu
Shkolla: Shkolla e Mesme e Bashkuar "Dilaver Nezha"
Klasa: 8
Qyteti: Librazhd
E-mail: KryeziuBujar@outlook.com


Adoleshentet sot nuk jetojne dot po internetin dhe shpenzojne shume kohe me te .Po a eshte nje gje e mire kjo ?

Interneti eshte i dobishem ..ne aty mund qe te marrim informacione ,na ndihmon ne shkolle ,per projekte, etj.

Ne anen tjeter kemi anet negative te tije pasi ai demton syte,ndikon ne jeten tone te perditshme ,neglizhojme shkollen dhe detyrat e shtepise ,etj.

Ne fund te te gjithave ai na ndihmon per te komunikuar . Por gjithsesi duhet ta perdorim me kriter ate .

Vepra te ngjashme
Autori: Iris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: per Alden
Ndikimi i intenetit ne detyrat e shtepise Kush eshte ai nxenes qe eshte ulur per te bere detyrat dhe nuk e ka hapur fare internetit??? Edhe une e kam bere kete gje. Nuk kam pse e mohoj. Ne momentin qe ulem per te bere detyrat hap kompjuetrin ...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: SO NA · Lloji: Analize letrare · Tema: UNE DHE TELEVIZIONI
Televizioni eshte mjeti me i perhapur i komunikimit te populli i cili luan nje rol teper te rendesishem ne jeten e perditshme pasi ndjekja e tij, ne ditet e sotme eshte nje nga menyrat kryesore te argetimit per shumicen e shtresave te popullsise. Per mend...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjedhjet e individit.
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e tille eshte formula e jetes , te zgjedhesh e te marresh vendime per te pasur progres ne jete . Zgjedhjet dhe marrja e vendimeve e cdo individi beh...
Autori: Iris Kapo · Lloji: Ese argumentuese · Tema: E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja ?
E shkuara mbetet e shkuar apo ndikon tek e ardhmja???? Te gjithe e jetojne jeten, mirepo jo te gjithe ne te njeten menyre. Ne dallojme nga menyra e jetes. Disa njerez e jetojne jeten e tyre per te kaluaren dhe nuk brengosen fare per ate qe eshte apo qe...
Autori: Abonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri apo interneti
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje the...
Autori: anisa hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri dhe interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese libri apo interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Mario Cake · Lloji: Analize letrare · Tema: Interneti
nterneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale d...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Koha e lire
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne a...
Autori: KLARISA OSMANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shkolla
Ese: Marredhenia ime me shkollen. Si eshte dhe si duhet te jete. Shkolla eshte vendi ne te cilin njeriu kalon gjysmen e dites, dhe keshtu, dite pas dite, pothuajse gjysmen e jetes se tij. Pa shkolle “nuk ka jete”; kjo eshte edhe nje nder arsyet perse...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: Goialda Hysa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ne dhe interneti
Interneti ka ndikuar ne aspekte te ndryshme te shoqerise. Eshte e rendesishme qe te kuptojmese cilat jane pasojat e perhapjes dhe perdorimit te larte te Internetit per jeten e njerzeve.Interneti mundet apo edhe nuk mundet te izoloj njerzit nga bota reale...




Komentet e fundit!

Emri: Sufjan
Email: lipaj.sufjan3@gmail.com
Komenti: Një plus dy e barabartë me Tri?

Emri: kot
Email: kot23@gmail.com
Komenti: shume je lodh

Emri: .\iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Email: ttttttttttttt9@outlook.com
Komenti: /

Emri: wendi
Email: kryeziubujar@outlook.com
Komenti: ese shume e bukur/ bravoo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com