Data e postimit: 2019-01-14 15:39:35
Lexime: 9295
Bazuar ne tingujt
Autori: Armando Gega
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Pershkrimi i nje dite te re
Shkolla: 11 Deshmoret
Klasa: XII
Qyteti: Elbasan
E-mail: Email eshte i fshehur!


Duke folur e duke qeshur papritur pashe nje "zjarr ne qiell"... nje vetetime ne qiell. Filloi nje shi i bukur. Te gjithe te mahnitur flisnin se cfare ndodhi!? Mu kujtua se ishte nje dite e stinave te ngjyrave, dita e vjeshtes. Shiu krijonte tingujt e pianos dhe vetja te dukej sikur ishe ne ballo. Por dicka mu duk aq keq sepse po shihja zogj, dallendyshe e shpendevte tjera se po largoheshin. Po linin cerdhet e tyre. Por nga ana tjeter shihja se si para syve te mi nderronin ngjyre gjethet, livadhet e gjithe natyra. Sa bukur, gjithcka po ndryshonte. Ne mbremje pastrova duart, fytyren dhe mora ditarin e fillova te shkruaj. Duke shkruar e shihja sa bukur ishte. Ne nje moment mendova se isha ne vendin e Migjenit. E perfundova shkrimin dhe po mendoja se si do u zgjoja neser pa tingujt e shpentareve. Megjithate, shtrengova mikun jastek dhe thame te dy me nje mendje... "fli i qete dhe zgjohu neser per shijuar diten e re".

Vepra te ngjashme
Autori: anisa · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: mesuesja dhe nje doktoreshe
mesuesja me shume dashuri na meson per te ardhmen dhe me dashurine dhe me vullnetin e saj merr persiper qe te na beje dikushin secilin prej nesh. dhe atehere kur ne mendojme se asgje nuk mund te na ndihmoje na vjen ndermend nje fjale e mencur e mesueses d...
Autori: Melina Bushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasim Esmeralda dhe Kuazimodo
Ne kryevepren e Hygoit “Katedralja e Parisit” hasim dy personazhe sa te ndryshem aq edhe te njejte me njeri-tjetrin. Esmeralda, boshti i kesaj vepre, me bukurine saj ndricon edhe pikat me te errata ne bodrumet e katedrales. E ndersa Kuazomodo, ndermje...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Filozofia
BARDHE dhe ZI dhe… Sapo kujtoj te bardhen dhe te zezen kujtoj ceshtje filozofike universal mbi gjithckane dhe asgjene. Kjo mund t’ju cudite, por mua jo dhe aq… E bardha eshte gjtihckaja:permban gjithcka! Sipas Njutonit, eshte bashkimi I te gjitha...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
Autori: anonim · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Atdheu
ARDHMËRIA E KOSOVË-s O vendi im i dashur, çfarë po ndodh me ty, çfarë po të bëjnë ty, pse po largohen nga ti, po të lëjnë të vetëm? O vendi im i dashur, çfarë ke të keqe ti, më trego mua, pse nuk po jetojnë më ne...
Autori: ANA · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: femijet
Akili dhe iliazi jane 2 femije shume ndryshe nga te tjeret madje shume ndryshe nga njeri tjetri. Akili eshte nje 13 vjecar varfanjak qe bredhe tere diten neper rruget e qytetit duke kerkuar lemosh tek njerezit.Ate e diskriminojne e shajne madje ndonjeher...
Autori: Vanesa Progni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Fshati apo quteti
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Filozofia
“Koha sherben, por nuk ekziston…” Koha eshte e pakapshme , e pandalueshme. Shpejton dhe ngadalesohet ne te njejtin moment, ne te njejten Kohe, por ne Kohe te ndryshme. Shume njerez enderrojne dhe madje perpiqen qe ta shpikin makine “Kohe”, por...
Autori: estelina myka · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: vjeshta dhe dimri
Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte e ndryshme, por akoma me interesante.Pranvere moj pranvere kur ti vjen , lulet celin pa mase dhe fushat mbushen me blerim. kjo sine qe vjen cdo vit s...
Autori: igem jalam · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: te jesh individualiste
Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka nga ata qe nuk e kuptojne boten tende por te shikojne me nje sy tjeter. Bota ime eshte larg zhurmave dhe belbezimeve.une qendroj individualiste kur duhet sep...
Autori: mirsada qershija · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: familja
jemi rritur me idene se per prinderit nuk duhet te japim mendim .ata thjesht shihen si personat me te rendesishem ne jeten tone.qe me dashurin e pakufishme dhe me diturin e tyre do te na ndriqojn rruget e errta ,ky mendim i ngulitur ne mendjen tone na b...
Autori: kristi merkaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: SHKRIMTARI DHE POLITIKA
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se poli...
Autori: me · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pershkri 2 autoresh
Të dy kanë mbi kurriz koleksionin e dekoratave për letërsinë që krijuan dhe njëkohësisht, thesin e rëndë të mediokriteteve politike, që i mbuluan me figura letrare. Të dy janë gjigandë të kulturës dhe njëkohësisht, përgjegjës për zbu...




Komentet e fundit!

Emri: Anonim
Email: Anonim@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com