Data e postimit: 2020-05-08 05:13:52
Lexime: 2762
Je ti
Autori: Lauresa Selimi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: E lirë
Shkolla: Qendra e Kompetences
Klasa: 12
Qyteti: Malishevë
E-mail: Email eshte i fshehur!


J͟E͟ T͟I͟
E thjeshtë nganjëherë mendoj që vitet ende skanè kaluar, jemi prap ne tè njejtit persona, të njejtit njerëz që kemi qenë e që zakonisht po përpiqemi té jemi..
E sot mos e mbyll prap Ditarin tënd që zakonisht përpiqesh por në fund s’ja del mbanë..
Mbaje hapur sepse sot ke çfarë shkruan, sepse sot ke çfarë té thuash, e sepse sot do i shprehesh ndjenjat që zakonisht po i mshef. Druhesh se sdo jesh e sukseshëshme ke frikë se mos tjerët té përqeshin e ke frikë se mos një ditë edhe do i japësh fund gjithë kësaj situate....
E unë të them té vazhdosh, Ti je FEMER, dhe ti mund tè ja dalësh mbanë dhe mund tè përballosh çdo gjè. Çdo stuhi, çdo fortunë dhe çdo veshtirësi që vjen ti vazhdon ta kapërcesh dhe ti arrish ato pikat që i ke caktuar..
Je shumë lartë, por mos ke frikë asnjeherë që shkallët e tua do rrezohen e ti do biesh me to, mos ke frikë nëse do biesh mos mendo që mund té humbasësh çdo gjè ti i ke merituar té gjitha e ,Thellë në zemrèn tënde po vazhdon ti ruash …
Jeta ka shumë sfida e ti vazhdon ti jetosh, Bota ka shumë njerëz e ti fillon té njoftohesh me ta, Bota ka edhe shume moqale ku fundi i tyre nuk është vertetuar ende e ti ke filliar fundin ta caktosh KJO PRA JE TI, je ajo që té gjithë duan té kenë por kanë frikë se mos ndoshta nuk do té mbajnë, ZEMER njerëzit kanë frikë té njoftohen më shumë me ty, njerëzit kanë frikë té përpiqen té lendojnë ty, e pse e gjitha kjo sepse ti i ke mahnitur té gjithë me talentin tënd e që po vazhdon akoma, po ashtu….
Unë që po shkruaj për ty kamë frikë se mos ndoshta po gaboj, mos ndoshta po shkruaj diçka të pavèrtetë, po e pranoj kam frikë sepse njerëzit si ty nuk pranojnë diçka që su përket.Po e them prap Bota ka shumë çudira e në mesin e tyre u fute edhe ti ku shkove u berë çudira e çudirave, e té them që Lumturia nuk fillon këtu, Lumturia mbaron me TY……
Ti arrite gjithçka prandaj mos ndalo dhe te thuash unë e bera, e vertetë ti bère çdo gjè por nuk do të thotè që ti të ndalosh dhe të heqesh dorë prap nga jeta dhe ëndrrat tua..
Vazhdo prap do e shohesh që jeta do të sjellè plote e përplotè njerèz nga me té ndryshmit, ku ti do perballesh me ta, do u mèsosh atyre gjithçka që ti arrite falë vetës tënde, do u mèsosh atyre çdo të thotè fjala JETÈ, prandaj mos hiq dorë, tani shumë njerèz do varen nga ty, e jo nga ne..
Nganjehere vazhdoj të xhelozoj si munde të besh gjithçka vete, si munde tu besh ballë të gjitha ketyre qe po vine në vazhdim, e Nganjehere them qe ti je motivimin ynë falë teje arrim të mesojm që edhe ne mund ta bejm, edhe ne mund tu bejmë ballë sfidave edhe nëse jo si ti t’pakten do mundohemi…
Tashme kemi mesuar nga ty si té jetojmë pa ja zgjatur dorën dikujt tjetër, si mund të rrezohemi e të ngritemi vet, si mund të mos kerkojmë falje për diçka që se kemi berë, si mund të mos i falenderojm të tjerët për diçka që ne vetė e kemi berë, të gjitha këto i mësuam nga ty Prandaj mos heq dorë Sepse JE TI ajo që asnjeherë sje dorëzuar prandaj as sot mos e bej….

