Data e postimit: 2011-12-13 14:23:57
Lexime: 66248
Shtepia ime e endrrave
Lloji: Pershkrim
Tema: shtepia imagjinare
Autori: Iris Kapo
Shkolla: Rilindja
Klasa: 11F
Qyteti: Durres
E-mail: gezimkapo@hotmail.com


Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta ngrene ne realitetin qe jetojne, te tjere nuk kane mundur ta kapercejne ylberin e imagjinates duke iu pershtatur mundesive qe kane patur.Shtëpia ime ëndrrave??
Nje shtepi.
Si nje parajse tokesore.E rrethuar nga nje kopesht me lule shume ngjyreshe ,imagjinohet disa kilometra nga qyteti ynë, në një vend shumë piktoresk pranë liqenit pa fund. Unë preferoj ajrin e pastër dhe ujin e freskët të pa ndotur. Zhurma rrjedhëse e ujit me bën te mendoj, te reflektoj, te humbas ne një bote pafund, një bote ylberike, jashtë realitetit. Nuk e gjej veten shumë të lumtur në shtëpi të vogël dhe të pakëndshme, kështu që shtëpia ime e ëndrrave është , e rehatshme, e planifikuar mirë,ku ta gjej veten të humbur ne dritaret gjigante qe me sjellin ndërmend kalatë e vjetra romake ndërtuar plot shije.. Dhomat?? Me duhet të them se unë nuk kam nevojë për shumë prej tyre, por është shumë e rëndësishme që dhoma ime te ketë një ambient te ngrohte, miqësor, te rehatshëm si një kutize e kristalte.Ne ate kutize ku askush dhe asgje nuk mund te depertoje. Mendoj se muret janë qielli, eshte me i besueshmi im, ai qiell i mendjes time, qe i rrefej sekretet me sublime Dera hapet: përpara me shfaqet nje salle e madhe, ku janë portrete shumë prej anëtarëve të familjes, te cilet kurre nuk me lene vetem, me shoqerojne gjate gjithe hapesires gjigande te shtëpisë imagjinare.Duke e kthyer majtë është kuzhina .. formuar nga një pjesë e platformës së ishullit, Kuzhina e gatimit shfaqet diellore, çdo gjë më fton mua ne qetësinë e abiseve ...
Ne ketë ambient te bollshëm, shtrihen krenare katër sofa (kolltukë moderne) lëkure dhe ne mes tyre vallëzon krenare nje tavoline xhami e gdhendur me shije artisike.
Një mur xhami, gati instinktivisht me vjen te them se ngjan me murin e madh kinez, është ndarësi i dy ambienteve te ngrënies dhe ndenjies.Kopshti jashtë është plot ngjyra më jep një ndjenjë e qetësisë ,paraqitet si porta për të hyrë në një botë tjetër.
Shtëpia ime është streha ime .. .Aty brenda Ndjehem sikur jam në paqe .... gjej vetveten pas nje dite rraskapitese.

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtëpia e ëndrrave të mia
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasin Zihuatenejo,ndodhet shtëpia ime e ëndrrave.Porsa hap derën e kësaj shtëpie të stërmadhe,që duket sikur nuk ka fund,do ndeshesh me një korridor t...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shtepia e Endrrave
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron padyshim e skicuar ne mendjen e te gjitheve . Shtepia e enddrave te mia eshte nje shtepi larg qytetit zhurmues dhe ajrit te papaster .Meqenese mua me pelqen sh...
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjes...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: SHkolla
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo është vendi më i mirë për mua, aroma që lëshon shkolla ështe ushqim i trurit tim, oborri i saj është si parajsa, muret e saj janë si shtëpia ime,...
Autori: Marisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i kafshes sime
Kafsha ime e parapëlqyer është qeni. Unë kam një qen vetë dhe ai është shumë I bukur. është ngjyrë portokalli të errët, ka sy kafë, një hundë të vogël, një gojë që I shkon vesh më vesh sa herë që më shëh mua, veshë të mprehtë...
Autori: Liridona Isufaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Miqët
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri është i trishtuar, ata argëtojnë kur dikush është i vetmuar, dhe ata dëgjojnë kur dikush ka probleme. Nuk janë të varieteteve të miqve: bashkë-pu...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...
Autori: KALTRINA · Lloji: Hartim · Tema: VJESHTA
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Stina e vjeshtes
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i jep ngjyrën e bukur prej ari. Stina e vjeshtës na sjell një mot jo shumë të preferushëm për fëmijët, të cilët nuk janë adhurues të shiut dhe fil...




Komentet e fundit!

