Data e postimit: 2019-03-10 16:34:27
Lexime: 25692
Nje shetitje ne park
Autori: Jurges Dhimitri
Lloji: Pershkrim
Tema: Shetitje
Shkolla: Servet Agolli
Klasa: 6A
Qyteti: Pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma vezulluese ishin aty prane sikur kishin dale te na prisnin ne. Babi me tha te hipnim ne nje varke te vogel dhe te benim nje shetitje te shkurter ne liqenin e vogel. Liqeni ishte plot me rosa te vogla. Babi me tregonte qe tani ishte sezoni i ciftezimit i rosave dhe ndaloheshe rreptesisht gjuetia e tyre. Me pas shkuam ne nje vend tjeter te mrekullueshem ku kishte vetem mjellma. Ato ishin te bardha si bora dhe qendronin ne ujin e kristalte si xhevaire te cmuara ne nje thesar. Une u mahnita nga bukuria e atij vendi dhe gjallesat e mrekullueshme qe kishte aty. Ate dite une nuk do ta harroj kurre.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Si cilido prej nesh edhe une kam disa hobe te ndryshme qe mund te varjojne ne te gjitha fushat si: noti apo volejbolli, shetitja, dalja me shoket, filmat, animacionet per femije e deri tek koleksionimi i sendeve si p.sh. tiketat e rrobave apo figura te nd...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Pershkrim · Tema: Elhaida Dani,nje perfaqesuese e denje e kuqezinjve!
Nuk ishte vendi i duhur qe ne do te na pelqente te zinim ne Eurovision por gjithsesi,Elhaida Dani nje kengetare e mrekullueshme beri te pamunduren dhe mendoj se ajo na perfaqesoi denjesisht.Ajo shkelqeu ne skene fale vokalit te saj dritherues qe na mbushi...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: kasandra · Lloji: Pershkrim · Tema: Bukuria
Bukuria... Ajo që edhe të verbon edhe të kthen shikimin. Ajo së cilës i frikësohen të gjithë, por të gjithë e duan.A thua kemi aq dije sa ta përshkruajm ? C’do të thotë bukuria? Flasim për të bukurën konkrete apo abstrakte? Për një b...
Autori: Klara Lico · Lloji: Pershkrim · Tema: Stina e arte
o vjeshte e arte o stine e zjarrte!nuk me besohet qe sot stina e vjeshtes me kishte ardhur per vizite ne parkun e qytetit tim...! sapo ecja ne rruge degjoja nje tingull te bute qe me tingellonte si nje ninulle e embel dhe plot zhaurime.ne parkun e qytetit...
Autori: Sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Si eshte vetja ime
Une jam Sherin.Une jam tete vjec.Une jam nje djale me floke te rrumbullaketa ngjyre kaf dhe me sy kaf.Enderra ime eshte te behem futbollist.Ne shkolle shkoj mire dhe nxenesit i ndihmoj kur kane nevoje per ndihme.Familja ime me do shume dhe une gjithashtu ...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Djemte
DONT CRY(MOS QANI) Nga djemte kam kaluar nje eksperience te paharrueshme,emocionuese e mbushur plot gezime,trishtime,te qeshura e te qara.Ju do te mendoni se kjo eshte e mrekullueshme? Jo eshte krejt e kunderta,nuk eshte aspak e mrekullueshme eshte e tme...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Pershkrim · Tema: ''Imagjinata''
Ishte e martë . Kur hymë brenda në shkollë drejtori po na priste pak me lart aty tek shkallet të na jepte një lajm të mirë .Ai na tha se ishim zgjedhur shkolla më e mirë e vitit dhe si shpërblim kishim një udhëtim në perëndim , në Turqi ...
Autori: Sayda Büyüküstün · Lloji: Pershkrim · Tema: vera
vera ajo stina e bukur ku zogjte te falin dashuri dhe ku bregdeti dhe ajeri i paster te mush plot me DASHURI DHE hare.sa bukur qe tingellojne cicerimat e zogjve qe duken sikur hedhin pluhur buzeqeshjeje perreth.rri rri dhe mendohem sa i bukur qe eshte ky ...
Autori: EDONISA MUSTAFA · Lloji: Pershkrim · Tema: DHIMBJA
dhimbja dhimbja ime memece ne mes te trupit tim te plagosur eshte hapur si nje qiell ku shtegtojne shum pellumba te cilet bartin vuajtjet koder me koder.e un i mjeri vesh troj i vuajtur e ndjej se si me vyshket trupi ngadale po si nuk ra 1 pik shi ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: Naxhije Lime · Lloji: Pershkrim · Tema: Natyra
Te pershkruaj naturen ...? Te pershkruaj bukurit e vendit ...? Apo te pershkruaj ndjenjat qe me jep natyra ...? E dini si e shikoj une naturen ? Si nje organizem , si nje jete te gjalle , por pa goje qe te false . Teksa shikoj detin qe ecen neper brigje ...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Pershkrim · Tema: Klasa ime
Klasa jone eshte nje klase e mahnitshme dhe miqesore.Ndoshta me mesime disa nuk jane te mire.E pranojme.Ne jemi VI-3 ne baran.Kemi miresjellje ndaj arsimtareve.Tani kohen e fundit e bame fotografine e klases te gjithe ishin te lumtur.Une ne klasen time is...




Komentet e fundit!

Emri: Amra
Email: amra@gmail.com
Komenti: Super😍

Emri: Amra
Email: amrajaha@icloud.com
Komenti: 💰

Emri: ????
Email: Baçi@gmail.com
Komenti: 146275380 (kod sekret për komentin)

Emri: Adriana
Email: Anisa@gmail.com
Komenti: 🏅🏆😊

Emri: diellza
Email: azemmustafi@gmail.com
Komenti: shum histori e bukur

Emri: Anisa
Email: adriana@gmail.com
Komenti: Ju lumte!Bravoooo!

Emri: Juri
Email: hoxhajuri7@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com