Data e postimit: 2017-04-11 17:35:12
Lexime: 18998
Poezi per stinet
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Stinet
Autori: Kesta Salla
Shkolla: Luigj Gurakuqi
Klasa: 6 B
Qyteti: Elbasan
E-mail: kestasalla@gmail.com


Dimri vendin pranveres ia ke
Bora shkrin nuk ka me.
Lulet celin sa me ska
Si pranvera ne bote nuk ka.

Iken pranvera e vjen vera
Pushimet trokasin tek dera.
Vape bën sa me ska
Po cti besh vere 1 here ne vit ka

Vjeshta vjen vera shkon
Edhe shkolla ne vjeshte fillon
Me detyra pak merzi
Argetimi mori fund tani.

Vjeshta shkoi perseri
Dimri ftohte vjen tani
Me festa dhe pushime
Dimri ndez zemren time.

Vepra te ngjashme
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
Iku dimri i hidheruar, Erdh pranvera e lulezuar, Erdhen zogjet shtegtare, Me kengen e tyre te arte. Lulet e pranveres Natyren lulezojne, Me bukurin e saj, QieLLin e pushtojne. Heret ne mengjes Trokiti dhe u hap dera Gezohhuni,gezohuni... ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Kater stinet e vitit
Heret ne mengjes {PRANVERA} trokiti dhe u hap dera zgjohuni...zgjohuni se na erdhi pranvera. Ne vendin tone lulet sapo celin kane plot arome ato celin si perhere si cdo vit ne pranvere. Ne cdo lule nuhasim petalet dhe bucasi...
Autori: besjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dimri
Dimri Në Vendin Tim Dimri në vendin tim vie me dëborë.Ne rrësqasim me saj,me ski etj ne me shokët e mi lozim me topa bore ne ndërtojmë dordolec.Ndonjëher bie edhe shi.Në dimër moti ndryshon dhe vishemi më trash dimri fillon më 21 dhjetor dhe...
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: estelina myka · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: vjeshta dhe dimri
Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte e ndryshme, por akoma me interesante.Pranvere moj pranvere kur ti vjen , lulet celin pa mase dhe fushat mbushen me blerim. kjo sine qe vjen cdo vit s...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Vjeshtës Nis shiu pika pika Gjethet bien një nga një Në qiell vjen vranësira Moti po ndryshon Dimri po ...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Barije.B · Lloji: Analize letrare · Tema: Bora e pare
Erdhi dimri dhe te gjithe femijet po presin boren e par sepse me 22 dhjetor Fillon dimri dhe me 21 mars mbaron e gjithe toka ne vjeshte ka qene e arte.tani bora e ka mbuluar token so nje tapet the bardhe qatite pemet she te gjithe qytetin Tim ne oborr une...
Autori: Alma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pranvera
Ç'është pranvera?Pranvera është stina mëe bukur e vitit....Njerëzit mbushen me hare dhe fillon një jetë e mirë e lumtur.Zogjtë gjallërohen pemët...Pastaj lulja e parë është manushaqja një stinë e bukur me plot gjallëri....Pas njé dimri...
Autori: A.S.P · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nje poezi per pranveren e cila eshte nje stine qe e duan te gjithe dhe per dimrin stina me e keqe per shumicen e personave.
Duket sikur dicka digjet nga flaket e medha iku dimri i hidheruar erdhi pranvera e lulezuar shikoje kete dite te bukur e plote gezim te gjithe po lodrojne u hap dera heret ne mengjes cohuni cohuni se na erdh pranvera keshtu qe ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dimri
Një batanije e bardhemë ka mbuluar gjithçka.Iku vjeshta.Erdhi dimri.Bora dhe akulli janë përhapur kudo.Degët e ngrira të pemëve varen aq shumë sa prekin dëborën që ka mbuluar tokën.Kur acari dhe dëbora pushojnë,jashtë dalin fëmijtë e veg...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
DIMRI I Rëndë Ka rënduar bora mbi degë në pisha Në malë ulërin bisha Nga Bora e madhe s'po mund te dal Ushqimi i është sosur e s'ka cka te hanë Dimri nisë me Erë të terbuar GJyetari pushkën e mbushë I Ndjell zagarët e del ...




Komentet e fundit!

Emri: enkleo
Email: enkleodriza55@gmail.com
Komenti:

Emri: enkleo
Email: enkleodriza55@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com