Emri: lejla lelushi
Email: lejlakabashi988@gmail.com
Komenti: shum shum bukurrrrrrrrrr

Emri: isra
Email: isra@hotmail.com
Komenti: kutizaaaaa pfff

Emri: laura
Email: andonia000@gmail.com
Komenti:

Emri: eldiza
Email: eldisa-zaganjori@hotmail.com
Komenti: Ooooo ZEMRA mi po ca ben kshuuuu,demek na paske bo pershkrimin me te bukur ndonjehere, une e lexova po me te diftu tdrejten smorra vesht asigja xpxpxp jo mi goca se po tallesha SHUUUUME BUKUR zemra:

Emri: Isra
Email: isra__h@hotmail.com
Komenti: wwweeeeeee cfare imagjinate, me pelqeu shume menyra e pershkrimit, te pergezoj

Emri: emi
Email: simpatikja@live.com
Komenti: Sh.bkr

Emri: ardiana hajra
Email: riad.11@outlook.com
Komenti: bravooo

Emri: lindi
Email: tanimemaj@gmail.com
Komenti: ej o lole e baker eeeeeeeeeeeeeee a cuna ooooooooooooooooooo ?

Emri: omi lal
Email: hahhaha@home.al
Komenti: sh e bkr flm m ka hy sh n pun pz .....bravo

Emri: hason
Email: hason-6@hotmail.com
Komenti: caa imagjinatee sh bkr


Emri: edi
Email: edi15@gmail.com
Komenti: ke nje imagjinate shume te cudishme ,por pershkrim shume i bukur .ishalla te behet realitet endra jote

Emri: faaa
Email: faaa12345@gmail.com
Komenti: nice

Emri: adi
Email: adi111@gmail.com
Komenti: pershkrim shume i bukur shpresoj te te behet realitet

Emri: alba
Email: w12fga521@hotmail.com
Komenti: shum pershkrim i bukur, shpresoj qe kjo shtepi imagjinare te te behet realitet

Emri: alba
Email: w12fga521@hotmail.com
Komenti: shum pershkrim i bukur, shpresoj qe kjo shtepi imagjinare te te behet realitet

Emri: sinan
Email: sinanllushi@hotmail.com
Komenti: hmmmmm

Emri: sara
Email: sarallushi@hotmail.com
Komenti: sh bKr

Emri: marsi
Email: xheni.xhensila1999@yahoo.com
Komenti: e persosur,,,ke nje mendje te zhvilluar ,,,,,,,,bravo super super super Think You are super boy

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: sa per pershkrimin te lumte sidomos per fundin. e kishe bo yll fare. bravo iris

Emri: sidorela
Email: sidorela.muro95@hotmail.com
Komenti:


Emri: ardiana
Email: ardiana_abdullai@hotmail.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuum e keqe

Emri: alda
Email: alda-987@live.com
Komenti: fantastik

Emri: klodi
Email: klodi-456@live.com
Komenti: shume e bukur

Emri: renato
Email: mynchenb@ymail.com
Komenti: dua nje ese me temen komuniteti im ideal ju lutem me ndihmoni

Emri: enver
Email: enver_imeri@hotmail.com
Komenti:

Emri: mario
Email: marionesti@yahoo.com
Komenti: sh e bkrrrrrrr

Emri: shkrimtariivogel
Email: babiqibabiqi@hotmail.de
Komenti: shum e mir na inspiron neve per nje plan sa me te mir shtepie

Emri: bendenisa
Email: bendenisa.boshnjaku@hotmail.com
Komenti: shume interesante

Emri: Go go
Email: gg@mail.al
Komenti: Go

Emri: Go go
Email: gg@mail.al
Komenti: Go


Emri: Habibii
Email: hajrije.bosja@live.comm
Komenti: ooo ju lutemm bone ni ese "Shtepia ime" ju kisha lut me boo sot edhe 1 ore me kon e kryme plzzzzzz

Emri: Sabire
Email: maite_peroni@hotmail.com
Komenti: uaaaaaa shume e mire!

Emri: ana
Email: antonella.l.b@hotmail.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuume e bukur pz te lumte si thua per temen shoqja ime e endrrave sdo ishte keq eeee

Emri: ilda
Email: ildasier@yahoo.it
Komenti: SHH e bukur ^^

Emri: silvana thaci
Email: fjori kukes@yahoo.com
Komenti: shum shum bkr pz , te lumte

Emri: arlinda qukaj
Email: niti.arjani@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: arlinda qukaj
Email: niti.arjani@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: besnik
Email: besnik_sadiku@hotmail.se
Komenti: mir

Emri: egli
Email: muka1@hotmail.it
Komenti: dua nje ese pershkruese me titullin "Komuniteti im ideal"

Emri: dorina
Email: dori_5@live.com
Komenti: e papare.. i lumshin duart kush e ka krijuar


Emri: riva
Email: riva_sula@hotmail.com
Komenti: Dua nje ese me teme:Shtepia e enderrave.

Emri: Andi
Email: andi.al123@yahoo.com
Komenti: Dua nje pershkrim me teme : Shtepia e endrrave.

Emri: irena
Email: gjyla.irena@yahoo.com
Komenti: Dua nje ese me teme Shtepia e enderrave

Emri: Alesja mulita
Email: Anaanushi24@yahoo.com
Komenti: Bkr po do doja dhe nje ese me temen "Qyteti i endrave te mia"

Emri: dajana
Email: dajana_7@hotmail.com
Komenti: shmir ishalla me hyn ne pun

Emri: albi
Email: albi-789@live.com
Komenti: mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com