𝓛𝓪𝓾𝓻𝓮𝓼𝓪.𝓼𝓮𝓵𝓲𝓶𝓲 ♕︎

Vepra te ngjashme
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...
Autori: Fotini Subashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te falesh eshte hyjnore
Njerëzit janë krijesa të lindura me atributet dhe dobësitë e tyre.Te gjithe ne bejme pjese ne shoqerine njerezore.Por, shoqeria ku jetojme sot eshte shume e padrejte. Ashtu siç nuk janë të pakta momentet kur engjëjt i kane zili, po ashtu nuk jan...
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femra
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ." Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet...
Autori: Megi Harizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Udhetime
Ji vetvetja! Për këtë arsye ke ardhur në këtë botë – asnjë tjetër nuk ka lindur si ty dhe asnjë tjetër nuk do të jetë saktësisht si ti. Kur shikon një fushë të gjerë me lule dele, ajo që të bën përshtypje ështe ajo lulkuqja e vog...
Autori: Olgert Doci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vendlindja ime
Vendlindja ime” për të gjithë shqiptarët kudo në botë Vendlindja! Gjëja më e shtrenjtë! Vendi ku u lindëm e u rritëm, ku morëm mësimet e fëmijërisë, ku jetuam gëzimet dhe hidhërimet tona. Aty u formuam, hodhëm hapat e parë dhe nis...
Autori: Ted Reka · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perdorimi i internetit ne detyrat e shtepise
Kush nuk e ka perdorur internetin si burim per te bere detyrat e shtepise? Normalisht eshte nje avantazh per brezin e sotem, qe fatkeqesisht brezat e tjere nuk kane mundur dot ta perdorin kete burim kaq te rendesishem. Por a eshte kaq i leverdisshem inter...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Atdheu
Përse e dua atdhenë?E dua atë sepse aty kam bërë hapat e parë,më kanë hyrë në mendje mendimet dhe idetë e para,ku kam zënë miqtë e parë.Nuk dua të largohem kurrë nga Shqipëria ime e dashur,aty ku kam lindur dhe do të jetoj.Në vende të...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjeli
ej, a e dini? kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu: gjeli kur kendon, mbyll syte. nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse? kete gje kerkoj une nga ju:...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigracioni ne Shqiperi
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
Autori: eli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Shqiperia ime ! Sa herë mendja më kuvendon me Ty, moj Nënë e madhe, vetja më duket gjithmonë e vogel, e vogel e, që e ndjej së ledhatimi yt më duhet patjeter që të më rritë e, të më mbruaj me dashurinë për Ty, nëna Shqiperi. Marr shkas...
Autori: armela hoxhaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet pavarsi
28 - 29 nentori eshte dita kur shqiptaret festojne per pavarsine e atdheut tone atdheut te cilit kemi derdhur gjak per lirine tone dhe te shtetit tone . shqiptaret te gjithe festojne te gjithe jane te lire dhe jane ne shtet te pavarur .dita kur ismail ...
Autori: xhesika mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Analiza letrare
ANALIZE LETRARE: Gjenerali i ushtrise se vdekur koment dhe analize (I.Kadare) Ne roman takojme njerez te nje populli te vogel,por krenar per luften qe ka bere, te cilet dinin te respektonin traditat,te respektonin mikun, te respektonin te vdeku...
Autori: Florjan Imeri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mirese erdhe dallendyshe
Dallendyshe e shkrete je lodhur nga udhetimi i gjate ti gjithmon ndjek rugen e djellit dhe se haron kure vendlindjen ose folene
Autori: jessica · Lloji: Ese argumentuese · Tema: artistet shqiptare kudo ne bote
Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre....




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com