Data e postimit: 2019-02-25 14:04:50
Lexime: 5058
shkrimtaret shqiptare
Autori: zhulia
Lloji: Pershkrim
Tema: shkrimtaret
Shkolla: koli gosho
Klasa: 7a
Qyteti: pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!


dritËro agolli

Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra, ese, drama dhe romane.
Lindur: 13 tetor 1931, në Menkulas
Vdiq: 3 shkurt 2017, në Tiranë

Lasgush poradeci

Llazar Sotir Gusho ishte poet dhe shkrimtar shqiptar i njohur me pseudonimin Lasgush Poradeci.
I lindur: 27 dhjetor 1899, në Pogradec
Vdiq: 12 nëntor 1987, në Tiranë
Edukimi: Universiteti i Grazit
Në vitin 1933, u botua vëllimi i tij i parë “Vallja e yjeve”, dhe më 1937, u botua vëllimi i dytë “Ylli i zemrës”.
Naim frashËri

Naim Frashëri ishte poet shqiptar, shkrimtar dhe një nga patriotët më të shquar të lëvizjes kombëtare shqiptare për pavarësi nga Perandoria Osmane.
Ka lindur: 25 maj 1846, Frashër
Vdiq: 20 tetor 1900, Kadıköy, Stamboll, Turqi
Ai u shqua për lirikën e tij patriotike me temë aktuale (vjershat “Gjuha shqipe”, “Korçës” 1887), u këndoi me pasion të rrallë mallit dhe bukurive të atdheut (“Bagëti e bujqësia”).
Mitrush kuteli

Mitrush Kuteli ka lindur më 13 shtator 1907 në
Pogradec, Shqipëri dhe vdiq më 4 maj 1967 (59 vjeç) në Tiranë.
Vepra letrare të tij janë vëllimet: "Netë shqiptare","Tregime të moçme shqiptare" etj. Si përkthyes ai pasuroi kulturën shqiptare me Kryevepra të letërsisë botërore.
Ismail kadare

Ismail Kadare është një poet, eseist dhe dramaturg. Ai ka qenë një figurë udhëheqëse letrare në Shqipëri që nga vitet 1960. I lindur: 28 janar 1936 (mosha 82 vjeç), Gjirokastër.
Frymëzime dialoshare (1954), Ëndërrimet (1957), Shqipëria dhe tri Romat, përbëjnë titujt kryesorë të veprës poetike të Kadaresë.

Ndre mjeda

Ndre Mjeda ishte një prift shqiptar, filolog, poet dhe një aktivist i zgjimit kombëtar shqiptar.
I lindur: 20 nëntor 1866, Shkodër
Vdiq: 1 gusht 1937, Shkodër
Poema romantike e njohur Vaji i bylbylit u shkrua më 1887. Poema tjetër romantike është I tretuni, vjersha Shtegtari, Malli për atdhe, Gjuha shqype, Bashkoniu !etj.

Vepra te ngjashme
Autori: ANA · Lloji: Pershkrim · Tema: LIKE NOBODY"S AROUND
Want you to cry? 'Cause you're laughing so hard tonight Playing air guitar alright We're being who we are even if they hate that Want you to shout At the top of your lungs about All our favorite songs so loud We'll be singing along even if they h...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Si me shikojne prinderit e mi. Prinderit e mi me japin lirine e nevojshme e te domosdoshme te moshes sime. Sigurisht kjo liri eshte e bazuar mbi prioritetet dhe mendesite e famijes sime. Eshte nje liri jo e tepruar, por mjaftueshem e nevojshme per te pa...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
Zeri i hapave te pranveres prish gjumin e dimrit dhe natyren e kaplon aroma, fresika dhe levizja e hareshme e pranveres. Pranvera nenkupton rizgjimin e qiellit, buzeqeshjen e luleve, zhurmen e zogjve dhe riperteritjen e natyres. Edhe era zgjohet nga gjumi...
Autori: seda · Lloji: Pershkrim · Tema: bukuria e pranveres
pranvera nje nder stinet me te bukura te vitit.nje stine qe te ben ta adhurosh e ta duash shume.ne pranvere gjithcka eshte shume ndryshe madje e perkryer.ajo eshte stina ku gjithca fillon te gjallerohet,pemet,lutet,mjedisi perreth,dielli rrezearte fillon ...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: Klara Noku · Lloji: Pershkrim · Tema: Pershkrim i nje mjedisi ne nje drame timen
nate nje heshtje e urryer kish` mberthyer qytetin e zhurmshem te Nju Jorkut.Rrugica te erreta te conin drejt nje vorbulle tanime te pashmangshme.Nje ere e lehte peshperiste ne dritaret e qytetit ,te cilat hapeshin e mbylleshin athua se bisedonin me te.Nje...
Autori: xhyljeta ibrahimi · Lloji: Pershkrim · Tema: per shkolla
Dikun ne nje shkoll te gjimnazit ne Kosov,nje djal zhurmagji, kishte shum mungesa te pa arsyeshme, nje her ishte edhe paraperjashtim , sepse tentoi qe ta rrihet profesorin per arsyen se aj nuk e lejoi te hyj ne shkoll pa uniform, ai ishte konsumues i alko...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: ...................
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi ERGI Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...
Autori: Greis · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e pranveres
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit e cila kur bashkohet me shtëllungat e reve të bardha e gri,kthehet në ngjyrë të kaltër e gri,që ndonjëhereë na e bën dhe humorin tonë gri.Por k...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Saranda
Pas gjelbersise se pyllit te Llogarase dhe kalteresise se Borshit dhe fshatrave te tjere bregdetar rruga fillon e ndushtohet nga malet e luginat e thella dhe befas si nje perle shfaqet Saranda e cial ne te majte ka detin e paane dhe djathtas malin e lart...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
Autori: Makfirete Mata · Lloji: Pershkrim · Tema: Me mesove te hidhja hapat e pare,kur ti mezi hiqje zvarre tuat.
Syte me mbushen me nje mase lotesh qe ma turbullojne pamjen...Nje lot shkeputet dhe rrjedh faqes... Per here te pare ne jete, mora nje leter dhe fillova te shkruaj per ty ... * * * Qysh kur mmbaj mend, me mesove te te therrisj...
Autori: EDONISA MUSTAFA · Lloji: Pershkrim · Tema: DHIMBJA
dhimbja dhimbja ime memece ne mes te trupit tim te plagosur eshte hapur si nje qiell ku shtegtojne shum pellumba te cilet bartin vuajtjet koder me koder.e un i mjeri vesh troj i vuajtur e ndjej se si me vyshket trupi ngadale po si nuk ra 1 pik shi ...




Komentet e fundit!

Emri: cnjjj3jj3cb
Email: hbedhedh@gmail.com
Komenti: ne internet i ke marr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com